Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Що таке метатеги як оптимізувати title, description і keywords

Що таке метатеги як оптимізувати title, description і keywords

Зміст:

Для правильної внутрішньої оптимізації сайту і його подальшого просування у видачі пошукових систем необхідно знати, що таке мета теги, як їх правильно прописувати, якою має бути довжина опису сторінки, чи потрібні теги keywords і на що впливають заголовки.

У цій статті зібрано інформацію, яка допоможе самостійно оптимізувати метадані, грамотно провести внутрішню оптимізацію сайтів і знайти відповіді на поширені питання по цій темі.

Що таке метатеги і навіщо вони потрібні

Щоб відповісти на питання, для чого потрібні мета теги, необхідно розібратися в алгоритмах пошукових систем. На початку розвитку пошукової оптимізації метадані були покликані вказати пошуковим системам тематику сторінки і грали провідну роль для визначення релевантних запитів, за якими сторінка повинна показуватися у видачі.

mt1 Що таке метатеги як оптимізувати title, description і keywords

Проте після того, як оптимізатори почали масово "спамити" ключовими запитами в тегах, особливо keywords, провідні пошукові системи, зокрема Google і Яндекс, змінили алгоритми і в 2020 році метадані є одним з чинників, який впливає на ранжирування сайту. Навіть якщо використати інформацію про те, як правильно прописати мета теги, не факт, що пошукові системи використають метадані для визначення релевантності запитів.

Важливу роль у визначенні позицій сайту грає загальний контент сторінки, технічна оптимізація ресурсу, наявність хорошого посилального профілю і впізнаваність бренду. Метадані і звичайні теги є лише доповненням та уточненням, яке допомагає пошуковим системам точніше визначити релевантність сторінки запитам, а також представляють сайт в пошуковій видачі.

Розглянемо призначення і правила написання мета тегів окремо.

Мета тег title

Мета тег title використовується пошуковими системами як заголовок сторінки для демонстрації у видачі, а також є важливим інструментом для визначення теми сторінки. Наочно побачити, що таке тег title можна в пошуковій видачі.

mt2 Що таке метатеги як оптимізувати title, description і keywords

Мал.1 Тег title в результатах пошукової видачі

Заголовки сторінок, які показані по певних запитах і є цим тегом. Крім того, цей тег використовується у верхній частині браузеру і в закладках для демонстрації назви сторінки, що робить title критично важливим тегом для збільшення привабливості сторінки.

Існує декілька рекомендацій про те, як правильно заповнити мета тег title і як при цьому не потрапити під фільтри пошукових систем :

  • Попри те, що довжина title жорстко не обмежена, пошукові системи скорочують цей тег у видачі. Рекомендується обмежувати тег 60 символами (чи 11-12 словами) або прописувати найбільш значиму інформацію на початку.
  • Мета тег title має бути унікальним як на рівні сайту, так і глобально. Для унікализації використовується назва сайту або бренду.
  • Пряме входження ключових запитів має бути обмежене 1-2 на тег, щоб уникнути санкцій з боку пошукових систем.
  • Інформація в тегу повинна відповідати контенту, який наводиться на сторінці.

Місце, де знаходиться тег title в коді сторінки, – це початок блоку head. У деяких системах управління сайтами можна настроїти автоматичну генерацію цього тега на основі змінних.

Важливо пам'ятати! Тег title повинен привертати увагу користувача, точно описувати вміст сторінки і її основну суть. Він має бути прописаний на усіх сторінках сайту, категоріях, підкатегоріях і сторінках товарів інтернет-магазину.

Що таке Description

Основне визначення що таке Description – короткий опис сторінки, який частково носить рекламний характер, оскільки привертає увагу користувача і підвищує CTR. Цей мета тег рідше, ніж title, демонструється в результатах видачі Google, Яндекс же його рідко використовує, беручи опис з контенту, розміщеного на сторінці. Тому для цієї пошукової системи досить автоматично згенерованого тега на основі змінних, а його відсутність не вплине на позиції ресурсу.

mt3 Що таке метатеги як оптимізувати title, description і keywords

Мал.2 Приклад шаблону для генерації мета тегу description

Також, неважливо як скласти description для пошукового просування, він не використовується пошуковими системами для визначення позицій ресурсу у видачі, проте, зовнішній вигляд цього тега може вплинути на збільшення числа переходів з пошуку на сторінку.

Для поліпшення привабливості тега рекомендується:

  • Використати при складанні ключові слова.
  • Тематика description повинна відповідати вмісту сторінки.
  • Формулювання має бути зрозумілим користувачеві, не варто використовувати "канцелярську" мову. Тег повинен привертати увагу користувача, особливо якщо потрапляє в пошукову видачу у вигляді опису.
  • В тег рекомендується включити унікальну товарну пропозицію, яка відповідає контенту сторінки. Крім того, в тег можна включити контактну інформацію: телефони, адресу та інше.
  • Можна використати символи юнікода для привертання уваги, проте не варто розташовувати їх на початку тегу і розміщувати занадто велику їх кількість.

Точного визначення, скільки символів використовується в description немає, пошукові системи обрізають тег у видачі в межах 160 символів.

Важливо пам'ятати! Створення привабливого й інформативного тега description є одним із завдань під час внутрішньої оптимізації ресурсу, оскільки цей тег звертає увагу користувача на сторінку, описує її вміст і покращує відвідуваність ресурсу.

Заголовок H1

Заголовок сторінки не є мета тегом, проте, має прямий вплив на розуміння пошуковими системами контенту сторінки. Не показується в результатах видачі, побачити цей тег можна у верху сторінки при переході на неї.

mt4u Що таке метатеги як оптимізувати title, description і keywords

Мал.3 Приклад заголовку h1

Правила написання заголовка H1:

  • Обов'язкове використання в заголовку високочастотних ключових фраз, можна тих, які були використані в мета тегу title.
  • Заголовок не повинен дублювати тег title.
  • На сторінці має бути тільки один заголовок H1.
  • Рекомендується обмежити довжину заголовка 7 словами, важливі ключі необхідно розташовувати на початку заголовка.
  • У разі, якщо на сторінці представлені декілька товарів, то їх назва в заголовку має бути в множині.

Важливо пам'ятати! Попри те, що заголовок H1 не є мета тегом, він повинен бути прописаний на кожній сторінці сайту для поліпшення позицій в пошуковій видачі.

Чи потрібний тег keywords

Пошукові системи Google і Яндекс по-різному визначають, що таке keywords сторінки і те, як цей мета тег використовується при оптимізації сайту. У Google ще в 2009 році оголосили, що ці метадані не враховуватимуться як чинники ранжирування. Такий крок був обумовлений тим, що на зорі пошукової оптимізації, для попадання в ТОП видачі було досить розмістити ключові слова в тегу keywords без наповнення сторінок якісним контентом.

mt5 Що таке метатеги як оптимізувати title, description і keywords

Мал.4 Мета тег keywords

У 2020 році, відповідь на питання чи треба прописувати keywords неоднозначна тільки для деяких пошукових систем, наприклад, Яндекса. За результатами спостережень агентства інтернет-маркетингу M. System, для Яндекса мінімальне використання ключових запитів в цьому мета тегу допомагає пошуковій системі точніше визначити тематику сторінки. Google може застосувати за переспам в цьому тегу санкції, тому, для просування в цій пошуковій мережі використовувати його не рекомендується.

Правилами прописування keywords є:

  • Неприпустимість повторів ключових слів.
  • Мінімальна кількість, достатнє вживання 5-7 ключів.
  • Відповідність ключів до контенту сторінки.

Про те, як підібрати keywords, можна дізнатися з численних мануалів зі збору семантичного ядра сайту. Частотність запитів має бути високою, використовуються ключі, які входять в теги title і H1.

Важливо пам'ятати! Запити keywords не мають впливу для ранжирування в Google, для Яндекса можна використати цей мета тег, але не можна спамити пошуковими запитами, досить вказати основні.

Висновок

Мета теги в пошуковому просуванні вже не грають першочергової ролі, оскільки алгоритми пошукових систем орієнтуються на наповнення сайту контентом, що відповідає на питання користувачів. Проте, оптимізація тегів дозволяє поліпшити позиції ресурсу у видачі.

Слід уникати спаму в метаданих, акуратно використати пошукові запити, робити метадані читабельними і привабливими для користувачів. В процесі внутрішньої оптимізації ресурсу важливо уникалізувати теги, посилити з їх допомогою високочастотні запити, за якими користувачі зможуть знайти сайт в пошуку.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!