Кейс з контекстної реклами для сайту з продажу каналізаційних люків
Кейси
Кейс з контекстної реклами для сайту з продажу каналізаційних люків
Про клієнта
Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua
Раніше не запускали рекламу;
Вхідні дані
Місячний бюджет на рекламу - 2 000 грн;
Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
Мережа - Google Ads;
Час показу - 24/7;
Позиції розміщення - не мають значення;
Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами;
Мета - налаштувати рентабельну рекламну кампанію, збільшити кількість транзакцій.
Першочергові завдання
Коректне налаштування Google Analytics;
Створення та налагодження нового аккаунту Google Ads;
Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій та електронної торгівлі в акаунт.
Роботи за проектом
Створення рекламних кампаній Ads в пошуковій мережі: пошукові кампанії, динамічні пошукові оголошення, пошуковий ремаркетинг.
Створення рекламних кампаній Ads в КММ: кампанія в КММ, кампанія в КММ за фідом товарних оголошень, ремаркетинг в КММ.
Створення і формування фіду для запуску торгової рекламної кампанії. Його імпорт в Google Merchant Center.
Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами - для пошуку і додавання нових мінус-слів в рекламну кампанію;
Після накопичення певної кількості кліків - перехід на розумну торгову кампанію, яка працює не тільки в пошуку, але і в КММ, тим самим знижуючи вартість залучення клієнта.
Результати
Робота з акаунтом проводиться з початку травня 2019 року і донині.
Постійна робота з рекламною кампанією дозволяє збільшувати кількість прямих транзакцій, тим самим знижувати вартість кожної транзакції.
Майже за рік роботи з нами, рекламна кампанія принесла прямі продажі на 129 тис. грн., тільки через сайт.
Ми знизили вартість потенційного клієнта з більш ніж 100 грн до 12 грн, при цьому підвищивши відсоток конверсії з відвідувача в потенційного клієнта з 1,59% до 3,27%.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
Найбільшу кількість релевантного трафіку, що надходить на сайт;
Стабільний потік транзакцій.
Подальший план розвитку:
Підключення calltracking, для того, щоб з'явилася можливість оптимізувати рекламу через аналіз телефонних звернень;
Проведення експериментів з метою визначити найбільш рентабельну стратегію призначення ставок.