Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Семантичне ядро сайту

Збираємо і кластеризуємо широкий список ключових слів і фраз, щоб повною мірою охопити вашу цільову аудиторію і залучити максимум потенційних клієнтів. Відправити запит
Google shopping logo

Семантичне ядро - це структурований, повний список ключових словосполучень і слів, який формує фундамент платного й органічного просування в пошукових системах. Всі ключові слова для сайту відповідають запитам користувачів, які вони вводять в Пошук, щоб знайти ваші товари в Мережі. І саме за ними пошукова система вибирає сторінки, які будуть показані у видачі у відповідь на ці запити.

Особливість семантичного ядра в тому, що всі "ключі" утворюють пов'язану структуру, що забезпечує велике охоплення всіляких запитів аудиторії. Основу складають короткі високочастотні запити, а до них додаються уточнюючі специфікатори та "хвости", приєднуються слова, близькі за значенням. Все це дозволяє просувати ваш сайт за максимальним числом ключових запитів, які вводять ваші потенційні покупці.

Чому так важливо зібрати семантику сайту і сформувати ядро?

Без збору і впровадження семантики зробити так, щоб майбутні клієнти швидко і легко знаходили ваш сайт в пошуку, неможливо.

Кому і коли варто замовити семантичне ядро сайту:
Молодим, неоптимізованим сайтам

Без СЯ неможливо побудувати зручний сайт, скласти ТЗ для копірайтерів, підібрати коректні написання мета тегів, сніпетів, текстів і т.д.

Сайтам, що просуваються без результатів

Низькопробне вузьке ядро направляє нецільових користувачів на нецільові сторінки. Втрачається до 95% клієнтів. Просування в цьому випадку є збитковим.

Тим, хто готовий вкладатися в розкрутку ресурсу

Асортимент магазину постійно оновлюється? Для успішного ранжирування знадобитися системна робота, яка потребує щомісячних вкладень.

Сайтам, які раніше не замовляли SEO-роботи

Ви створили сайт для електронної комерції, але заявок немає? Грамотний підбір ключових слів, оптимізація і просування зроблять сайт прибутковим!

Що ви отримуєте
Широке семантичне ядро, що охоплює максимальну кількість запитів, за якими ваші клієнти шукають вас у Пошуку
budget Готовий план грамотної структури сайту, кожна сторінка якої заточена під одну групу запитів. Такі сторінки відрізняються високою конверсією
10 years Фундамент для подальшої оптимізації: ключі для SEO-копірайту, метаданих, запуску платної реклами та інших дій, результат яких - зростання продажів з сайту
bonus Можливість спланувати бюджет на подальші роботи з просування ресурсу: можна спрогнозувати обсяг контенту і кількість посилань
Вартість збору семантичного ядра включає такі види робіт:
  • Підбір ключових фраз, що визначають зміст пошукових запитів ЦА;
  • Збір всіх запитів, що містять ці ключові слова і їх синоніми;
  • Чистка сміттєвих фраз і стоп-слів (непотрібних для просування);
  • Угруповання ключів за сторінками, в залежності від релевантності;
  • Впровадження нових веб-сторінок в структуру сайту для оптимізації.
Відправити запит
symantics price
Наші кейси
Що кажуть клієнти
Olirank

Довгий час «топталися» на місці, поки не замовили просування та оптимізацію. Сайт змінився. Спасибі нашому менеджеру Володимиру і всій команді Msystem. П.С. Розраховуємо на знижку при запуску рекламної кампанії в Гуглі)

06.05.2021
ТД Агроекспертднепр Плюс

Компанія Msystem допомогла нам налаштувати контекстну рекламу в Гугл. Співпрацюємо вже протягом 1,5 -2 років. Стабільно оплачуємо рахунки, допомагаємо менеджерам як можемо. Ми задоволені результатами, але нам складно проаналізувати, звідки приходять клієнти. З рекламою дзвінків, однозначно, стало набагато більше - це факт. Особливими досягненнями похвалитися не можемо, але сподіваємося, що буде тільки краще.

22.04.2019
Агенція, якій
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google і Яндекс. Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому варто замовити побудову семантичного ядра у нас:
account
Складання семантики й кластеризацію ключових фраз не можна цілком довірити машині. Ми займаємося SEO-оптимізацією з 2012 року і розуміємо, як вивести веб-ресурс в ТОП і отримати клієнтів з пошуку в будь-якої тематичної ніші
Будуємо стратегію розкрутки на низько- і середньо частотних запитах, більш стабільних в просуванні, ніж високочастотні. Це принесло відмінні результати для 150+ наших SEO-проєктів
budget
Ми намагаємося дати вам видимий, відстежуваний результат, а не просто надати разову послугу. Тому ми включаємо складання семантичного ядра в ціну комплексної SEO-оптимізації вашого ресурсу з гарантованим зростанням трафіку
ppc
Побудова ядра для нас - не просто автоматизована робота, але результат маркетингового дослідження, спрямованого на пошук істинного наміру користувача і справжнього сенсу його пошукового запиту
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт

Органічний пошук – найбільш ефективне джерело залучення трафіку з існуючих. Найважливіший крок до того, щоб зробити сайт видимим і пріоритетним для користувачів пошуку Google і Яндекс – це визначення інтересів цільового користувача і розуміння того, як він шукає інформацію в інтернеті. Побудова семантичного ядра сайту вирішує цю задачу. Пояснимо більш детально.

Для чого потрібно збирати семантику

Семантичне ядро (СЯ) – це організація структури веб-ресурсу, що містить повний список ключових словосполучень і слів, які відповідають пошуковим запитам цільового користувача. Особливість СЯ в тому, що всі “ключі” утворюють пов’язану структуру, яка забезпечує більший радіус дії запитів аудиторії.

Чому так важливо зібрати семантику сайту і сформувати ядро? Для поліпшення видимості веб-сторінок. Ключові слова і фрази допомагають пошуковим роботам визначити смислову тематику веб-сторінки і розмістити ваш сайт у відповідь на запит потенційно зацікавленого користувача на високих позиціях у видачі.

Від СЯ залежать:

  • обсяг і якість (релевантність) трафіку;
  • конверсійність цільових сторінок;
  • зміст веб-ресурсу, контент;
  • контрольний бюджет, тексти посилань.

Без СЯ неможливо коректно розрахувати вартість просування, сформувати структуру сайту і ТЗ для сео копірайтингу, підібрати найбільш релевантні запити для кожної послуги або товару для написання мета тегів, сніпетів, текстів і т.д.

Простіше кажучи, без збору та впровадження семантики зробити так, щоб майбутні клієнти швидко і легко знаходили ваш сайт в пошуку, неможливо.

Низькопробне, автоматично згенероване за декілька годин СЯ призводить до втрати 95% потенційних клієнтів, направляє нецільових користувачів на нецільові сторінки, змушує витрачати кошти на непотрібні SEO-тексти і збільшує витрати на закупівлю посилань.

Якісне сем. ядро привертає на веб-сайт потік цільових користувачів, підбирає для них максимально релевантні цільові сторінки, що містять цінні продаючі тексти і економить бюджет на посилання.

Само собою, вартість збору семантичного ядра для сайту високої якості не може бути критично низькою, а виконання робіт займати кілька годин. Пояснимо, чому.

Складання семантичного ядра сайту

З 2011 року SEO-фахівці M. System склали семантичне ядро для більш ніж 135 сайтів. У кожному випадку процес включав мінімум 5 етапів:

  1. Підбір ключових фраз, що визначають зміст пошукових запитів цільових користувачів;
  2. Збір всіх запитів, що містять ці ключові слова та їх синоніми;
  3. Чистка сміттєвих фраз і стоп-слів (непотрібних для просування);
  4. Угрупування “ключів” за цільовими сторінками, в залежності від релевантності;
  5. Впровадження нових сторінок в структуру сайту.

При цьому, підбір ключових слів і побудова СЯ для наших фахівців – це не просто автоматизована робота, але результат маркетингового дослідження, спрямованого на пошук істинного наміру користувача і справжній сенс його пошукового запиту.

Їх завдання – зрозуміти бажання всіх потенційних клієнтів, правильно підібрати пошукові фрази і сформувати з них структуру, що містить рішення проблеми кожного візитера сайту.

Також для формування якісного, ефективного СЯ важливо не допускати критично важливих помилок.

Ми формуємо максимально повне ядро

Перша помилка, яку допускають при зборі семантики – занадто маленьке ядро. Багато виконавців просуває сайти своїх замовників за 30-40 запитами, пропонуючи “швидкий і дешевий список ключів”. Однак без “хвостатих” ключів, синонімів, альтернативних ключових слів і фраз, якісний семантичний фундамент сайту побудувати не вийде.

Наші фахівці використовують всі тематичні частоти і ключі, зібрані за допомогою сервісів Вордстат/Wordstat, Serpstat і т.д.

Формуємо структуру під високо-, середньо- і низькочастотні запити

Друга помилка – просування тільки за високочастотними запитами.

Ключові запити класифікуються, насамперед, за частотностю, на:

  • високочастотні – від 1 тис. показів на місяць;
  • середньочастотні – до 1 тис. показів на місяць;
  • низькочастотні – до ста показів в місяць.

Важливо використовувати всі ключові слова для сайту, створивши окрему сторінку під кожен окремий варіант запитів. При грамотній оптимізації і якісному контентному наповненні цих сторінок, можна отримати високу конвертацію за всіма трьома типами запитів.

Вручну видаляємо нецільові, сміттєві і порожні запити

Ми ретельно і уважно мінусуємо нецільові запити в Wordstat, та за допомогою інструменту “Стоп-слова” в програмі Key Collector.

Також ми аналізуємо список зібраних ключових фраз за допомогою Яндекс.Вордстат, щоб виключити з нього “порожні” запити – ті, які є частим елементом цільових морфологічних форм, але самі по собі є низькочастотними.

Вручну видаляємо ключові фрази, написані з помилками

Навіть якщо вони є високочастотними. Грамотність контенту позитивно впливає на ранжування.

Кластеризуємо запити правильно

На останньому етапі формування ядра проводиться кластеризація ключових фраз – угруповання “ключів” відповідно до інтенту користувача, ознак схожості та змісту на окремі групи для поліпшення ранжирування релевантних сторінок сайту за пошуковими запитами у видачі.

Для ефективного просування за запитом важливе його точне входження в тематику сторінки, що, знову ж таки, вимагає професійного підходу.

Не допускаємо повної автоматизації

Чому варто замовити семантичне ядро у досвідчених фахівців, а не повністю довіритися софту?

Абсолютна довіра сервісів і програм – це одна з найбільш глобальних помилок при формуванні ядра. Ніяка програма автоматизації поки не здатна проаналізувати нішу просування, оцінити рівень конкуренції і розподілити ключові фрази без помилок.

Ми ж проводимо глобальну ручну роботу і пропонуємо не просто “список ключів”, а опис потреб всіх ваших потенційних клієнтів у вигляді документа повної семантики.

При цьому ціна складання семантичного ядра формується в залежності від кількості просуваються сторінок і є більш, ніж доступною.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!