SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
В просування будівельного сайту рентабельність інвестицій - важлива перевага. Пошуковий трафік для будматеріалів - найбільш вигідний. На відміну від платної реклами, в якій потрібно рекламувати кожен окремий продукт, SEO дозволяє просувати відразу увесь каталог за менший бюджет. При грамотному просуванні ви отримуєте довгостроковий результат при мінімальній вартості залучення клієнта.
Згідно зі статистикою Google Trends, товари для будівництва і ремонту - серед найзапитуваніших в уанеті. Це означає, що пошуковий трафік - найбільш перспективний для інтернет-магазину цієї тематики. Завдяки SEO-просуванню ваш сайт з'явиться в ТОПі видачі й "зніме вершки" пошуку: отримає стабільний потік переходів від зацікавлених у купівлі користувачів.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - замовлення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню будівельних сайтів ймовірність того, що користувач купить у вас, а не у конкурента, зростає в рази.
Самостійно організувати сайт будматеріалів з тисячами артикулів непросто. SEO-спеціалісти групують товари, створюють зручну структуру і працюють над зручністю сайту. У 90% випадків рекомендують дизайнерські й програмні доопрацювання, а також впроваджують пошукові фільтри та інші інструменти для генерації лідів і додаткових продажів. У підсумку потрібні бізнесу користувачі потрапляють на корисні їм сторінки ій здійснюють конверсію. Що збільшує середній чек і прибуток компанії.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Навіть найдосвідченіший майстер не зробить ремонт без викруток, лобзика, валика і т.д. Те ж стосується і вебмастера | seo-фахівця: вміння грамотно орудувати програмними інструментами визначає цінність фахівця і результат його праці. Хочете швидко і впевнено виводити сайти на перші сторінки пошукових систем за допомогою SEO? Ось “лобзики” і “валики”, які вам точно знадобляться: Google Analytics […]
Розглянемо, який домен краще вибрати для сайту, які є варіанти й що потрібно враховувати. Що таке домен Домен — це унікальне ім’я для ідентифікації веб-сайту в Інтернеті. Ви самі його обираєте та використовуєте після отримання дозволу у реєстратора доменів. Значення доменного імені у SEO-просуванні Потрібно вирішити, який домен вибрати для сайту, ім’я, яке асоціюватиметься з […]
Потужним інструментом, за допомогою якого можна збільшити обсяг продажів і скоротити витрати на контекстну рекламу, є ремаркетинг. Для розуміння того, що таке ремаркетинг, слід розглянути один із прикладів взаємодії відвідувача з сайтом. При виборі товару на сайті, користувач раптово вийшов з сайту, не замовивши товар або не зробивши інших цільових дій. Причин виходу може бути […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!