Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Перевірка сайту на бан в пошукових системах

Перевірка сайту на бан в пошукових системах

Є кілька способів, які дозволяють перевірити сайт на фільтри пошукових систем. Головне – не затягувати з пошуками причини припинення індексації. Для вирішення проблеми, що виникла, потрібно звернутися в техпідтримку Google, Яндекс.

Бан і санкції – не одне і те ж. Вжиті заходи з боку блокувальника бувають частковими або повними. При частковому блокуванні відбувається фільтрація окремих сторінок, яка загрожує втратою позицій у видачі. Повний бан ресурсу виводить всі сторінки з видачі, обнуляє показники якості. Сайт йде з «радарів» пошукових систем, як якщо б він зовсім не існував.

bnd Перевірка сайту на бан в пошукових системах

Далі ми розглянемо аналіз сайту на бан в найдрібніших подробицях. Торкнемося як автоматичних методів, так і ручної перевірки.

Визначення блокування домену в Гугл і Яндекс

Для виявлення проблемних сторінок насамперед з'ясуємо, скільки сторінок індексується. Перевірка в Google здійснюється за допомогою введення в пошуковий рядок наступного запиту: site: _____.com, де замість пробілу ставиться назва шуканого ресурсу. Істотне скорочення сторінок вкаже на часткові санкції, повна відсутність в індексі - явна ознака бана.

bnd1 Перевірка сайту на бан в пошукових системах

Якщо потрібна перевірка на бан сайту в Яндекс, використовуємо інструмент Яндекс. Вебмайстер - Add Url, який працює за тим же принципом: ввели адресу, отримали відповідь. Якщо сайт заблокований, система про це повідомить.

Нерідко співробітники пошукових систем вручну обмежують індексацію всього ресурсу або якоїсь частини, керуючись внутрішніми директивами. Для визначення втручання, відкриваємо Google Search Console, знаходимо пункт «Заходи, прийняті вручну». Якщо система не накладала бан або санкції, побачите позначку «Проблем немає». Якщо ж заходи були прийняті, повідомлення про це залишиться висіти тут до моменту їх усунення.

bnd2 Перевірка сайту на бан в пошукових системах

Крім цього, перевірити чи не забанили сайт допоможе аналіз вхідного трафіку. Різке падіння відвідуваності за останній час - вірна ознака того, що доступ до сайту був обмежений штучно.

Щоб переконатися в тому, що з вашої сторони не були зроблені помилки в управлінні, налаштуванні сайту, перевірте файл robots.txt. Не виключено, що через помилки в написанні команди, сторінки були закриті для індексації пошуковими системами.

Ще один варіант перевірки - порівняння дати виходу оновлень для алгоритмів пошуку з датою, коли відбулося падіння відвідуваності. Про зміни в роботі ботів Гугл можна почитати на сайті MOZ, для обговорення Яндекс існує окремий блог вебмайстрів.

Говорячи відверто, найпростіший спосіб застрахуватися від подібних проблем - замовити SEO у фахівців. Так, це спричинить деякі фінансові витрати, але тільки так ви отримаєте сайт, який точно не дасть приводу для санкцій.

Ми розібралися з тим, як перевірити бан в Яндексі і Google. Переходимо до причин, за якими сайти потрапляють в немилість до пошукових гігантам.

Причини отримання бана

Які рекомендації з цього приводу дає Гугл? Американський сервіс рекомендує не застосовувати такі методи:

  • автоматична генерація змісту;
  • маскування;
  • обмін посиланнями;
  • копіювання текстового та іншого контенту, сторінок;
  • приховування посилань, тексту;
  • дорвеі;
  • завантаження сторінок з ключовими словами, які не відповідають змісту ресурсу;
  • створення фішингових сторінок;
  • некоректна зміна розмітки сторінок;
  • використання автоматичних запитів.

Якщо використовується хоча б один з наведених методів, повірте, вже через пару місяців виникне необхідність перевірити сайт на санкції Google, адже з кожним оновленням боти все швидше знаходять порушників, караючи їх за всією суворістю віртуальних законів.

За що карає Яндекс? В цілому, за ті ж порушення, про які писалося вище. Але, є у російського пошукача і «особливі» уподобання.

  1. Клоакинг. Порушення, що припускає віддачу різного контенту ботам і живим відвідувачам. Карається вилученням всіх сторінок з індексу.
  2. SEO-тексти. Передбачаючи здивування на обличчях читачів, пояснимо, що мова йде тільки про контент, перенасичений ключовими словами. Переспамлен. Як заходи реагування система або повністю виключає такі сторінки з індексу, або знижує позицію у видачі.
  3. Імітація відвідувальної активності. Емуляція поведінкового алгоритму з метою впливу на ранжування ресурсу, карається вилученням сторінок, на яких ця активність була зафіксована.

Є ще ряд додаткових порушень, через які зберігається великий ризик потрапити під бан. Досить часто системі накладають санкції за те, що певні сторінки були занадто довго недоступні для відвідувачів. Також до числа додаткових приводів можна віднести порушення Ліцензії на пошук, а також порушення базових принципів якісного ресурсу.

Що робити, якщо все-таки бан?

Ситуація, м'яко кажучи, неприємна, але не безвихідна. Перед тим, як перевірити бан, морально підготуйтеся до того, що він може бути, а потім дійте по нашій інструкції. Насамперед визначаємо причину, по якій це відбулося. Якщо встановити причину самостійно не виходить, або ви недавно придбали проблемний домен, прямуємо в техпідтримку пошукових систем. Задаємо пряме запитання, і якщо з'ясовується, що бан не обґрунтований, подаємо апеляцію, яка повинна стати приводом для перегляду ситуації.

Звернення повинно бути складено в діловому стилі, без емоційних підсилювачів і інших нехарактерних для конструктивної роботи моментів. Пам'ятайте, що перевірка сайту на бан Google або Яндекс це лише початок шляху. Основна робота буде зосереджена на виправленні причин, так що прибережіть енергію і сили для цього заходу.

Чи можна сказати, що після виправлень все повернеться на свої місця? На жаль, ні. Позиції втрачені, а їх повернення порівняно з запуском проекту з нуля, тому боротьбі з наслідками багато хто воліє переїзд на новий домен.

Тезово основні моменти, які слід запам'ятати

Якщо вам вдалося перевірити домен на фільтри, і результат виявився невтішним, будьте готові до того, що ситуація обрушить позиції в пошуковій видачі. Бан цілком прибирає ресурс з індексу, в тому числі пропадають комерційні запити. Для перевірки використовуємо оператора site: для Гугл, панель вебмайстрів, статистику трафіку, індекс якості ресурсу.

Якщо перевірка на санкції показала проблеми, усуваємо їх якомога швидше, після зв'язуємося з підтримкою пошукових систем і повідомляємо, що причин для санкцій більше немає. При неправомірному блокуванні подаємо апеляцію.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!