Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
SEO для сайту з обмеженим асортиментом
SEO

SEO для сайту з обмеженим асортиментом

Для початку варто визначити, що ми розуміємо під обмеженим асортиментом і чому ми присвячуємо його просуванню цілу статтю.

Наразі мається на увазі два типи асортименту:

  1. Вузькоспеціалізований: спеціалізовані товари вузького профілю або монобрендова продукція. Наприклад, сайт з продажу крафтових деталізованих автомобільних моделей власного виробництва.
  2. Малий, в порівнянні з прямими конкурентами, асортимент. Наприклад, ваш конкурент пропонує понад 2000 моделей домашнього текстилю, а ви – всього пару сотень постільних комплектів.

У чому проблема для SEO?

У першому випадку це складність в зборі семантики. Комерційних запитів у вашому випадку може і не бути, а за загальними запитами буде великий відсоток відмов через високі цінники або нестачу асортименту для вирішення завдання споживача.

У другому випадку маленький асортимент знижує ваші позиції у видачі, оскільки "масштаб" сайту є фактором ранжирування. Так, сторінки з меншим, у порівнянні з конкурентами, числом товарних карток, отримають більш скромні позиції у видачі при інших рівних умовах.

Вихід із ситуації – далі в статті.

Ситуація 1: як просувати сайт з товарами з дуже вузької ніші

Що робимо:

  • Намагаємося вийти в ТОП-3 за наявними запитами;
  • Тестуємо звичайні запити;
  • Покращуємо сніпети;
  • Залучаємо інформаційний трафік.

Розглянемо кожен крок докладніше..

Просування за наявними запитами

У вас скромне семантичне ядро? Ну що ж, потрібно спробувати вийти в ТОП-3 за тими запитами, що є.

Для початку слід провести аудит сайту, виявити та усунути всі технічні помилки. Видалити дублі, биті посилання, знайти та виправити сторінки з 404-ю помилкою т.д. Для цього проскануйте сайт одним з парсерів типу Netpeak Spider.

Також потрібно промоніторити помилки за допомогою сервісів Google Search Console і Яндекс. Вебмайстер.

Після усунення техпомилок рекомендуємо звернути увагу на комерційні фактори конкурентних сайтів і порівняти їх зі своїми. Комерційні фактори – це елементи і параметри веб-ресурсу, які впливають на довіру і лояльність споживачів. Зокрема:

  • контактні дані;
  • вказання ​​ціни, акцій, знижок, рейтингу товару, інформації про наявність;
  • умови для продажу: дані про оплату, доставку, телефонні номери підтримки;
  • фото, відеоогляди товарів;
  • відгуки клієнтів на сайті;
  • контентне наповнення і т.д.

Відзначте ті комерційні чинники на конкурентних сайтах, які не реалізовані на вашому. Їх слід впровадити в першу чергу.

І врешті-решт слід провести уважну і ретельну посторінкову оптимізацію. Для цього може знадобитися написати або переписати тексти для категорій, розмістити зовнішні посилання і т.д.

Загальні запити

Ми також рекомендуємо спробувати просуватися за загальними запитами. Наприклад, ви продаєте тільки елітні подарунки та VIP-декор ручної роботи та вийшли в ТОП за відповідними групами запитів. Однак, є ще групи загальних запитів, пов'язаних з подарунками та декором. Звичайно, варто сказати, що вони більш конкурентні, але й трафіку з них можна отримати більше.

Ми пропонуємо поекспериментувати з такими запитами.

Починати варто з середньо і низькочастотних запитів з меншою конкуренцією.

План дій:

  1. Підбираємо групи запитів;
  2. Створюємо стандартну для веб-ресурсу сторінку й оптимізуємо метадані;
  3. Дивимося, які позиції займає сторінка за обраними запитами. Якщо поміж перших п'ятдесяти, значить, шанси витягнути її на першу сторінку видачі є.
  4. Аналізуємо конкурентів. Дивимося, яким чином вони обходять ваш сайт за тими ж запитами. Наприклад, за рахунок наявності зовнішніх посилань, текстів, фільтрів, блоку з популярними товарами або корисними статтями, кращих комерційних факторів або інформативних карток товару. Впроваджуємо на наші сторінки те, чого не вистачає.

Після чого знову оцінюємо позиції та обираємо подальший план дій, якщо сторінка все ще не в ТОПі.

Сніпети

Що робимо:

  • додаємо в текст сніпета емодзі: стрілочки, значки, мініатюрки;
  • додаємо чат в сніпет;
  • додаємо мікророзмітки рейтингу товару;
  • налаштовуємо мікророзмітки для сторінки контактів і т.д.

Поліпшивши сніпети тих сторінок, які вже знаходяться в топі, можна помітно підняти CTR.

Інформаційний трафік

Якщо комерційні та інші запити не залучають достатньо трафіку, незайвим буде спробувати заманити клієнтів через блог. У статтях ми не тільки даємо читачам корисну інформацію, а й згадуємо про те, що їх завдання вирішують якраз таки наші товари або послуги. Додаємо у текст посилання на категорії або товари.

Писати статті навмання – не найкращий підхід.

Рекомендуємо зробити наступне:

  • Скласти семантичне ядро ​​з інфозапитами.
  • Проаналізувати сайти конкурентів з ТОПу за запитами, щоб вибрати популярні серед вашої цільової аудиторії теми.
  • Підготувати ТЗ для SEO-копірайту.

При написанні звертайте увагу на:

  1. Кількість ключових фраз в тексті.
    Щоб уникнути переспаму і не потрапити під санкції пошукових систем, ми рекомендуємо використовувати не більше 3-5% "ключів" на інфотекст.
  2. Унікальність.
    Пишіть унікальні тексти або унікалізуйте статті конкурентів. Перевіряйте тексти на плагіат, наприклад, за допомогою сервісу Advego. Пропускайте у роботу тексти з унікальністю в 90% і більше.
  3. Водність.
    Мінімізуйте кількість стоп-слів (що не несуть користі), зберігаючи при цьому легку для читання форму оповідання.
  4. Нудоту.
    Частота згадки кожного слова не може перевищувати 5%.
  5. Структуру.
    Не забувайте про підзаголовки та списки.

Також вивчіть вимоги до обсягу інфотекстов, розбавляйте їх ілюстраціями, відео та графічними елементами. Доповнюйте їх калькуляторами або опитуваннями, додайте клікабельну кнопку або посилання на категорію.

Ситуація 2: як просувати сайти з обмеженою кількістю товарних позицій

Як зрозуміти, що товарів у вас недостатньо, якщо це не очевидно? Є спосіб. Відбираємо сайти з першої десятки видачі за потрібними для вашого каталогу запитами. Відсіюємо агрегатори, інфосайти, дублі. Рахуємо кількість товарів на сторінках сайтів вручну або за допомогою сервісу Google Sheets.

Порівнюємо отримані результати зі своїми. Якщо ваш асортимент сильно поступається конкурентам, його доведеться розширити.

Як – розповімо нижче, однак відразу попередимо, що це сірі методи.

Розширити каталог за рахунок "розмноження" існуючого асортименту

Метод не найправильніший, проте кращий з існуючих і застосовуваний повсюдно. Суть в тому, щоб розмножити одну товарну позицію, використовуючи різні характеристики товару в межах однієї пропозиції.

Наприклад, ви продаєте машинки на радіоуправлінні. Одна й та ж модель представлена ​​в п'яти різних кольорах. І під кожну ми можемо створити свою картку товару.

Створити картки під позиції, яких немає в наявності, і товари під замовлення

Суть полягає в тому, щоб створити картки товару під ті позиції, яких немає на вашому складі, але ви можете швидко дістати їх у постачальника. Такі позиції доповнюємо кнопкою "Замовити" замість "Купити".

Другий варіант - створити картки під неіснуючі позиції, яких нібито просто немає в наявності.

Важливий нюанс: маркування "Немає в наявності", "Товар в шляху" і аналогічні меседжі повинні розміщуватися на фотографії товару, а не в його характеристиках. Так пошукові роботи, які ще не навчилися розрізняти текст на зображенні, будуть думати, що товар в наявності. В іншому випадку ви ставите під удар свої позиції.

Додати на сторінку блок "З цим товаром купують" / "Схожі товари" / "Новинки"

Найчастіше такі блоки розміщують в картці товару, але ми розмістимо його під каталогом, оскільки це розширить асортимент в очах пошукових роботів.

Другий варіант - створити картки під неіснуючі позиції, яких нібито просто немає в наявності.

Блок необхідно зробити максимально схожим на каталог, щоб боти не розпізнали в ньому окремий блок. Для цього потрібно:

  • Додавати в блок точно такі ж описи міні-карток товару, як і в каталозі.
  • Зберегти дизайнерське оформлення каталогу.

Це не дає 100% гарантію на успіх, але шанси є.

Клонувати картки товару і використовувати партнерські програми

Також для розширення асортименту можна використовувати часткові дублі карток товару в різних категоріях сайту.

І останній, додатковий варіант для розширення асортименту, – використання партнерських програм. Суть в тому, щоб розмістити на своєму веб-ресурсі товар іншого продавця (подібно дропшиперам), тим самим розширивши асортимент, не обманюючи пошукові системи. Але тут є свої мінуси:

  • Ви не можете гарантувати своїм покупцем хороший сервіс, оскільки він не ваш.
  • Умови партнерських програм можуть не підійти для вас.
  • При їх використанні, можливо, доведеться розміщувати реферальні посилання на чужий сайт.

Так що, дивіться самі.

Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!