Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Очікування SEO-аналітиків щодо тенденцій просування 2020 виправдалися: по закінченню першого півріччя стало очевидним, що сайти, які йдуть в ногу з цими тенденціями, краще ранжуються пошуковими системами і навіть виходять у ТОП. Перевірте, чи відповідає ваш ресурс ключовим SEO-трендам 2020! Мобільна оптимізація Без цього сьогодні вже нікуди. Не адаптувати ресурс під мобільні пристрої – значить втратити […]
Наука довела, що 80-85% людства – візуали. Це і логічно. Візуальні картинки засвоюються мозком в 6 тис. разів швидше, ніж текст. Крім того, візуальний меседж, в порівнянні з вербальним, більш тонко впливає на психіку. Колір, композиція, форма, фактура викликають емоційний відгук, який, в свою чергу, формує ставлення споживача до бренду. Дизайн – це візуальна “упаковка” […]
Згідно з відкритими даними, найбільш популярними пошуковими системами в СНД, як і раніше, залишаються Google і Яндекс. Частка першого пошукача становить 33% від загальної кількості користувачів, частка другого – 50%. Кожна із систем має свій алгоритм роботи в оцінці запитів користувача, ранжируванні сайтів, обліку факторів, що впливають на результати видачі. Різницю потрібно знати та враховувати, […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!