Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

SEO-просування
сайту медичної тематики

Перетворюємо сайт медичної тематики в повноцінний робочий інструмент з залучення клієнтів з пошукової видачі Google Відправити запит
Google shopping logo
Чому сайтам медичної тематики потрібно SEO просування
10 years SEO підвищує впізнаваність компанії та зміцнює репутацію

SEO-фахівці разом з копірайтерами та маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму вашої компанії. Одне із завдань просування - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.

SEO приводить вам клієнтів з Пошуку Google

Той, хто бажає придбати медичні послуги, майже завжди спочатку вивчає інформацію про здоров'я, свою проблему і медичні компанії в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.

crown Прокачане SEO - це важлива перевага перед конкурентами

Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню сайту, послуги та товари медичної тематики продаються краще, а ймовірність того, що користувач звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.

sytrategy_or SEO робить сайт ефективним інструментом продажів

Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування сайтів медичної тематики з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного зв'язку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.

Переваги пошукового просування
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google

Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.

Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами

Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.

Підвищується привабливість сайту для клієнтів

Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.

Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень

Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.

Наші кейси
ms
Працюємо у відкриту

Наші клієнти можуть самостійно
перевіряти хід компанії

Що кажуть клієнти
Агропом

Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі

07.02.2022
Look Оптика

Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.

03.11.2021
Світ Лози

Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.

31.08.2021
Чому ми
10 years
Ми - експерти в просуванні сайтів. Медична тематика - не вийняток. В "багажі" досвіду - понад 150 успішних проектів в ніші, кейси та рекомендації
ppc
Засновуємо стратегію розкрутки на низько- і середньо частотних запитах, більш стабільних в просуванні, ніж високочастотні
budget
Над проектами працює ціла команда: акаунт-менеджер, SEO-фахівець, технічний лідер в SEO, копірайтери, контент-менеджери та лінкбілдери
bonus
Ми займаємося SEO-розкручуванням сайтів з 2012 року. Навчилися прогнозувати фінансову ефективність від SEO і чесно показуємо її клієнтам
kpis
Надаємо наочні щомісячні звіти про виконану роботу та результати без "води": тільки KPI, метрики, цифри та графіки
key
Працюємо за абонплатою без комісій. Ви отримуєте аналог власного SEO-відділу: не потрібно витрачати час і гроші на залучення додаткових фахівців
Рекомендуємо статті
Проблеми просування у двох пошукових системах, 18 Січня 2022

Згідно з відкритими даними, найбільш популярними пошуковими системами в СНД, як і раніше, залишаються Google і Яндекс. Частка першого пошукача становить 33% від загальної кількості користувачів, частка другого – 50%. Кожна із систем має свій алгоритм роботи в оцінці запитів користувача, ранжируванні сайтів, обліку факторів, що впливають на результати видачі. Різницю потрібно знати та враховувати, […]

Що таке оновлення алгоритмів в Google. Основні фільтри, 10 Липня 2020

Google намагається робити все, щоб дати користувачеві максимально корисну інформацію, обрану з сотень мільярдів інтернет-сторінок. Практично щомісяця він оновлює алгоритми, хоча більшість не сильно впливають на результати пошукової видачі. Але пару-трійку раз на рік “вистрілюють” значущі апдейти, які помітно впливають на результати ранжування. Про них і поговоримо. Напевно, останні оновлення вплинули (або ще вплинуть) на […]

Поради щодо створення ефективних кампаній у соціальних мережах, 31 Жовтня 2023

Час читання: 4 хв. 23 сек. У бурхливому світі соціальних медіа, де хештеги стають трендами і сторіс полонять, як забезпечити яскравість вашого бізнесу серед цифрового натовпу? Ми розкриємо секрети створення кампаній, які запалюють та привертають увагу. Ви готові стати на цифрову сцену і завоювати увагу вашої аудиторії? Соціальні медіа – це не просто платформа, це динамічна […]

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!