Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Реклама Prosale

Допоможемо вам потрапити в Каталог Prosale і зайняти вигідні позиції у видачі маркетплейса №1 в Україні Prom.ua Відправити запит
Google shopping logo

Каталог Prosale - це платформа пошукової видачі на Prom.ua, яка дає доступ до його багатомільйонної аудиторії. Це, до речі, близька 40% всіх користувачів укрнету. Ваші товари демонструються покупцям у видачі каталогу у відповідь на їх дію, спрямовану на пошук конкретного товару:

  • вибір товарної категорії (пошукова видача);
  • вибір тегів, пов'язаних з рекламованим продуктом (тегова видача);
  • пошук за найменуванням позиції (видача каталогу).

Також беруться до уваги призначені для користувача фільтри. Наприклад, оптові ціни, товари зі знижками, колір товару і т.д.

Таким чином, найзацікавленіші покупці (ті, що свідомо шукають ваш продукт або аналогічний йому), бачать ваші товари в списку каталогу. Спочатку публікуються ТОП-15 "просунутих" пропозицій, а за ними товари, розміщені в «загальній видачі».

На ваші позиції впливає:

  • Релевантність товарних позицій;
  • Рейтинг;
  • Вартість комісії з замовлення.

Модель видачі - аукціонна. Хто платить більше за конкурентів, той отримує кращі позиції.

Завдання фахівця, відповідального за налаштування й оптимізацію реклами Prosale - знайти оптимальний розмір ставки, який би приніс кращі позиції, більше переходів, але не впливав на маржинальність товару.

А також - оптимізувати товарні позиції під всі типи видачі каталогу.

Це допоможе цільовому користувачеві швидко знайти ваш товар серед мільйонів інших, а також робить посадкову сторінку зручнішою і привабливою для покупця. Результат - висока конверсія реклами Prosale, відгуки покупців. Все це позитивно впливає на рейтинг продавця.

А високий рейтинг, своєю чергою, підіймає ваші позиції у видачі Prosale.

Кому ми рекомендуємо замовити послугу налаштування та оптимізації реклами Prosale:
Всім бізнесам, які розміщуються на маркетплейсі Prom.ua

Платна реклама Prosale - це єдиний спосіб розмістити свої товари в каталозі, брати участь у видачі та отримати доступ до багатомільйонної активної аудиторії маркетплейсу. А професійне налаштування та оптимізація дозволяють зайняти вигідні позиції й отримувати "гарячий" трафік.

Інтернет-магазинам для запуску швидкої та ефективної реклами

Реклама в Каталозі Prosale запускається за 2-3 години. Грамотно налаштовані сторінки швидко отримують релевантні переходи. До того ж добре заповнені товарні картки з вичерпними характеристиками, якісними фото та актуальною ціною позитивно впливають на конверсію.

Переваги просування в каталозі ProSale:
Зацікавлена ​​аудиторія

Найзацікавленіші онлайн-покупці побачать ваші товари в ТОПі Prom.ua

Можливість оптимізації

Ефективність реклами та ціна залучення клієнта оптимізуються в процесі

Швидкий старт реклами

Автомодерація дозволяє запустити рекламу ProSale протягом 2-3 годин

Високий відсоток конверсій

Конверсія реклами ProSale у 2-4 рази вище, ніж в інших видів платної реклами

Що ми робимо:
Оптимізуємо і просуваємо товари
  • Створюємо рекламну кампанію;
  • Перевіряємо коректність категорій;
  • Встановлюємо конкурентну ціну кліка;
  • Щотижня аналізуємо конкуренцію та окупність РК;
  • Щотижня оптимізуємо ставки, збільшуючи рентабельність кампанії.
Додаємо і/або налаштовуємо товарні позиції
  • Коригуємо назви товарів і ключові слова для оптимального пошуку;
  • Коригуємо або додаємо до 10-ти характеристик товарів.
Легкий старт
  • Оптимізація і просування до 1000 товарів
1000 грн/місяць Відправити запит
Оптимальний
  • Оптимізація і просування до 1000 товарів
  • Додавання і/або налаштування 100 товарних позицій під запити покупців
1900 грн/місяць Відправити запит
Персональний
  • Оптимізація і просування бажаної кількості товарів
  • Додавання і/або налаштування бажаної кількості товарних позицій під запити покупців
Індивідуальний прорахунок Відправити запит
Що кажуть клієнти

Ще давно ми вирішили, що для покращення роботи сайту нам потрібна контекстна реклама. Звернулися за цим в агентство Msystem. Там до нас прикріпили персонального менеджера, який і веде наш сайт. У результаті, ми отримали якісну контекстну рекламу. Менеджер дзвонить нам двічі на місяць, розповідає про досягнуті результати. Додатково ми отримуємо детальний звіт і можемо своїми очима оцінити цифри. Приріст є, і це нас тішить.

ТОВ «ГТВ ГРУП», 11 Червня 2019

Замовили контекстну рекламу в Гугл у компанії Msystem. Перший раз почали співпрацювати років 5 назад. Вирішили рекламувати новинки в рубриці дитячого одягу. В цілому, результатами задоволені, особливо на перших етапах. Але, чомусь, нам здається, що ще рік або два тому результати така реклама приносила більші. Зараз спостерігається якийсь спад. Пов'язаний він зі змінами кампанії або причина в чомусь іншому - сказати складно. Бюджет вирішили не збільшувати, хоча менеджер рекомендує.

«Барні», 12 Березня 2019
Агенція, якій
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google і Яндекс. Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому варто замовити рекламу Prom.ua у нас:
10 years
Вам не доведеться витрачати час на навчання і контроль своїх співробітників
ppc
Великий досвід: ми співпрацюємо з Prom.ua та налаштовуємо рекламу з 2011 року
budget
Надаємо докладні щомісячні звіти про виконану роботу
bonus
Постійно покращуємо кампанії, підтримуючи показники на високому рівні
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт

Prom.ua знаходиться в ТОП-3 найбільш відвідуваних маркетплейсів України. За даними дослідницької компанії TNS Ukraine, аудиторія маркетплейсу охоплює 39,9% всіх користувачів уанету. Каталог Prosale – це платформа пошукової видачі на Prom.ua, яка дає доступ до його величезної аудиторії. Щоб додати в каталог свої товари та брати участь у видачі, необхідно внести гарантійний платіж і поповнити баланс, кошти на якому будуть використовуватися для просування.

Мінімальний розмір бюджету на кампанію 500 грн, денного бюджету – 200 грн.

Як працює реклама ProSale

Реклама ProSale в каталозі Prom.ua демонструється покупцям у видачі каталогу у відповідь на їх дію, спрямовану на пошук конкретного товару:

  • вибір товарної категорії (пошукова видача);
  • вибір тегів, пов’язаних продуктом (тегова видача);
  • пошук за найменуванням товарної позиції (видача каталогу).

При показі реклами портал Prosale бере до уваги також призначені для користувача фільтри. Наприклад, оптові ціни, товари зі знижками, колір товару і т.д.

Таким чином, найбільш зацікавлені покупці (ті, що свідомо шукають рекламований продукт або аналогічний йому), бачать ваші товари в списку каталогу. Спочатку виводяться Топ-15 “просунутих” пропозицій, а за ними товари, розміщені в «загальній видачі».

Що впливає на позиції у видачі?

Три основні чинники ранжирування:

  1. Релевантність товарних позицій;
  2. Рейтинг продавця;
  3. Вартість комісії з замовлення.

Налаштування бюджету

На Prom.ua діють дві моделі рекламної оплати:

  • Модель CPA – оплата за замовлення через “Кошик”, дзвінки та повідомлення. Працює майже для всіх товарів в каталозі.
  • Поклікова модель CPC, яка використовується при просуванні вузькоспеціалізованих дорогих товарів для бізнесу.

Концепція реклами Prom.ua – це аукціонна модель видачі. Підвищуючи цінник пропозиції, ви можете отримати більш вигідну позицію у видачі. В інтерфейсі ви завжди можете відстежити мінімальну і максимальну ціну, вже запропоновану вашими конкурентами з категорії, а тому оцінюєте вартість вигідніших позицій.

Завдання фахівця, відповідального за налаштування та оптимізацію реклами Prosale – знайти оптимальний розмір ставки, яка б надала кращі позиції у видачі, більше переходів, але не впливала на маржинальність товару.

Оптимізація товарних позицій і високий рейтинг

Для того, щоб товарна позиція коректно відображалася в пошуку на вигідних позиціях, потрібно:

  1. Правильно заповнити картки товару. Прописати заголовки та описання з ключовими словами, відповідними пошуковим або теговим запитам цільового користувача.
  2. Додати до 10-ти характеристик товару.
  3. Додати якісні інформативні фото.
  4. Правильно вказати категорію при налаштуванні.

Ці дії допомагають цільовим користувачам знайти ваш товар, а також роблять рекламну пропозицію більш привабливою для покупця. Результат – висока конверсійніть товарів, що просуваються в рекламі Prosale, відгуки покупців. Все це позитивно впливає на рейтинг продавця.

А високий рейтинг, своєю чергою, підвищує ваші позиції у видачі Каталогу Prosale.

Реклама Prosale на платформі Prom.ua

Фахівці інтернет-агентства M. System допоможуть вам потрапити в Каталог Prosale і зайняти вигідні позиції у видачі. Що ми пропонуємо:

  • Додаємо або коригуємо товарні позиції, “заточуючи” їх під тегову видачу і роблячи їх більш привабливими для покупців.
  • Створюємо і запускаємо рекламу з оптимальним розміром ставок для швидкого та ефективного старту.
  • Збираємо статистику, щотижня аналізуємо конкуренцію та окупність кампанії.
  • Оптимізуємо ставки, підвищуючи окупність компанії.
  • Зберігаємо кращі показники переходів, дзвінків і замовлень.

Наша перевага – великий досвід. Ми співпрацюємо з Prom.ua з 2011 року. У нашому “робочому портфелі” понад 5 тисяч успішних проектів і запусків реклами в пошуку, соцмережах, тизерних мережах, і, само собою, каталозі ProSale.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!