Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Що робити бізнесу зараз, щоб стати сильніше завтра

Що робити бізнесу зараз, щоб стати сильніше завтра

Підприємництво - термін, найкраще відображає суть будь-якої самостійної комерційної діяльності. З одного боку, це складний і звивистий шлях, слідуючи по якому доведеться покластися виключно на свої сили, з іншого - нескінченні можливості для особистісного та корпоративного зростання. Саме про такі можливості, що дозволяють зміцнити фінансове підґрунтя під ногами, і піде мова.

Бізнес слід уявляти, як складну систему, що складається з різних процесів, змінюючи які можна впливати на кінцевий результат. Поговоримо про ці процеси, і дамо кілька рекомендацій, щодо їх поліпшення.

Маркетинг

Маркетинг відноситься до числа аспектів, які нам під силу змінити. Навіть незначне підвищення маркетингової активності дасть позитивний ефект. Але на цьому етапі важливі дві складові: дієвість, про яку було сказано тільки що, і контроль. Іноді потрібно спокійно оцінити результати, щоб зрозуміти, куди рухатися далі. Ось поради щодо поліпшення цього компонента.

  1. Слідкуйте за ринковими трендами;
  2. Не лінуйтеся порівнювати і вимірювати;
  3. Аналізуйте, використовуйте різні рекламні канали;
  4. Не бійтеся експериментувати: пробуйте нові підходи, тексти, способи донесення інформації;
  5. Фокусуйтеся на тих каналах, від яких є віддача.

У цьому ж ключі слід згадати і про стратегію. Так часто, як рекламні канали її міняти не варто, але часом, для повного «перезавантаження» потрібна радикальна зміна бізнес-ідеї. Якщо ви твердо переконані в тому, що все йде за планом, але факти свідчать про протилежне, зверніть увагу на деталі. Цілком ймовірно, стратегія вимагає розширення, або повної зміни мети. Головне, не обманюйте себе - довіряйте інтуїції і не бійтеся змін.

Бізнес модель

Власне розуміння того, як потрібно вести справи, є фундаментом, на якому тримається механізм закупівель і реалізації товарів/послуг. Що можна апгрейдити в цьому компоненті? Ось пара підказок.

Зобразіть графічно всі процеси в вашому бізнесі. Відзначте проблемні місця. Подумайте, як ці місця посилити, або трансформувати механізм.

Буває так, що в голову нічого не приходить. Погляд з боку - відмінний вихід з глухого кута. Іноді складно виявити власні помилки, поглянути на ситуацію об'єктивно, тому порада фахівця, консультація професіонала, часто допомагають знайти вихід з глухого кута.

Робота з капіталом

Якщо є така можливість, то додаткові вкладення не завадять. Але, крім фінансового існує ще й інтелектуально-організаційний капітал. Ми говоримо про досвід і знання. Якщо в команді є досвідчені працівники, готові допомогти, не відмовляйтеся від їх участі. Притримаєте командирські амбіції до кращих часів, і дозвольте досвіду працювати на загальне благо. Якщо ж таких фахівців немає, варто вкластися в навчання співробітників, найняти сторонню фірму для кадрової оптимізації.

Балуйте своїх клієнтів

Як би там не було, успіх бізнесу залежить від споживчого попиту. Не скупіться заохочувати постійних клієнтів, дарувати їм подарунки. Влаштовуйте акції і розпродажі. Так, найімовірніше такі «атракціони» щедрості не дадуть миттєвого результату, але точно матимуть позитивний вплив на імідж.

Через тиждень або два ці люди приведуть своїх друзів, і тоді ваше терпіння буде винагороджено.

Для більшої ефективності поєднуйте наведений вище аспект із загальною аналітикою попиту. Наприклад, сьогодні на купальники немає попиту, але ви точно знаєте, що за кілька місяців настане сезон відпусток, і інтерес до плавальних костюмів злетить до небес. Замовте товар про запас. Так, ви виграєте в ціні, і залишите «зазор» для різного роду знижок.

Розширюйте цільової охоплення, додавайте нові товари і послуги, одним словом, робіть все необхідне для задоволення інтересів аудиторії. Ну і, звичайно ж, залишайтеся доступними сім днів на тиждень. У бізнесу немає вихідних - запам'ятайте раз і назавжди.

Ці рекомендації, по суті, зводяться до одного меседжу: не стійте на місці, рухайтеся вперед, шукайте, помиляйтеся, і пробуйте знову!

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!