Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

SEO-аудит сайтів

Знаходимо помилки, які роблять ваш сайт малоефективним, і пропонуємо системні рішення для їх усунення Відправити запит
Google shopping logo

SEO аудит сайту - це глибинний технічний аналіз програмного коду веб-ресурсу, що дозволяє оцінити ступінь відповідності технічних параметрів сайту вимогам Google.

Наявність помилок призводить до поганої індексації сайту або його повного виключення з видачі, збитковим спробам оптимізації та неможливості отримати потрібну кількість трафіку з пошуку.

Грамотний і повний аналіз сайту дозволяє визначити критичні помилки та скласти чіткий план для їх усунення. Це перший крок до того, щоб зробити сайт прибутковим і успішним.

Кому підходить SEO-аудит сайтів:
Молодим, неоптимізованим сайтам

Молоді сайти, яких не торкалася рука SEO-спеціаліста, як правило, характеризуються наявністю технічних, пошукових помилок.

Власникам сайтів, готовим до запуску SEO

Пошукової оптимізації завжди передує технічний аудит сайту: він дозволяє скласти алгоритм робіт і оцінити масштаб майбутніх вкладень.

Сайтам, що просуваються без результатів

Без усунення критичних тех. помилок усі зусилля з внутрішньої оптимізації та закупівля посилань виявляться марними. Або навіть можуть нашкодити сайту.

Сайтам, що ніколи не замовляли SEO-аудит

Програмні роботи на етапі створення сайту рідко включають пункти, що стосуються SEO. Це в наслідку генерує помилки та перешкоджає просуванню сайту.

Кому НЕ підходить SEO-аудит сайтів: Сайтам на базі Prom або Хорошоп.
Власникам бізнесу, які не планують впроваджувати доопрацювання.
Особливості та переваги
Успішне ранжування сайту в Google

Навіть одна незначна, на перший погляд, помилка може призвести до серйозних наслідків, аж до виключення ресурсу з індексу.

budget Можливість успішного просування в пошуку

Аналіз сайту на помилки дозволяє визначити технічні недоліки, через наявність яких Google не дозволяє розмістити сторінки сайту в ТОПі.

bonus Оптимізація витрат на SEO-просування

Без коригувань на рівні програмного коду і верстки, вкладення в пошукове просування сайту можна вважати марною тратою коштів.

10 years Визначення майбутньої SEO та бізнес-стратегії

При на іноді простіше відкрити й оптимізувати новий сайт, ніж намагатися "витягнути" старий.

Ціна комплексного аудиту сайту включає такі види робіт:
Перевірка на наявність у сайту протоколу HTTPS Check icon
Перевірка сайту на наявність "дзеркал" Check icon
Перевірка сайту на наявність дубльованих сторінок Check icon
Перевірка сайту на неіснуючі сторінки, 404 помилки Check icon
Перевірка швидкості завантаження сайту Check icon
Перевірка карти сайту (SiteMap) XML Check icon
Перевірка карти сайту HTML Check icon
Перевірка файлу Robots.txt Check icon
Пошук і перекриття "сміттєвих" сторінок Check icon
Перевірка сторінок пагінацію Check icon
Перевірка сайту на наявність ЧПУ Check icon
Перевірка коду відповіді сервера для сторінок Check icon
Перевірка сайту на адаптованість для мобільних пристроїв Check icon
Перевірка мікророзмітки сайту Check icon
Перевірка наявності та правильності заповнення атрибутів Alt і Description у картинок і зображень на сайті Check icon
Перевірка того, як реалізовані кнопки на сайті Check icon
Перевірка валідності коду сайту html і css Check icon
Докладний звіт по кожному з пунктів з рекомендаціями щодо усунення помилок Check icon
5000 грн Відправити запит 5000 грн Відправити запит
Наші кейси
Нам довіряють
Останні клієнти
Авто-мото
Краса та здоров'я
Моб. аксесуари
Обладнання
Одяг
Продукти
Промисловість
Сільське господарство
Будівництво
Товари для дому
Послуги
Електротехніка
Нам довіряють
agroexpertdnepr
arkgroupp
as-mebel
dom-ekology
lightmarket
mindal
rti-group
teplopromtorg
і ще 120
компаній
Що кажуть клієнти

Наша компанія займається продажем опалювальної техніки. Специфіка нашої сфери сезонна, в літній період мало хто хоче купити обігрівачі. Тому ми звернулися в компанію M. System, щоб влітку не простоювати, а виходити на середні показники. Термін нашої співпраці близько двох років. За цей час можемо відзначити, що дзвінків дійсно стало більше. Кажуть, що завдяки рекламі у нас 2 227 конверсій, правда реальних покупців, звичайно, менше. Літом, дзвінків поменшає, але ми прекрасно розуміємо з чим це пов'язано, не сезон і це природний спад. Думаємо все більше тільки краще.

ТОВ “Теплопромторг”, 1 Лютого 2019

З хлопцями з M. System працюємо понад 6 років. Довгий час тестували стратегії та варіанти кампаній в пошуках оптимального варіанту. І не шкодуємо. Дякую за роботу і сподіваємося на подальше збільшення обсягів трафіку і замовлень.

Steklomiks, 2 Квітня 2021
Агенція, якій
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google і Яндекс. Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому варто замовити аудит сайту у нас:
kpis
Ви отримуєте докладний звіт зі знайденими за чек-листом помилками в роботі ресурсу і перелік зрозумілих і точних рекомендацій для їх усунення
10 years
Ми проводимо аудит інтернет-магазинів з 2012 року і розуміємо, які технічні вимоги найбільш важливі для успішного просування в пошуку
budget
Клієнти, які знаходяться на абонплаті з SEO, отримують аудит в рахунок абонплати. Ціна буде вирахувана з щомісячного платежу після оптимізації
account
Чітко дотримуємося термінів: ми проводимо аудит вашого веб-ресурсу протягом 10 робочих днів, після чого обговорюємо результати й можливу подальшу співпрацю
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт

Власникам ресурсів необхідно замовити аудит сайту у тому випадку, якщо заходи по його просування не дають необхідного результату. Аудит допоможе визначити чинники, із-за яких позиції сайту в пошуковій видачі можуть бути знижені, виявити шляхи вирішення цієї проблеми.

Аудит умовно можна розділити на технічний, який виявляє проблеми, що виникли при верстанні сайту, і SEO аудит – виявлення проблем з пошуковою оптимізацією ресурсу, що просувається.

Технічний аудит сайтів

Перш ніж збирати семантичне ядро і наповнювати сторінки сайту контентом, необхідно вирішити технічні проблеми сайту, які виявляються в процесі аудиту. Проводиться технічний аудит сайту з використанням чек-листа – списку з пунктами, в яких вказані можливі проблеми, на які варто звернути увагу.

Пункти чек-листа зазвичай діляться на групи по важливості для подальшого просування сайту. Розділення відбувається на:

  • Важливі критичні помилки;
  • Помилки середньої критичності;
  • Помилки низької критичності.

Основне завдання, яке виконує технічний аудит сайту – це усунення помилок високої критичності. До них відносяться:

  • Биті сторінки. Це помилки 4хх і вище, які виникають із-за довгого часу очікування або після видалення сторінок;
  • Помилки 5хх. Це проблеми з боку сервера;
  • Биті редирект. Тобто наявність сторінок з переадресацією на не існуючі сторінки;
  • Помилки валидации коду також можуть привести до пониження позицій ресурсу;
  • Повільне завантаження сайту. Призводить до збільшення відмов, що є поганим поведінковим чинником і впливає на ранжирування, інші критичні помилки.

Дані, отримані після того, як виконано аналіз сайту на помилки, мають бути передані розробникові для усунення. Окрім критично важливих, виявляються помилки середньої важливості, такі як великий час відповіді сервера, занадто великий розмір зображень, блокування важливих елементів у файлі robots.txt і інші.

SEO аудит сайтов

В процесі пошукового аудиту також виявляються різні види помилок, з яких в першу чергу мають бути усунені недоліки високої критичності. У чек-листу, по якому проводиться SEO аудит сайтів, присутні такі помилки як:

  • Дублі сторінок. Наявність на сайті сторінок з однаковим контентом приведе до пониження позицій сайту в пошуковій видачі;
  • Дублі метаданих, таких як title, description і Н1. Метадані мають бути унікальними і релевантними сторінці, на якій вони розміщені. Також, вони повинні розрізнятися між собою;
  • Відсутність метаданих. Для пошукових систем Google і Яндекс важливим чинником, який використовується для виявлення сторінок, релевантним запитам користувачів, являється мета-опис сторінки. Відсутність мета-тегів призведе до пониження позицій у видачі.

Після того, як проведений повний аналіз сайту на предмет помилок в пошуковій оптимізації складається план їх рішення. Складаються і розміщуються унікальні метадані, релевантні посадочним сторінкам, виправляються дублікати назв і описів, виправляються помилки в контенті сторінок.

До проблем середньої критичності, які виявляє пошуковий аудит сайту можна віднести :

  • Відсутність або дублікати заголовків Н1;
  • Наявність декількох таких заголовків на одній сторінці;
  • Відсутній опис alt для зображень.

Для упевненості в тому, що помилки більше не є причиною пониження позицій ресурсу в пошуку, необхідно усунути усі проблеми, навіть з низькою критичністю. Чим менше помилок у ресурсу – тим вище вірогідність попадання в ТОП пошукової видачі.

Юзабіліті сайту

Для поліпшення поведінкових чинників проводиться аудит інтернет-магазинів і інших ресурсів на предмет зручності для користувачів.

У чек-листі обов’язково є присутніми наступні чинники, що впливають на юзабіліті сайту :

  • Для інтернет-магазину наявність кнопки “купити” або “замовити”. Плюсом є можливість здійснення купівлі “в один клик”;
  • Наявність в шапці і нижній частині сайту контактних номерів телефону, засобів зворотного зв’язку, поштової адреси;
  • Загальний вигляд сайту. Дизайн повинен притягати користувача, а не відштовхувати його;
  • Можливість залишати відгуки про товари або послуги. Наявність відгуків враховується пошуковими системами при ранжируванні сайту і визначенні його позицій.

При визначенні ПЧ (поведінкових чинників), пошукові системи аналізують сторінки входу і виходу користувача на сайт, час, проведений користувачем на сторінці, показник відмов та інші чинники. Поліпшення юзабіліті приведе до поліпшення ПЧ, а відповідно і позицій ресурсу у видачі.

Послуги SEO аудиту сайтів в Дніпрі

Агентство інтернет-маркетингу MSystem пропонує замовити комплексний аудит сайту ціна якого буде по кишені власникам як великих сайтів, так і маленьких інтернет-магазинів. Більше того, просування деяких сайтів без проведення аудиту не проводиться, оскільки у такому разі не може бути гарантії на досягнення результатів, необхідних замовникові.

SEO- фахівці агентства проведуть технічний і пошуковий аудит, після якого клієнтові буде наданий повний звіт з рекомендаціями по усуненню виявлених проблем і помилок.

Зв’яжіться з нами, наші менеджери дадуть відповідь на питання скільки коштує аудит сайту і дадуть рекомендації по його необхідності. Наші SEO-шники мають успішний досвід в проведенні аудитів і подальшому просуванні сайту в пошукових мережах.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!