Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки

Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки

clnt_card-1 Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової технікиКомпанія «Смартс»

smarts_logo_case Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки

Про клієнта:

Клієнт займається продажем електроніки та побутової техніки (смартфони, ноутбуки, гаджети для них та мобільні аксесуари). Має мережу філій офлайн-магазинів та інтернет-магазин з доставкою по Україні. Є офіційним дистриб'ютором багатьох відомих брендів та надає розстрочку і кредит на покупку. Дає офіційну гарантію.

Клієнт прийшов до нас після аудиту рекламних кампаній Google Ads, в якому ми вказали на помилки, і показали точки зростання.

Результати коротко:

mens Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки
480
Транзакції
pie-e1633029841245 Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки
844%
ROMI
за валовим прибутком
cyrcle-money-e1633029865531 Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки
209 грн
Середня
ціна транзакції

Вхідні дані:

  • Місячний бюджет на рекламу - 50 000 грн;
  • Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Google Ads;
  • Час показу - 24/7;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за транзакціями з Google Analytics.
  • Мета - створення рентабельного каналу продажів та збільшення кількості транзакцій.

Цілі і завдання

target-icon Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки

Ціль:

  • Збільшити кількість продажів

task-icont Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки

Завдання:

  • Усунути помилки, виявлені на стадії аудиту рекламної компанії
  • Зробити детальну структуру груп у РК за категоріями сайту
  • Протестувати динамічний ремаркетинг

Роботи за проектом

  • Створення ТЗ для фіду товарів. у якому категорії повторювали б структуру сайту. Раніше всі товари були в одній категорії й, відповідно, ніяких розділень за торговими кампаніями не було. Ми ж хотіли розбити торгові кампанії за категоріями, як на сайті.
    sm1u Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки
  • Створили прості торгові кампанії під кожну категорію товарів. Кожну з них ми відстежували та перерозподілили бюджет згідно з кількістю продажів: там, де більше виходило продажів - збільшували, де менше - зменшували.
    sm2u Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки
  • Запустили динамічний ремаркетинг на користувачів, які переглянули певний товар. Мета - показ нашої реклами з цим же та схожими товарами на сайтах контекстної-медійної мережі Google.
  • У планах зробити комбіновані списки за періодами давності на сайті та подивитися, до чого це призведе. Цілком можливо, що людям немає сенсу показувати рекламу через кількість днів після того, як вони переглядали товар на сайті.
    sm3u Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки
  • Раз на тиждень - управляли ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій.
  • Раз на 5 днів - робота з пошуковими запитами для мінусовки нерелевантних запитів.
  • Після того, як прості торгові кампанії набирали 10 транзакцій, ми переводили їх на розумні торгові кампанії.
    sm4u Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки

Робота з акаунтом ведеться з вересня 2020 року і донині.

sm5u-1 Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки

В результаті контекстна реклама забезпечила:

  • Транзакції: 480.
  • Середня ціна транзакції: 209 грн.
  • Коефіцієнт конверсії: 0,64%.
  • Маржа: 10%.
  • Витрати на рекламу: 100 234,23 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: 844%.

Над проектом працювали

vyunov Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки
В'юнов Артем
PPC Tech Lead
chernomorets Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки
Чорноморець Євген
PPC Senior
sergeev Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину електроніки й побутової техніки
Сергєєв Дмитро
Account manager

Оцените статью

Средняя оценка 4.8 / 5. Количество оценок: 11

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов
promo

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!