Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Реклама в Instagram: яка буває і як її налаштувати?

Реклама в Instagram: яка буває і як її налаштувати?

Тут ми допоможемо вам розібратися в тому, як працює таргетована реклама в Instagram, де вона розміщується і яким чином. Стати таргетологом після прочитання однієї статті не можна, але зате можна отримати уявлення про те, які офіційні інструменти ви в принципі можете використовувати для залучення клієнтів з соцмережі. І застосувати ці знання при покупці послуг ведення реклами в Інстаграмі або самостійному навчанні.

Види реклами в Інстаграм

Щоб отримувати клієнтів з Інстаграм, навіть необов'язково мати оформлену сторінку в соцмережі. Хоча, звичайно, з точки зору маркетингу, присутність компанії в соціальних мережах - це серйозний бонус і перевага перед конкурентами. Для Instagram важлива приваблива візуальна складова, але ми вже не раз писали, що при бажанні для будь-якої тематики можна підібрати візуальні рішення, які будуть чіпляти погляд і при цьому відображати специфіку бізнесу.

Але питання зараз не про це. Технічно, розкручувати сторінку необов'язково: білі види реклами в Інстаграм дозволять привести клієнтів з соцмережі прямо на сайт, а бізнес-профілі в Інстаграм і Фейсбук можна використовувати тільки як технічні інструменти.
Що ж це за види реклами? Їх всього два:

  1. Таргет.
  2. Реклама у блогерів.

До останнього у нас багато питань. По-перше, розміщувати посилання на сайт можуть тільки бізнес-акаунти з 10+ тисяч фоловерів. Купити рекламу у мікроблогеров - інфлюєнсерів з найлояльнішою аудиторією, не вийде. Плюс: лише частина аудиторії блогера буде вашою цільовою аудиторією, є ризики, пов'язані з людським фактором і багато іншого.

ia1 Реклама в Instagram: яка буває і як її налаштувати?
target Реклама в Instagram: яка буває і як її налаштувати?

Купуючи таргетовану рекламу, ви довіряєте її машині, яка зібрала петабайт даних про своїх користувачів, яка знайде вашого цільового споживача і гарантовано покаже йому вашу рекламу в самий влучний момент. До того ж таргет ніколи не запропонує вам оверпрайс, як це може статися з блогером. Вкладаючи гроші в таргетовану рекламу, ви отримаєте рівно те, за що заплатили.

Звичайно, все залежить від уміння таргетолога підібрати потрібні налаштування для рекламної кампанії. Однак в цілому, якщо задатися питанням про те, яка реклама в Інстаграм найефективніша, ми б поставили на офіційну рекламу соцмережі.

Тому розглянемо сьогодні саме її.

Типи таргетованої реклами

Рекламу в Інстаграм можна публікувати на різних плейсментах - місцях розміщення:

  • в Сторіс;
  • в стрічці користувача;
  • в розділі «Цікаве».

Розглянемо особливості та вимоги до кожної.

Реклама в Сторіс

Фото- або відеореклама інтегрована в призначені для користувача історії. Тут можна додати CTA кнопку, яка і буде вести на сайт. До речі, вона також може вести користувача в профіль компанії, якщо він є, або в приватні повідомлення. Також такі історії відзначаються позначкою "Реклама". В іншому - це звичайні інстаграмні історії, візуально повністю інтегровані в стрічку.

Перед тим, як створити рекламу в Instagram Stories, ознайомтеся з характеристиками контенту для такої реклами:

  • Доступна публікація до 10 елементів за раз (користувач бачить 1-3, і отримує можливість розгорнути та подивитися інші.
  • Вертикальна орієнтація: 16: 9.
  • Розширення для фото: jpg і png.
  • Довжина одного відео - максимум 15 секунд, для всієї каруселі - максимум 120 секунд. Фото - 5 секунд.
  • Максимальний розмір файлу: 4 ГБ для відео, 30 МБ для фото.
  • Розширення: 1080 × 1920 пікселів.
  • 14% висоти від нижнього і верхнього краю краще залишити вільними від тексту та елементів - тут розташовуються елементи інтерфейсу Instagram.
  • Довжина тексту - 125 символів. Може бути більше, але тоді решта тексту буде прихована.

Головна перевага реклами в Сторіс - у неї, як правило, вище ER (рівень залученості). На відміну від стрічки, цей формат пропонує різні інтерактивні інструменти, за допомогою яких можна "розворушити" юзера. "Питання-відповідь", "Реакції", функція "Питання" дозволяють не тільки продавати за допомогою Інстаграм, а й активно працювати в площині PR. Через Сторіс зручно просувати акції, спецпропозиції, а також залучати клієнтів на сайт в один свайп.

Нюанс: створення рекламних матеріалів вимагає максимальної креативності та розуміння цільової аудиторії, оскільки у вас є лише пара секунд, щоб зацікавити користувача і привернути його увагу. Перед тим, як зробити рекламу в Інстаграм Історіях, подумайте, чи є у вас ресурси для створення по-справжньому чіпляючого креативу.

Реклама в стрічці

Реклама в стрічці та в розділі «Цікаве» виглядає однаково - як пост з позначкою «Реклама» і кнопкою швидкого переходу на сайт або сторінку компанії. Формат поста - одне або кілька фото і відео з кнопкою. Можливостей для взаємодії тут також кілька: Інста-юзери можуть ставити лайки, коментувати такі пости, відправляти їх друзям в директ і додавати в збережене.

ia2 Реклама в Instagram: яка буває і як її налаштувати?
ia3 Реклама в Instagram: яка буває і як її налаштувати?

Що особливо цінно, адже це означає, що людина зможе повернутися до вашої пропозиції пізніше. А це, як ви розумієте, сильно підвищує шанси на конверсію.

ia4 Реклама в Instagram: яка буває і як її налаштувати?
ia5 Реклама в Instagram: яка буває і як її налаштувати?

Для e-commerce бізнесів також доступний формат вибірки. Такий пост представлений у вигляді обкладинки з міні-зображеннями товарів під нею. Клікнувши на нього, користувач розкриває повноцінну сторінку з товарами.

Отже, як в Instagram зробити рекламу для стрічки:

  • Підготувати 1-10 фото/відео креативів;
  • Рекомендований розмір від 1080 на 1080 пікселів;
  • Рекомендоване співвідношення для відео - 4:5;
  • Для фото-галереї - 1: 1. Можна також використовувати файли з співвідношенням 1,9: 1.
  • Загальна довжина відео до 120 секунд.

Реклама у звичайній стрічці демонструється між постами. Реклама в рекомендаціях показується не в самій сітці. Якщо людина клацає на будь-яку публікацію в "Цікавих", а потім почне гортати стрічку вниз, то серед постів може побачити рекламу.

Створення реклами в Інстаграм поетапно

Отже, як працює реклама в Instagram: ви ставите мету (наприклад, покупки або трафік на сайт), визначаєте бюджет, створюєте креативи, задаєте налаштування кампанії. Алгоритми рекламної системи, в пам'яті якої зібрані неосяжні масиви даних про користувачів, використовують їх, щоб підібрати користувачів для показу за заданими вами налаштувань таргету.

Оплата стягується в залежності від обраної вами мети. Розглянемо докладніше.

Мета

Від мети залежить те, які оголошення знадобиться запустити, і модель оплати. Цілі можна розділити на три групи:

  • Передплатники - трафік прямує в бізнес-аккаунт.
  • Продажі - користувач переходить до товарів на сайті.

Бюджет

Перед тим, як розмістити рекламу в Instagram, потрібно обов'язково розібратися в тому, як формується бюджет.

Його можна призначити на день або на весь термін розміщення. Денний безпосередньо залежить від мети і від того, наскільки швидко вам потрібні результати.

Офіційна рекомендація щодо мінімальних денних бюджетів для e-commerce виглядає так: мінімальний бюджет становить не менше $ 5-10 в день на кампанію.

Від того, яким буде денний бюджет безпосередньо залежить швидкість навчання кампанії. Чим більше ви вкладаєте, тим швидше отримаєте результат.

Створення креативів

Далі перед тим, як запустити рекламу в Інстаграм, потрібно вивчити портрет цільової аудиторії, специфіку бізнесу і пропозицій і сформувавши гіпотези, визначити, чому кожен сегмент аудиторії виконає потрібну цільову дію.

Під сформульовані гіпотези потрібно створити креативи та тексти. Чим більше гіпотез ви протестуєте, тим більше шанс того, що обране для реклами оголошення відпрацює на всі 100%. Дивіться на свій бюджет.

Вимоги та рекомендації щодо оформлення різних форматів реклами в Instagram дивіться тут:

Запускаємо рекламу

Коли все готово, можна переходити до налаштування реклами в Інстаграм і запускати оголошення.

Для кожної гіпотези запускаємо своє оголошення, задаємо налаштування таргетування, вказуємо бюджет і відправляємо на модерацію. Ті оголошення, що не пройшли узгодження через порушення правил, коригуємо і поступово відключаємо неефективні.

Розглянемо, як налаштувати рекламу в Інстаграм стрічці й Сторіс. Це можна зробити двома способами: з власного інтерфейсу Instagram, а також через рекламний кабінет Facebook.

Налаштування через Facebook

Це - професійне налаштування, в якому складно розібратися новачкові й роботі з яким потрібно вчитися. Але зате можливості відкриваються вельми широкі. Фейсбук пропонує близько 150 гнучких і дуже тонких налаштувань таргетування для точного попадання в ціль. Тут можна розміщувати рекламу на всіх плейсментах і для будь-яких цілей.

Для користування вам потрібно створити обліковий запис в Business Manager в Фейсбук. Як це зробити - описано в докладній інструкції на нашому сайті.

Налаштування через внутрішній інтерфейс

Таким чином можна тільки просунути пост з профілю за допомогою кнопки "Просувати". Просування оптимізоване для лайків, крос-постів, коментарів або підвищення впізнаваності бренду. Однак, якщо ваша основна мета - не переходи й лайки, а конверсії та продажі, вам така реклама не підходить.

Прочитайте й інші наші статті про таретовану рекламу перед тим, як замовити рекламу в Інстаграм: так ви будете добре орієнтуватися в темі та зможете обговорити процес зі своїм таргетологом.

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!