Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Стратегія SEM: як збільшити ефект від контекстної реклами, SEO та SММ

Стратегія SEM: як збільшити ефект від контекстної реклами, SEO та SММ

З кожним роком зростає кількість компаній, які розуміють, що активне залучення споживачів - це ключ до забезпечення їх лояльності. Будь-який бізнесмен може відкрити магазин і продавати свій продукт. Однак лише успішний підприємець розуміє, що налагодження довгострокової взаємодії споживача з брендом, підвищення впізнаваності і зміцнення репутації допоможуть утриматися на ринку і обійти навіть сильних конкурентів.

Чим більше клієнтів вам довіряють, тим краще ваш бізнес буде відчувати себе в довгостроковій перспективі. Лояльні клієнти - це вже не просто разові покупці. Це люди, які прийдуть до вас знову, порекомендують вас знайомим і скинуть посилання на ваш сайт.

SEM або пошуковий маркетинг - це стратегія інтернет-просування, націлена на залучення споживачів з пошукової видачі, а також зміцнення високих позицій в своїй ніші. Тобто, головні цілі SEM - це:

  • Залучення потенційних клієнтів, вже зацікавлених у вашому продукті;
  • Збільшення відсотка конверсій;
  • Підвищення впізнаваності компанії та зміцнення репутації в ніші.

І чим вище конкуренція у вашій сфері бізнесу, тим більшу роль відіграє залученість клієнтів і пошуковий маркетинг.

За допомогою яких інструментів і каналів інтернет-просування досягається мета SEM, ми розповімо далі в статті.

Завдання, які вирішує SEM

Search Engine Marketing з англ. означає «пошуковий маркетинг». Це стратегія просування, яка включає комплекс маркетингових операцій, спрямованих на підвищення позицій сайту в пошукових системах за допомогою платної реклами.

Завдання, які вирішує SEM:

  1. Залучення "теплоі" аудиторії, тобто, користувачів, які вже зацікавлені у вашому продукті або послузі. Досягається за рахунок налаштування контекстної реклами, таргету і органічної видачі за ключовими запитами.
  2. Технічне вдосконалення сайту через SEO-оптимізацію. Сайт стає зручнішим для користувача і відповідає вимогам пошукових систем.
  3. Як наслідок оптимізації - поліпшення видимості ресурсу. Завдяки дотриманню вимог пошукових систем поліпшується ранжування сайту. Завдяки тому, що ми зробили його зручним для користувачів - змінюється їх поведінка на сайті і підвищується їх лояльність. Розширюється посилальний портфель і збільшується трафік.
  4. Збільшення відсотка конверсій і числа продажів. Стратегія SEM спрямована на залучення якісного трафіку. А значить відвідувачами сайту є потенційні клієнти, які готові зробити покупку.
  5. Охоплення аудиторії. У процесі пошукового просування число пошукових запитів постійно збільшується. А значить і охоплення потенційної цільової аудиторії буде рости.
  6. Конкурентні переваги. Стратегія SEM передбачає не тільки поліпшення видимості сайту для користувачів, але і розробку УТП і переваг перед конкурентами. Тому ймовірність, що користувач вибере саме ваш сайт з числа запропонованих конкурентів, збільшується в рази.
  7. Зміцнення позицій. Чим довше сайт займає топові пошукові позиції, тим вище стає впізнаваність бренду в цільовому ринковому полі.
  8. Збільшення лояльності аудиторії. Користувачі найбільш лояльні до сайтів, які знаходяться в ТОПі пошукової видачі, а також до сайтів, які працюють над залученням клієнтів в бізнес.

Стратегія SEM в вашій маркетинговій кампанії - це спосіб ефективного залучення аудиторії на сайт, а в подальшій перспективі - зміцнення позицій в органічній видачі пошукових систем і ніші в цілому.

Інструменти SEM

Контекстна реклама, SEO та SMM - це напрямки інтернет-маркетингу, які ефективні самі по собі. Однак їх комплексне використання в рамках стратегії пошукового маркетингу допомагає досягти найвищих результатів з довгостроковою перспективою:

  • контекстна реклама дозволяє швидко залучити нових відвідувачів на сайт;
  • внутрішня SEO-оптимізація покращує якісні показники сайту, робить його більш привабливим для пошукових систем і відвідувачів;
  • зовнішня оптимізація збільшує видимість сайту;
  • SMM дозволяє розширити аудиторію за рахунок соцмереж, а також досягти брендингу та налагодити маркетингові комунікації.

Всі три інструменти допомагають сайту стати більш доступним для потенційних клієнтів.

Розглянемо основні переваги їх комплексного використання.

Контекстна реклама + SEO: переваги комплексного використання

Контекстна реклама швидко приваблює відвідувачів на сайт. Якісна внутрішня оптимізація збільшує шанс того, що відвідувачеві захочеться затриматися на сайті і зробити покупку.

Так, зрозуміла навігація і структура, привабливий дизайн знижують показники відмов. Користувачі з більшою ймовірністю затриматися на сайті, якщо він зручний (поліпшені показники юзабіліті). Як наслідок, поліпшуються поведінкові чинники користувачів і сайт краще ранжується в пошуку. А проекти на топових позиціях видачі отримують в рази більше трафіку: за статистикою близько 70% користувачів ніколи не переходять далі першої сторінки.

Крім того, у комплексного використання контекстної реклами і SEO є цілий ряд технічних переваг:

  • ключі з Яндекс. Директ і Google Ads можна використовувати в звичайному пошуку, поєднуючи переходи з природної видачі та кліки на платні оголошення для підняття трафіку;
  • дорогі запити доцільно перенести в органіку;
  • перед тим, як впроваджувати ті чи інші ключові слова в стратегію просування, їх можна протестувати інструментами контекстної реклами;
  • платні та органічні покази в комплексі додатково підвищують лояльність аудиторії.

Таким чином, одночасне використання КР і пошукової оптимізації підвищує ефективність стратегії просування.

Роль SММ

Описані методи пошукового просування ми рекомендуємо доповнювати рекламними показами в соцмережах. Головне достоїнство, що визначає роль SММ пошуковому маркетингу - це різноманітність залучаючих форматів.

Все починається з соцсігналов: лайків, репостів, коментарів, числа передплатників в соцмережах і т.д. Активність користувачів в акаунті, прив'язаному до вашого сайту, відстежується і аналізується пошуковими ботами, а посилання на ці акаунти нерідко потрапляють в пошукову видачу разом з основним посадковим ресурсом.

Крім того, соцмережі - це ефективний канал отримання трафіку. У своєму акаунті можна розмістити посилання на контент сайту і використовувати внутрішні можливості соцмережі для її поширення. Як ми вже згадували, залучаючих форматів в соцмережах багато. Перепост, посилання, позначки - це способи підняти охоплення і залучити трафік, іноді навіть без вкладень.

Посилання на сайт з соцмереж зараховуються бонусами до корисності ресурсу для користувачів, а значить - позитивно впливають на ранжування. Крім того, пости і посилання в соціальних мережах індексуються швидше, ніж контент на сайті. Тому посилання з соцмереж - це спосіб прискорити індексацію нових сторінок на сайті.

Також, варто відзначити, що пошукачі враховують безліч факторів впливу, авторитетності аккаунту і поведінки відвідувачів на ньому, що теж відбивається на позиціях у видачі.

І це ми не згадали те, що соцмережі - це місце комунікації компанії з аудиторією, майданчик для формування і зміцнення бренду. Працюючи з аудиторією в соцмережах, можна значно зміцнити позиції всього бренду, що в кінцевому результаті впливає на позиції всіх ресурсів компанії.

Висновок

Щоб SEM ефективно працював на бізнес-цілі і приносив результати, вам доведеться довіритися команді фахівців з контекстної реклами, SEO та SММ. Наймати власну команду досить дорого - краще звернутися в агентство, де вже практикується реалізація стратегії пошукового маркетингу.

Результат буде явно помітний, в середньому, за 3-4 місяці. Але, звичайно, терміни залежать від вихідних даних сайту, тематики, активності конкурентів, якості професійних ресурсів і роботи в соціальних мережах.

Результат відгукнеться не просто зростанням продажів, але зміцненням позицій в профільному середовищі, що явно буде простежуватися в звітах веб-аналітиків.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!