Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій
Кейси

Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій

Про клієнта

ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Шаблонний сайт на маркетплейсі Tiu.ru
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Не відстежувалися показники ефективності
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Не була підключена Google Analytics
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Не було впроваджених подій і цілей

Вхідні дані

chck Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Місячний бюджет на рекламу – 10 000 руб
chck Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Геотаргетинг – Центральний регіон, Поволжя, Південь
chck Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Мережа – пошукова мережа Яндекс і РСЯ
chck Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Час показу – понеділок-субота, цілодобово
chck Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Позиції розміщення – не має значення
chck Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Обмеження за максимальною вартістю кліку - 300 руб
chck Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами
chck Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Мета - збільшити продажі певних брендів рацій. Саме для них запускалася рекламна кампанія.


Першочергові завдання

ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Коректні налаштування Google Analytics
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Створення та налаштування нового акаунту Яндекс.Директ
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій Зв'язок акаунту Яндекс.Директ c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт


Роботи за проектом

arw Кейс з контекстної реклами сайту з продажу раційЗбір ключових слів не тільки за брендами і моделями, але і за їх призначенням - рації для риболовлі / полювання / СБ / далекобійників і т.п.

arw Кейс з контекстної реклами сайту з продажу раційНаписання окремих оголошень для комп'ютеру і мобільних телефонів з актуальними знижками і цінами;

arw Кейс з контекстної реклами сайту з продажу раційОскільки ставки в Москві і області були в 3-6 разів більше, в порівнянні з іншими регіонами геотаргетингу, було прийнято рішення поділити кампанії;

arw Кейс з контекстної реклами сайту з продажу раційРаз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;

arw Кейс з контекстної реклами сайту з продажу раційРаз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію і мінусовки нерелевантних запитів;

arw Кейс з контекстної реклами сайту з продажу раційЕкспериментальні запуски різних типів кампаній - Ремаркетинг, Динамічні пошукові оголошення.


Результати

Робота з акаунтом ведеться з кінця січня 2019 і до цього дня.

rl1 Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій
rl2 Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій

Згідно з графіком, в січні був пік активності відвідувачів через новорічні свята. ROI в той момент складав 120%, а вже в червні він склав 708%. Це було досягнуто внаслідок постійної роботи зі ставками і оголошеннями, а також - розширенням списку ключових слів, роботою з новими типами рекламних кампаній. У підсумку, за час оптимізації реклами, ми поліпшили окупність реклами майже в 6 разів. Також, зменшилася вартість заявки з 186 руб до 142 руб, при цьому, % отримання потенційного клієнта з кліку збільшилася з 0,34% до 1,02%.

Також, в якості експерименту, ми запустили кампанію з Динамічними оголошеннями, і Ремаргетинг в РСЯ, що приносило майже стільки ж конверсій, як і Пошукова кампанія, але при цьому витрати були в 2 рази менше.

Переваги динамічних оголошень у тому, що вони формують свій список запитів під кожен товар. І навіть якщо у нас в групі оголошень зібрані запити зі статусом "Мало показів", для кампанії з динамічними оголошеннями це було не проблемою, і реклама демонструвалася. Ремаркетинг ми використовували для того, щоб "наздогнати" рекламою тих людей, які зацікавилися раціями, і ми “наздоганяли” їх знижками при покупці, за умови оплати сьогодні.

rl4 Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій


Подальший план розвитку:

Робота з акаунтом ведеться з кінця січня 2019 і донині.

arw Кейс з контекстної реклами сайту з продажу раційЗбільшення рекламованих брендів рацій;

arw Кейс з контекстної реклами сайту з продажу раційПроведення експерименту щодо збільшення позиції в пошуку, і аналіз того, як це вплине на кількість потенційних клієнтів;

arw Кейс з контекстної реклами сайту з продажу раційЗапуск реклами в Google Ads.

Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!