Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Важливість тех. аудиту сайту і чому його не варто боятись

Важливість тех. аудиту сайту і чому його не варто боятись

У наших клієнтів нерідко виникають питання щодо технічної частини SEO-робіт. Це не дивно, адже вартість аудиту сайту та подальших програмних доробок може охопити велику частину бюджету.

Ми вирішили підготувати статтю про SEO-аудит, яка допоможе вам одразу оцінити важливість цих робіт та розвіяти основні побоювання, пов'язані з ними. Приступимо.

Що таке технічний аудит?

Є різні види аудитів сайту:

  • Аналіз контенту, семантики, конкурентів, оптимізації тощо.
  • Перевірка юзабіліті, UX та загальної зручності для користувачів.
  • Аналіз комерційних чинників та багато іншого.

Серед іншого – технічний аудит, який ми у M. System розглядаємо як окремий пул робіт. Це важливий захід, який проводиться на старті робіт з пошукової оптимізації, і рекомендується всім сайтам, які хочуть просувати свої товари в пошуку Google.

audit Важливість тех. аудиту сайту і чому його не варто боятись

Отже, технічний SEO-аудит сайту: що це означає і навіщо він потрібний?

Це глибинний тех. аналіз програмного коду веб-сайту. Він дозволяє оцінити працездатність ресурсу та його відповідність вимогам Google з технічної точки зору.

Наявність помилок у коді призводить до повільної та неправильної індексації сайту або його повного виключення з видачі. Спроби оптимізації можуть стати збитковими, а отримання потрібної кількості трафіку неможливим.

Грамотний та повний аналіз сайту на помилки дозволяє визначити критичні недоліки та скласти чіткий план для їх усунення. Це перший крок до того, щоб зробити ресурс прибутковим та успішним.

Як проводиться технічний аудит?

Отже, ми маємо провести СЕО-аудит сайту, як ми діємо:

  1. SEO-команда аналізує програмний код сайту за низкою параметрів, важливих для пошукових систем та працездатності сайту загалом. Тут важливо відзначити: деякі параметри, такі як оформлення 404 сторінки, наприклад, безпосередньо не впливають на ранжування, але визначають якість ресурсу і його зручність для користувачів. А це вже впливає і на позиції у видачі, і на комерційний успіх ресурсу.
  2. Фахівці, на основі проведеного аналізу, складають список рекомендацій для програмістів щодо доопрацювання та усунення помилок на сайті. При цьому, рекомендації структуруються і розбиваються за рівнем важливості. Умовно, на критичні, обов'язкові та бажані.
  3. Ви отримуєте ці рекомендації у вигляді зрозумілого, дуже докладного та структурованого чек-листа.
  4. Після чого починаєте впроваджувати доопрацювання, скориставшись послугами свого програмного фахівця чи нашого. Зазначимо, що 90% наших клієнтів вважають за краще платити в одні руки та довірити комунікацію з IT-підрядником агентству.

Тут важливо згадати: вам необов'язково вносити всі доробки відразу. Роботи можуть виконуватися поступово, відповідно до їх важливості. "Червоні" критичні помилки краще виправити якнайшвидше, тому що вони найбільш важливі для просування, можуть сильно його гальмувати та зробити збитковим. А подальші доопрацювання вносити вже в міру можливості. Хоча звичайно, чим швидше будуть виправлені помилки, тим швидше ви отримаєте видимий результат у вигляді продажів та прибутку.

Коли проводиться аудит?

Наступне питання на розгляді: кому потрібен СЕО-аудит і в який момент? У нас тех. аудит включено до списку рекомендованих завдань першого місяця оптимізації. Це – пункт номер один у нашому списку.

А оптимізацію та просування, як ми вже не раз згадували у блозі та на сайті, ми рекомендуємо всім підприємцям, які хочуть продавати товари чи послуги через сайт.

Але все ж таки, розглянемо докладніше, навіщо потрібний СЕО-аудит у рамках оптимізації.

Молодим, не оптимізованим сайтам

ТЗ для IT-підрядників, які займаються розробкою майбутнього інтернет-магазину, рідко включають SEO-завдання. За досвідом, таке буває лише приблизно в 10% випадків. Інші 90% надходять на індексацію з помилками, що сильно гальмує просування. Тому якщо ваш сайт тільки запустився та його ніколи не торкалася рука оптимізатора, вам потрібен аудит.

До речі, з тієї ж причини ми рекомендуємо підключати SEO-фахівців на етапі розробки ресурсу.

Власникам сайтів, готовим до запуску SEO

Навіть якщо раніше, наприклад, рік тому, ресурс уже аналізували на наявність технічних помилок і виправляли їх – аудит необхідний.

По-перше, алгоритми пошукових систем змінюються, а сайт оновлюється та доопрацьовується. За цей час могли згенеруватися нові помилки.

По-друге, ми не можемо бути впевнені в компетенції людини, яка раніше проводила аудит. Як ми вже писали у блозі, тех. аудит сайту проводиться за допомогою спеціальних програм та інструментів, проте головне тут – знання та навички спеціаліста та його експертні коментарі. Без них звіт є лише таблицею з цифрами та відмітками, які нічого не говорять людині без відповідної освіти.

Якісний аудит – це глибокий аналіз та технічне завдання для програміста.

Це не зведена таблиця, а повноцінно описаний технологічний ланцюжок.

Але на жаль, на ринку залишається багато підрядників, які надають у якості звіту згенерований за півгодини програмою список помилок. І на цьому все. Тут варто дивитися скільки коштує аудит сайту: у надійного підрядника аудит не може бути безкоштовним або занадто дешевим.

Як формується вартість аудиту?

А чому не може, спитайте ви. Тому що для роботи над пошуковим просуванням сайтів та зокрема технічного аудиту, агентства наймають кваліфікованих SEO-фахівців. Чий робочий час оплачується відповідно.

Так, ціна повного аудиту сайту включає:

  • робочі години провідного технічного спеціаліста, який і оцінює технічну сторону сайту з погляду пошукових систем та подає отриману інформацію не у вигляді сухих даних, а розгорнутого та зрозумілого звіту з конкретними рекомендаціями щодо доопрацювань. Він глибоко розуміється на пошуковій оптимізації, стежить за свіжими змінами пошукових алгоритмів і добре знайомий з вимогами Google.
  • технічного лідера, що координує роботу SEO-команди, формує підсумкові висновки аудиту.

За стандартом у нас на аудит відводиться близько 9 робочих годин спеціаліста та близько 1 години роботи технічного лідера SEO. Цього зазвичай буває достатньо для проведення глибокого аналізу, підготовки експертних коментарів та рекомендацій та оформлення зрозумілого та структурованого звіту.

Програмні роботи пропонуються опціонально, оплачуються поступово і лише за затверджені роботи.

На закінчення

Отже, навіщо робити СЕО-аудит сайту і що це дає:

Успішне ранжування ресурсу в Google

Навіть одна незначна, здавалося б, помилка може призвести до серйозних наслідків, до виключення ресурсу з індексу.

Успішне та швидке просування у пошуку

Технічний seo аналіз – що це й у чому головна перевага? Це пул робіт, який дозволяє визначити технічні недоліки, через які Google не дозволяє розмістити сторінки сайту в ТОПі.

Оптимізація витрат на SEO просування

Без коригування на рівні програмного коду та верстки, вкладення в пошукове просування сайту можна вважати марною тратою коштів.

Визначення майбутньої SEO та бізнес-стратегії

За наявності великої кількості критичних помилок, іноді простіше відкрити та оптимізувати новий сайт, ніж намагатися “витягнути” старий.

Отже, ми розібралися, для чого потрібен аудит і чому варто приступити до виправлення хоча б критичних помилок якнайшвидше. Це дозволить оптимізувати витрати на подальшу оптимізацію, прискорити просування і якнайшвидше зайняти бажані позиції та отримувати замовлення. Якщо все зробити правильно (а при роботі з хорошими фахівцями так і буває), аудит окупить себе досить швидко та дозволить вам отримувати стабільний прибуток з органічного трафіку.

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!