Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Комерційні фактори, які впливають на ранжування сайту в пошукових системах – чеклист

Комерційні фактори, які впливають на ранжування сайту в пошукових системах – чеклист

На поточний момент позиція у видачі того чи іншого веб-ресурсу залежить від зовнішніх і внутрішніх факторів. Якщо змінити зовнішні умови власник сайту може лише побічно, то руйнування внутрішніх перешкод цілком і повністю в його владі. Говорячи про внутрішні (комерційні) фактори, перш за все, мають на увазі структуру ресурсу, а саме, наскільки вона інформативна, зручна для навігації.

Далі будуть наведені обов'язкові комерційні чинники з описом вмісту та їх зв'язку з якістю юзабіліті сайту, а в кінці статті посилання на чеклист комерційних факторів.

  1. Телефон в «шапці». Звичний для багатьох користувачів елемент, відсутність якого викликає деяку розгубленість та сум'яття.
  2. Телефон та адреса в футері. Дублювання цього елемента, а також повної адреси установи, допомагає отримати інформацію, не переходячи в спеціалізований розділ «Контакти».
  3. Правильний формат написання телефону з міжнародним кодом (+38) для України, а також додаткові номери. Збільшення варіантів зв'язку розширює охоплення аудиторії.
  4. Наявність безкоштовного міжнародного номера 8-800. Необхідний для роботи з іноземними клієнтами.
  5. Графік роботи, активності телефонних ліній. Допомагає уникнути втрати клієнтів через дзвінки в неробочий час.
  6. Адреса електронної пошти на головній сторінці. Ще одна можливість зв'язку для тих, хто спілкуванню по телефону вважатиме за краще листування.
  7. Опція зворотного дзвінка. Покликана заощадити час покупця.
  8. Онлайн-чат з консультантом. Спрощує отримання користувачем інформації про товар / послугу.
  9. Додаткові контакти популярних месенджерів: Viber, Skype.
  10. Розділ «Контакти», закріплений в меню. Доступність даних для зв'язку - плюс до репутації.
  11. Посилання на акаунти в соцмережах. Дуже важливо, щоб акаунти працювали, наповнювалися контентом. Цей фактор допомагає зміцнити довіру користувачів.
  12. Короткі, змістовні URL, без набору незрозумілих символів. Легше запам'ятати, сприйняти.
  13. Глибина вкладень: не більше трьох кліків до головної сторінки. Сприяє швидкій індексації ресурсу.

Дізнатися докладніше про кожен з факторів, їх вплив на популяризацію, можна за посиланням. Будьте терплячі, наполегливі та уважні до деталей.

matrix Комерційні фактори, які впливають на ранжування сайту в пошукових системах - чеклист
Матриця комерційних факторів

tim Комерційні фактори, які впливають на ранжування сайту в пошукових системах - чеклист
Автор статті Тимур Бондаренко
Technical Lead SEO

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!