Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Для початку варто визначити, що ми розуміємо під обмеженим асортиментом і чому ми присвячуємо його просуванню цілу статтю.
В даному випадку мається на увазі два типи асортименту:
У чому проблема для SEO?
У першому випадку - це складність в зборі семантики. Комерційних запитів у вашому випадку може і не бути. А за загальними буде великий відсоток відмов через високі цінники або нестачу асортименту для вирішення завдання споживача.
У другому випадку маленький асортимент знижує ваші позиції у видачі, оскільки "масштаб" сайту є фактором ранжирування. Так, сторінки з меншим, у порівнянні з конкурентами, числом товарних карток, отримають більш скромні позиції у видачі при інших рівних умовах.
Вихід із ситуації - далі в статті.
Що робимо:
Розглянемо кожен крок докладніше.
У вас скромне семантичне ядро? Ну що ж, потрібно спробувати вийти в ТОП-3 тими запитами, що є.
Для початку слід провести аудит сайту, виявити та усунути всі технічні помилки. Видалити дублі, биті посилання, знайти та виправити сторінки з 404-ї помилкою т.д. Для цього проскануйте сайт одним з парсерів типу Netpeak Spider.
Також потрібно промоніторити помилки за допомогою сервісів Google Search Console і Яндекс. Вебмайстер.
Після усунення технічних помилок рекомендуємо звернути увагу на комерційні чинники сайтів-конкурентів і порівняти їх зі своїми. Комерційні фактори - це елементи та параметри веб-ресурсу, які впливають на довіру і лояльність споживачів. Зокрема:
Відзначте ті комерційні чинники на конкуруючих сайтах, які не реалізовані на вашому. Їх слід впровадити в першу чергу.
І врешті-решт слід провести уважну й ретельну посторінкову оптимізацію. Для цього, можливо, знадобиться написати або переписати тексти для категорій, розмістити зовнішні посилання і т.д.
Ми також рекомендуємо спробувати просуватися за загальними запитами. Наприклад, ви продаєте тільки елітні подарунки та VIP-декор ручної роботи та вийшли в ТОП за відповідними групами запитів. Однак, є ще групи загальних запитів, пов'язаних з подарунками й декором. Звичайно, варто сказати, що вони більш конкурентні, але й трафіку з них можна отримати більше.
Ми пропонуємо поекспериментувати з такими запитами.
Починати варто з середньо і низькочастотних запитів з меншою конкуренцією.
План дій:
Після чого знову оцінюємо позиції та вибираємо подальший план дій, якщо сторінка все ще не в ТОПі.
Що робимо:
Поліпшивши сніпети тих сторінок, які вже знаходяться в топі, можна помітно підняти CTR.
Якщо комерційні та інші запити не залучають досить трафіку, незайвим буде спробувати заманити клієнтів через блог. У статтях ми не тільки даємо читачам корисну інформацію, а й згадуємо про те, що їх проблеми вирішують якраз таки наші товари або послуги. Вставляємо посилання на категорії або товари.
Писати статті навмання - не найкращий підхід.
Рекомендуємо зробити наступним чином:
При написанні звертайте увагу на:
Також ознайомтеся з вимогами до обсягу інфотекстів, розбавляйте їх ілюстраціями, відео та графічними елементами. Доповнюйте їх калькуляторами або опитуваннями, клікабельною кнопкою або посиланням на категорію.
Ситуація 2: як просувати сайти з обмеженою кількістю товарних позицій
Як зрозуміти, що товарів у вас недостатньо, якщо це не очевидно? Є спосіб. Відбираємо сайти з першої десятки видачі за потрібними для вашого каталогу запитами. Відсіюємо агрегатори, інфосайти, дублі. Рахуємо кількість товарів на сторінках сайтів - вручну або за допомогою сервісу Google Sheets.
Порівнюємо отримані результати зі своїми. Якщо ваш асортимент сильно поступається конкурентам - його доведеться розширити.
Як - розповімо нижче, однак відразу попередимо, що це сірі методи.
Метод не найправильніший, проте кращий з існуючих і застосовуваний повсюдно. Суть в тому, щоб розмножити одну товарну позицію, використовуючи різні характеристики товару в межах однієї пропозиції.
Наприклад, ви продаєте машинки на радіоуправлінні. Одна і та ж модель представлена в п'яти різних кольорах. І під кожну ми можемо створити свою картку товару.
Суть полягає в тому, щоб створити картки товару під ті позиції, яких немає на вашому складі, але ви можете швидко дістати їх у постачальника. Такі позиції доповнюємо кнопкою "Замовити" замість "Купити".
Другий варіант - створити картки під неіснуючі позиції, яких нібито просто немає в наявності.
Важливий нюанс: маркування "Немає в наявності", "Товар в дорозі" і аналогічні меседжі повинні розміщуватися на фотографії товару, а не в його характеристиках. Так пошукові роботи, які ще не навчилися розрізняти текст на зображенні, будуть думати, що товар в наявності. В іншому випадку ви ставите під загрозу свої позиції.
Найчастіше такі блоки розміщують в картці товару, але ми розмістимо його під каталогом, оскільки це розширить асортимент в очах пошукових роботів.
Блок необхідно зробити максимально схожим на каталог, щоб боти не розпізнали в ньому окремий блок. Для цього потрібно:
Це не дає 100% гарантію на успіх, але шанси є.
Також для розширення асортименту можна використовувати часткові дублі карток товару в різних категоріях сайту.
І останній - додатковий варіант для розширення асортименту - використання партнерських програм. Суть в тому, щоб розмістити на своєму веб-ресурсі товар іншого продавця (подібно дроппшиперам), тим самим розширивши асортимент, не обманюючи пошукові системи. Але тут є свої мінуси:
Так що, дивіться самі.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!