Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

Пропонуємо детальну інструкцію, з якої ви дізнаєтеся, як створити Business Manager в Facebook.

1. Перейдіть на сторінку https://business.facebook.com/overview/ і натисніть “Створити акаунт”:

bmf1 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

2. У відкритому вікні вкажіть назву компанії, ваше ім'я та email-адресу.

bmf2 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

Перевірте відомості про компанію та відредагуйте їх, якщо потрібно:

bmf3 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

Натисніть кнопку «Відправити».

3. На вашу пошту надійде лист з посиланням для підтвердження email-адреси.

bmf4 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

4. Після підтвердження пошти ви потрапите на сторінку з налаштуваннями. Там ви зможете додавати:

  • користувачів з різними рівнями доступу, які будуть керувати сторінками компанії та рекламними акаунтами;
  • нові рекламні акаунти;
  • нові сторінки компанії в Facebook і Instagram.

Перший етап зі створення Фейсбук Адс Менеджер пройдено. Йдемо далі.

Сторінки компанії в бізнес-менеджері

1. Перейдіть у вкладку «Акаунти - Сторінки» і натисніть кнопку «Додати».

bmf5 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

2. Вам будуть доступні три варіанти:

  • Додати сторінку. Даний варіант підійде в тому випадку, якщо у вас є вже сторінка компанії й ви є її адміністратором.
  • Запитати доступ до сторінки. Вам необхідно вибрати цей варіант, якщо у вас вже є сторінка компанії, але вона знаходиться під управлінням іншого бізнес-менеджера.
  • Створення нової сторінки. Виберіть цей варіант, якщо у вас ще немає сторінки в Facebook.

Як створити сторінку компанії

Після того як нам вдалося створити рекламний кабінет ФБ, потрібно створити бізнес-сторінку. Бізнес-сторінка в Facebook потрібна компанії, в тому числі для запуску реклами. Розповідаємо, як її створити.

1. Увійдіть в профіль на Facebook, розкрийте меню в правому верхньому куті та виберіть «створити сторінку».

Соцмережа запропонує вам 2 варіанти:

bmf6 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

Ці 2 типи відрізняються тільки набором елементів на сторінці:

Компанія або бренд Спільнота або публічна особа
Короткий опис + +
Сайт + +
Послуги + +
Оцінки та огляди + +
Ел. пошта + +
Телефон + +
Адреса + -
Мапа + -
Відвідування + -

Розміщувати рекламу в Facebook і Instagram можна зі сторінки будь-якого типу. У одному профілі в соцмережі можна створити скільки завгодно сторінок.

2. Після того як визначитеся з типом сторінки, заповніть коротку інформацію про компанію:

bmf7 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

Подумайте над назвою сторінки: її можна змінити пізніше, але для цього доведеться звертатися до адміністрації соцмережі. Тому краще підібрати хороший варіант відразу.

Намагайтеся використовувати унікальну назву. Якщо ви створюєте неофіційну сторінку (наприклад, сторінку Івана Іванова для фанатів з Кривого Рогу), також відзначте це.

Що не можна використовувати в назві сторінки:

  1. Слова, які можуть образити або порушити чиїсь права.
  2. Будь-які форми слова Facebook.
  3. Заголовні букви, якщо вони використовуються не за правилами вживання. Щоб написати в назві сторінки "eLama", теж доводиться звертатися до представників соцмережі. Написати все слово великими літерами можна тільки в одному випадку - якщо це абревіатура.
  4. Символи та знаки пунктуації, якщо вони теж використовуються не за правилами.
  5. Загальні слова, які можуть заплутати користувача. Наприклад, не можна назвати сторінку дніпровського салону краси «Лютик» просто «Салон». «Перукарнею в Дніпрі» теж називати небажано.

Також вкажіть категорію сторінки. Намагайтеся підібрати найбільш точний варіант із запропонованих.

Якщо у вас з'явилися поля з адресою компанії, заповніть їх.

3. Після того як ви внесете основну інформацію, соцмережа запропонує вам встановити фото профілю та обкладинки сторінки. Якщо захочете, ці кроки можна пропустити, головне - не забудьте до них повернутися.

Розглянемо, як налаштувати бізнес менеджер в Фейсбуці та сторінку бізнес-профілю правильно.

Що ще потрібно вказати на сторінці

1. Ім'я користувача - ті символи, які будуть показуватися в адресі вашої сторінки після www.facebook.com:

bmf8 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

Ім'я також має відповідати вимогам:

  • містити мінімум 5 символів;
  • бути унікальним;
  • не містити розширень (.ua) і загальних термінів.

В імені можна використовувати символи й точки. Але точки та регістр (малі/великі літери) не роблять ім'я користувача унікальним. Наприклад, імена user.53, user53 і User.53 будуть для Facebook однаковими.

2. Короткий опис компанії.

3. Кнопку з цільовою дією. Наприклад, якщо у вас інтернет-магазин, ви можете назвати кнопку «Купити» і дати посилання на ваш каталог.

4. Інформацію про вашу організацію: адресу, карту, телефон, часи роботи і т.п. Це можна зробити в розділі «Інформація»:

bmf9 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

Це - базові поради щодо того, як створити Business Manager і сторінки в Facebook. Знайти більш детальну інформацію по кожному пункту ви можете в Довідковому центрі Facebook.

Варіант «Запитайте доступ до сторінки»

Розберемо докладніше варіант «Запитайте доступ до сторінки». Натисніть «Додати сторінку» у вікні.

bmf10 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

4. Вкажіть URL сторінки або введіть її назву та натисніть кнопку «Додати сторінку».

bmf11 Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook

5. Якщо ви вже є адміністратором сторінки, то у вас з'явиться повідомлення, що сторінка була успішно додана під управління.

Якщо ви не є адміністратором, то власникові сторінки повинен прийти запит на доступ, який він повинен прийняти.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!