Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Важливість дизайну в упаковці бізнесу
Маркетинг

Важливість дизайну в упаковці бізнесу

Наука довела, що 80-85% людства - візуали. Це і логічно. Візуальні картинки засвоюються мозком в 6 тис. разів швидше, ніж текст. Крім того, візуальний меседж, в порівнянні з вербальним, більш тонко впливає на психіку.

Колір, композиція, форма, фактура викликають емоційний відгук, який, в свою чергу, формує ставлення споживача до бренду.

Дизайн - це візуальна "упаковка" смислів, метод трансформування бізнес-ідей в зримі образи. Використовується всюди - в брендінгу, продажах, маркетингу і т.д. Однак, розміри інвестицій в дизайн різними компаніями можуть сильно відрізнятися. Чи потрібно вкладати гроші в дизайн? Наскільки великим є його вплив на прибуток і успішність бізнесу? Давайте розбиратися.

Дослідження McKinsey

McKinsey, консалтингова компанія з міжнародним ім'ям, виявила помітну кореляцію між дизайном і фінансовою успішністю компанії. Протягом 5 років вона спостерігала за трьома сотнями підприємств з різних країн і їх дизайнерськими практиками. В ході опитування топ-менеджерів їм вдалося зібрати понад 2 млн одиниць фінансових даних і понад 100 тисяч активностей, пов'язаних з дизайном.

В якості оціночної одиниці вони використовували індекс MDI - показник дизайнерської "мощі" компанії і її впливу на коефіцієнт успішності бренду.

Що показали результати, опубліковані в 2018 році:

  • Компанії з високим MDI приблизно вдвічі випереджають конкурентів за темпами розвитку.
  • Результати компаній, що працюють в абсолютно різних нішах (споживчі товари, медтехнології, банківські послуги), були схожі. Це означає, що дизайн однаково важливий для всіх підприємств в онлайні і офлайні.
  • Виручка підприємств другого і нижче ешелонів відрізняється незначно. Це говорить про те, що основна частина прибутку в ніші дістається тільки тим компаніям, які дійсно виділяються з числа конкурентів завдяки дизайну.

Таким чином, компанія, яка займається управлінським консалтингом і займає лідируючі позиції в світових рейтингах, стверджує, що особлива увага до дизайну - одна з доріжок до успіху бізнесу.

Дослідження InVision

Роком пізніше своє дослідження опублікувала платформа розробки інтерфейсів InVision. Мета та ж - визначити ступінь взаємозв'язку між дизайнерської практикою і ефективністю бізнесу.

Експерти компанії інтерв'ювали 2,2 тис. підприємств з 77 країн. Участь брали компанії з 24 галузей: банківської справи, ЗМІ, роздрібної торгівлі, професійних послуг тощо. Великі і малі підприємства, агентства та навіть державні та некомерційні організації.

Основне, що вдалося з'ясувати:

  • Близька ¾ респондентів запевняли, що підвищили якість продуктів (оцінка: зручність використання продукту + задоволеність клієнтів) за рахунок дизайну.
  • Що більш важливіше: 42% підвищили дохід за рахунок збільшення вкладень в дизайн.
  • 35% збільшили відсоток конверсій.
  • 30% забезпечили економію витрат.

Отже, результати вже двох глобальних досліджень доводять, що на сучасному ринковому полі використання дизайн-мислення може стати серйозною конкурентною перевагою бренду. Усе ще не впевнені? Дізнаємося, що говорять великі бренди.

1. Capital One

Ключовим моментом у розвитку американської фінансової компанії стало рішення закріпитися в цифровому форматі. Підійшли до питання грунтовно: придбали підприємство, яке займалося UX-консалтингом і розробкою дизайну, а через рік - ще одне аналогічне.

Звичайно, дизайн бренду Capital One згодом сильно змінився. Ось, що про це говорить керівник відділу, що займається дизайном партнерських карт, Райан Пейдж: "У створенні привабливої для клієнта стратегії головне - дизайн (як один з факторів бізнесу), що враховує потреби цільової аудиторії".

Без цього, на його думку, стратегія не буде працювати в довгостроковій перспективі.

2. Airbnb

Над дизайном сервісу Airbnb працювали фахівці зі світовим ім'ям. Основна ідея - створити образ споживача, роблячи ставку на клієнтоорієнтованість. Дизайнери запевняють, що саме така стратегія "підняла" стартапи, які в подальшому заробили мільярди.

3. General Electric

Бізнес компанії будується на тому, що дизайн - це обов'язкова складова, без якої просування продукту на ринок неможливий. GE навіть відкрила власну студію UX і дизайну.

Робота дизайнерів не тільки допомагає просувати бренд, але і зробити цифрові продукти компанії (Predix і ін.) більш простими і доступними для розуміння клієнтів.

Як зробити так, щоб дизайн працював на вас

Отже, з написаного вище ми можемо зробити такі висновки:

  1. Дизайн позитивно впливає на ріст і фінансовий успіх компаній;
  2. Великі компанії вважають дизайн одним з ключових чинників бізнесу;
  3. Більшість з них сходиться на тому, що наріжним каменем дизайну є потреби цільової аудиторії.

Щодо останнього пункту: в дослідженні McKinsey також згадувалося, що тільки половина компаній аналізує споживацьку поведінку аудиторій перед розробкою дизайну. Що, на думку експертів, є помилкою. Ось, як на думку аналітиків McKinsey, повинна будуватися ефективна стратегія дизайну:

  • призначений для користувача досвід - головна цінність;
  • важливий аналітичний підхід: оцінювати і розробляти дизайн-стратегії потрібно так само уважно, як і інші чинники бізнесу - маркетинг, продажі і т.д;
  • взаємодія: дизайнери повинні взаємодіяти з командою, не залишаючись в ізоляції. Виконавці, залучені в бізнес-процеси, згідно з даними дослідження, покажуть більш високі фінансові результати;
  • відкрите тестування: згідно з дослідженням, виграють ті компанії, які не «ховають" дизайнерські прототипи, в спробі довести їх до ідеалу, а використовують для інсайти користувачів з самого початку.

Висновок

Отже, яким повинен бути хороший дизайн? По-перше - клієнтоорієнтованим. Він повинен відповідати потребам і інтересам ЦА. А значить без вивчення споживчого досвіду не обійтися.

Далі - дизайн повинен бути ергономічним. Спрощувати комунікаційні форми за допомогою візуалу (пам'ятаєте досвід Predix). Візуальне висловлювання повинно бути простим і зрозумілим споживачеві. А крім цього, цікавим глядачеві. І ще один важливий критерій - дизайн повинен в точності передати маркетингову інформацію, закладену в нього.

Приділяйте стільки ж уваги дизайну, скільки іншим факторам бізнесу, орієнтуйтеся на цільову аудиторію, будьте в тренді, тестируйте і не бійтеся отримувати інсайти користувачів.

І тоді дизайн помітно зіграє на руку вашому бізнесу!

Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!