Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Секрети управління персоналом для бізнесу. Як мотивувати співробітників

Секрети управління персоналом для бізнесу. Як мотивувати співробітників

Цінність персоналу в бізнесі визначається не тільки його старанністю. Щоб створювати і просувати конкурентний продукт на переповненому ринку, підприємству потрібні креативні, залучені в бізнес-процеси люди. Люди, зацікавлені в результативності своєї праці і команди в цілому. Безліч топ-менеджерів впевнені, що фінансове заохочення співробітників підвищує їх продуктивність.

Однак, як показує практика, тільки лише гроші можуть мотивувати до ідеальної старанності, але не культивувати креатив і ініціативність. Ринок вакансій переповнений. В роботі шукають не тільки джерело доходу (це стало цілком очевидним), але поле для самореалізації і можливість займатися улюбленою справою.

  • Як керівнику домогтися максимального залучення в бізнес, використовуючи не тільки фінансове заохочення?
  • Як підживлювати в них перераховані якості і прагнення?
  • Як зробити так, щоб співробітники прагнули до кращих результатів навіть без постійного контролю і "моральних пенделів"?

Ефективні підходи до мотивації - далі в статті.

Візуалізуйте ступінь успішності виконаної роботи

Співробітники, які постійно відстежують ефективність своєї діяльності, помічають і документують свій професійний прогрес. Розробіть об'єктивну систему оцінки продуктивності праці кожного співробітника і карту мотивації. Нехай вони самостійно позначають там свої перемоги і поразки, відстежуючи розвиток власного професіоналізму. Так вони зможуть зрозуміти, що саме вони роблять і наскільки якісно виконують свою роботу.

Крім того, керівному персоналу варто періодично відстежувати рівень залученості та зацікавленості своїх співробітників, у чому і допоможуть подібні мотиваційні карти.

Відстежувати рівень мотивації можна і безпосередньо комунікуючи з співробітниками. Метод базується на активному обміні даними всередині відділу або організації в цілому.

Співробітникам задаються питання про виконану роботу і плани на найближчий час, що стимулює рівень їх самоінформованості, як наслідок, внутрішню мотивацію.

Будьте лідером, а не "наглядачем"

До речі щодо комунікації! Часта помилка керівників в побудові корпоративних відносин - це відсутність якісного зворотного зв'язку і спілкування, переважно, в демотивуєючому тоні.

Як результат - компанія нерідко втрачає цінних фахівців і витрачає багато ресурсів на залучення нових.

Намагайтеся бути коректними та чемними, знаходите індивідуальний підхід до підлеглих і спробуйте стати не "наглядачем", а лідером, який мотивує команду своїм прикладом і зможе надати професійну та особисту підтримку в разі потреби.

mot_ph1-1 Секрети управління персоналом для бізнесу. Як мотивувати співробітників

Враховуйте внутрішню мотивацію співробітників при розподілі завдань

Є люди-виконавці, а є ініціативні генератори ідей. І ті, і ті будуть однаково корисні для бізнесу. Але потрібно враховувати індивідуальні особливості і бажання співробітників та знаходити підхід до організації роботи кожного.

Так, бездоганним виконавцям варто делегувати повноваження, чітко позначивши цілі і завдання.

Ініціативним підлеглим - дати можливість розробляти власні стратегічні завдання.

Стимулюйте почуття причетності

Крім того, непогано мотивує банк ідей. Виконавці також можуть виявитися непоганими генераторами ідей, проте мовчать в силу своєї ролі. Спробуйте частіше залучати рядових співробітників до обговорення бізнес-процесів. У вигляді колективного обговорення або в письмовій формі.

Почуття власної значущості і причетності - це потужний інструмент залучення і мотивації до якісної праці.

Надайте можливість для особистісного зростання і заохочуйте його

І хорошого виконавця, і цінного стратега відрізняє захопленість, прагнення до саморозвитку, бажання знати і вміти більше, ніж вчора. Тому керівництво може використовувати навчання і знання як чинник мотивації. Як це зробити:

  • Організуйте освітні тренінги та майстер-класи всередині компанії. Коучем можуть виступати як ваші топ-менеджери, так і запрошені фахівці;
  • Домовтеся про участь своїх фахівців в бізнес-конференціях та інших профільних заходах. В якості гостю, а ще краще - в якості спікеру;
  • В якості нагороди або заохочення, запропонуйте оплатити цінному співробітникові навчальний курс на його вибір. Звичайно, отримані знання повинні побічно або прямо допомагати йому в роботі.

Перетворіть додаткові знання в перевагу, яка підвищує посадову цінність співробітника.

Підсилюйте особисту комунікацію в колективі

Посилити комунікацію між співробітниками допомагають спільні неформальні зустрічі. Знаходьте приводи для корпоративів або введіть традиційні заходи. Наприклад, похід в боулінг або на природу в кінці місяця всією командою за умови виконання робочого плану.

Крім того, подбайте про наявність зони відпочинку для співробітників: кухні, диванчики або окремі кімнати, де співробітники можуть відпочити і поспілкуватися на особисті теми.

Введіть практику несподіваних заохочень

У багатьох компаніях поширена практика нагородження працівників за результатами завершення року, плану або проекту. Однак, навіть великі премії менше впливають на мотивацію, ніж більш рідкісні, але несподівані заохочення без планових критеріїв оцінки. Тобто, співробітник отримує винагороду за рутинну, але якісну роботу.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!