Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Вплив AI на бізнес. Як ефективно впроваджувати технології в бізнес
Маркетинг

Вплив AI на бізнес. Як ефективно впроваджувати технології в бізнес

Впровадження штучного інтелекту в бізнес все ще перебуває на зародковій стадії, але навіть на такому рівні вже можна вибудовувати робочі стратегії його застосування. Експерти впевнені, що за цією технологією майбутнє, оскільки вона перевершує чинні підходи до оптимізації бізнес-процесів.

За даними сервісу Deloitte, 82% компаній, що вклалися в AI на старті впровадження (три роки тому), зараз отримують від цього відчутну фінансову віддачу. Тільки цей фактор забезпечив приріст прибутку в середньому на 17%.

Які конкретно технології з області штучного інтелекту підійшли бізнесу?

  1. Чат-боти і віртуальні помічники. Участь людини при укладанні угод заохочують багато користувачів, але й віртуальні менеджери, завдяки своїй цілодобовій доступності, зуміли зайняти міцну нішу. Їх стихія - екстрене реагування (46% від усієї кількості завдань). На другому місці за важливістю - пересилання діалогів потрібним співробітникам компанії (40%). Чат-ботами користуються 64% власників смартфонів, і протягом наступних двох років ця цифра зросте ще на 20% мінімум.
  2. Навчання AI. Дана особливість дозволяє програмним алгоритмам швидше засвоювати нові моделі та шаблони. Сьогодні цим процесом керують такі гіганти галузі, як Google, що створюють умови для машинного навчання.
  3. Автономні транспортні засоби. Керовані все тим же AI, автономні авто виводять поняття логістики на новий недосяжний рівень. За прогнозами аналітиків, уже до 2030 року до 40% міського трафіку буде зайнято роботизованим транспортом. Впровадження штучного інтелекту в галузь розширить можливості для економії палива, скорочення часу доставки вантажів.
  4. Зростання професій, пов'язаних з AI. Потреба в вчених, що спеціалізуються на штучному інтелекті, величезна. Попит зріс на 75% за період з 2015 по 2018 роки.

Можна з упевненістю говорити про те, що штучний інтелект - це новий технологічний виток для людства, що провокує масштабні зміни у звичному укладі не тільки бізнесу, а й життя в цілому.

Навчання штучного інтелекту: основні моменти

За даними CompTIA тільки за п'ять місяців 2020 року потреба в нових професіях для розвитку сектора штучного інтелекту зросла на 63%. Але перед тим, як шукати архітекторів і програмістів, спробуйте самостійно навчити ШІ. Як це зробити? Є чотири поради з цього приводу.

  1. Зберіть дані, щоб машинні алгоритми могли самостійно витягувати ділову інформацію з отриманого масиву.
  2. Відзначте в параметрах ті дані, з якими ШІ доведеться працювати. Наприклад, вручну відзначаються запити, які б «задовольнили» або «не задовольнили» клієнтський інтерес.
  3. Тепер, коли інформація зібрана і відзначена, її можна віддати на аналіз AI. Цей момент найважливіший, оскільки фактично на таких операціях відбувається навчання, в результаті чого штучний інтелект знаходить нелінійні шаблони, і в майбутньому вже ці шаблони застосовує в якості маркерів до інших користувачів.
  4. Регулюємо розмітку. Тепер, щоб впровадити марковані дані в алгоритми ШІ для всього підприємства (мережі магазинів, сервісів доставки, кафе і т.д.), нам буде потрібно створити стандарти маркування.

Є два шляхи налаштування алгоритмів AI. Перший - навчити власних співробітників роботі з алгоритмами. Другий - найняти професіоналів на стороні, які встановлять свій продукт, і будуть підтримувати його працездатність протягом дії партнерської угоди (договору обслуговування).

Можливості ШІ в бізнесі

Користь від впровадження штучного інтелекту оцінять компанії будь-якого масштабу. Основні цілі - підвищення продуктивності, оптимізація діяльності, будь то виготовлення продукції, доставка або продаж товару, надання послуг. Ось кілька варіантів того, як бізнес може вже сьогодні отримувати вигоду з автономних технологій.

Клієнтське обслуговування. З цією функцією відмінно справляються чат-боти, можливостей яких достатньо для задоволення більшості нагальних потреб клієнтів.

Захист інформації. Так, ви здивуєтеся, але ШІ здатний не тільки генерувати дані, але і зберігати їх від зазіхань ззовні. Машинні алгоритми борються зі шкідливим ПЗ, контролюють транзакції, збирають відомості про клієнтів.

Керування бізнесом. За допомогою ШІ підвищується якість планування завдань, в тому числі автоматизація рутинних процесів. Яскравий приклад реалізації цього аспекту ШІ - робота в CRM, де всі процеси протікають без участі людини.

Прогнози й аналітика. Машинні алгоритми здатні спрогнозувати тренди ринку на основі аналізу зібраних даних, побачити закономірності користувацьких вподобань. Така інформація дозволить налагодити систему запасів продукції так, щоб не залишитися з порожнім складом в моменти пікового попиту.

Підсумувати хочеться згадкою галузей, де вплив ШІ найпомітніший. Це охорона здоров'я, роздрібна торгівля й автомобільна промисловість. Саме в цих напрямках спостерігається активний розвиток машинних алгоритмів навчання. На підході соціальна, транспортна та інші сфери.

Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Виталий Мохунь

Виталий Мохунь — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!