Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Як просувати спільноти в Facebook без вкладень
SMM

Як просувати спільноти в Facebook без вкладень

У заголовку цієї статті не випадково стоїть питання «як», адже інформація в ній розрахована на тих, хто вже знайшов відповідь на куди більш фундаментальне питання - «навіщо». Якщо якимось чином ви перескочили даний етап, або просто не змогли знайти достатньо аргументів, ось кілька причин почати розкрутку пабліка в Facebook.

  1. Facebook одна з найбільших соціальних мереж. Загальна кількість користувачів в світі - 2,32 млрд. чоловік. З них в Росії - 53,5, в Україні - 13 млн. чоловік.
  2. Середній вік платоспроможної аудиторії мережі - від 25 до 35 років.

Про що говорять ці дані? Про те, що Фейсбук - це величезний майданчик з необмеженими можливостями для успішного донесення будь-яких комерційних пропозицій, а також розкрутки власного бренду (ТМ, продукту, послуг). До того ж, віковий зріз найбільш «пластичний» для сприйняття свіжих рекламних методів і інтеграцій.

Отже, ми визначилися з мотивацією і метою. Залишається озброїтися методикою.

Просування в Фейсбук: різновиди, переваги

Є три шляхи, за якими можна рухатися: розкрутка особистої сторінки, бізнес-сторінки або групи. Для регіональної компанії, яка планує вийти на новий рівень шляхом завоювання віртуального ринку, підійде формат бізнес-сторінки, і ось чому:

  • назва магазину, фірми, не допустима при оформленні особистих сторінок;
  • групи в першу чергу спрямовані на спілкування, а не на продажі: таргетинг не працює, контактні дані та геомітки розмістити не вийде.

Про некомерційну спрямованість свідчить і факт відсутності докладної статистики, що зводить нанівець ефективність застосування маркетингових стратегій. Отже, з трьох «доріг», що ведуть до успіху, найбільш придатною є та, на якій нам належить створити бізнес-сторінку.

Цей шлях, перш за все, дозволить брендувати аватарку і обкладинку. Фірмовий магазин з впізнаваною концепцією, замість безликого пабліку. Такі сторінки індексуються пошуковими системами поряд з повноцінними сайтами, а значить, є претендентами на місце в ТОПі видачі за конкурентними запитами. Магазин не перетвориться в сміттєвий чат, так як всі публікації фоловверів проходять модерацію.

Структура бізнес-сторінок передбачає можливість налаштування блоку з контактною інформацією та статистикою для складання глибокої аналітики відвідуваності, конверсії.

Що просувати, як взаємодіяти з клієнтами / покупцями?

Статистика свідчить про те, що краще за все в Facebook продаються товари загального вжитку: техніка, взуття, одяг, парфумерія, косметика і т.д. Ці товари купують все люди без винятку, отже, їх простіше продати, приклавши мінімум зусиль для розкрутки.

При цьому вкладати величезні кошти не потрібно. На першому етапі знадобиться лише уважність, цілеспрямованість і трохи вільного часу, щоб оформити сторінку у відповідності з усіма маркетинговими канонами. Якими саме? Про це нижче, а поки торкнемося не менш важливої теми - взаємодії між продавцем і покупцем в рамках системи.

Актуальними залишаються два способи донесення інформації: регулярна публікація постів і платна реклама.

  • Пости в стрічці - це основний інструмент залучення підписників до діалогу, можливість зацікавити, зачепити.
  • Платна реклама впроваджується і контролюється за допомогою інструменту Ads Manager. Головна перевага такого підходу - швидкий набір аудиторії за рахунок частоти показів оголошення.

І все ж, так як тема нашої статті - безкоштовне просування бізнесу в Фейсбук, зосередимося на таких тонкощах, як повнота заповнення профілю і якість контенту.

Качественное оформление бизнес-страницы, как прочный фундамент для дальнейшей раскрутки

Якісне оформлення бізнес-сторінки, як міцний фундамент для подальшої розкрутки
Згадайте, як ви реагуєте на ту чи іншу інформацію в мережі, що саме змушує прийняти рішення про перехід на конкретний ресурс? Проаналізувавши себе, ви будете здивовані тому, що іноді ми приймаємо на перший погляд досить ірраціональні рішення. Красиве зображення, колір, образ, навіть шрифт - все це здатне спрацювати як тригер, що запускає одну з найсильніших реакцій в свідомості - цікавість. Говорячи простіше, наша головна мета - зацікавити користувачів. Потім - мотивувати стати підписником, і нарешті - схилити до покупки товару/послуги.

Для цього нам знадобиться

  1. Вказати сферу діяльності, створити обкладинку і аватар. Тут розміщується не тільки назва, а й відомості про знижки, акції, активності. Для аватара слід вибрати зображення розміром не менше 170х170 точок. Оптимальні параметри 300х300 пікселів. Для обкладинки використовуємо картинку з мінімальним значенням 1702х603 точки. Обкладинки меншого розміру на сучасних пристроях будуть виглядати дрібними і неінформативними.
  2. Встановити шаблон. Зручний інструмент, що допомагає організувати в прискореному режимі сторінку під магазин, некомерційну або політичну організацію.
  3. Заповнити історію. У цьому блоці слід розмістити унікальні фотографії, текст, що описує мету магазину (до 1000 символів).
  4. Внести відомості до розділу «Інформація»: перелік послуг, цін, відгуків, напрямок діяльності.
  5. Заповнити розділ «Магазин». Сюди завантажуємо товари з нашого сайту (якщо такий є) в форматі xml.

Якщо сторінка в Facebook поки що єдиний ресурс, відомості про товари доведеться вносити вручну.

Залучення споживачів, розвиток спільноти

Запорука успіху в справі просування - регулярність публікацій і якість контенту. Для реалізації цих принципів діємо в такий спосіб.

  1. Складаємо контент план. Синонімом тайм-менеджменту в соціальному маркетингу є контент-план. При його складанні слід врахувати як інформацію про товари, так і пости розважального характеру, акції, конкурси, пізнавальні статті.
  2. Регулярно постимо, але тільки хороший контент! Періодичність: 1-2 публікації на день. Товар додаємо з текстовим описом і візуальним супроводом з частотою 4-15 раз на місяць. Для інформаційного контенту відводимо 70% від загального обсягу, для продаючого - 30%. У категорію “Інфоконтент” потрапляють: корисні поради, статистика, добірка тематичних книг і фільмів, думки експертів, фото, анонси, новини, відгуки і т.д.
  3. Проводимо конкурси для підписників не рідше одного разу на місяць. Частоту згодом варто наростити до 1 разу на тиждень.

Ще один значимий масив роботи в справі розкручування варто присвятити безпосередній взаємодії з підписниками. Згадка конкретних користувачів в постах, прямі посилання на такі ж групи в інших соціальних мережах, різні спонукаючі до переходів пости - ці інструменти доступні абсолютно безкоштовно.

Не ігноруйте «чорнову» роботу на самому початку шляху. Під цим слід розуміти ручну розсилку запрошень друзям для вступу до спільноти. Почніть з друзів в Фейсбук, підключіть контакти з електронної пошти та інших джерел.

Як тільки проект зміцніє і набере сотню-іншу учасників, можна переходити до налагодження партнерських відносин. Знайдіть паблік зі схожою тематикою, зв'яжіться з адміністраторами, запропонуйте взаємовигідний піар. Важливо, щоб партнерський ресурс мав більше або приблизно стільки ж підписників.

Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!