Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Просування блогу на сайті: як зробити блог прибутковим
SEO

Просування блогу на сайті: як зробити блог прибутковим

Що таке блог? Не беручи до уваги те нудне визначення, яке нам пропонує Вікіпедія, відповімо, що блог - це найтрендовіший інструмент для просування або монетизації в Інтернеті. Популярність онлайн-контенту тільки зростає: пошукові системи вимагають від сайтів більше якісних і корисних текстів, компанії активно використовують контент-маркетинг для просування. Та й самі користувачі змістили вектор довіри і уваги з книг на блоги.

Трохи цифр:

  • Більш, ніж 75% інтернет-користувачів читають блоги регулярно;
  • Більш, ніж 50% фахівців з маркетингу вважають блоги найважливішою частиною контент-стратегії;
  • Приблизно у двохсот мільйонів користувачів встановлені блокатори реклами. Тематична реклама не блокується;
  • Більш, ніж 80% B2B-компаній використовують блог як інструмент реалізації стратегії контент-маркетингу;
  • Половина користувачів читають 3-4 пости в блогах перш, ніж прийняти рішення про покупку.

Якщо хочете заробляти гроші в інтернеті - ведіть блог. Використовуйте його як самостійний продукт для монетизації або в якості інструменту для тематичного просування компанії.

У будь-якому випадку над блогом потрібно працювати і його потрібно просувати. Як? Ми розповімо!

У блогу має бути обличчя

Це не обов'язкове правило, але бажане. Навіть якщо ви ведете корпоративний блог, для якого пишуть кілька людей, краще публікувати обличчя автора, який генерував контент. Крім того, варто створити окрему сторінку з інформацією про автора, його регалії, здобутки, експертну цінність.

У особистого блога, очевидно, обличчя вже є.

Але! Важливо розуміти, що обличчя блогу має бути не просто обличчям, але брендом:

  • корпоративним - з чітким позиціонуванням, авторитетом експерта;
  • або особистим. Особистий бренд - людина, лідер думок, який «зробив сам себе». Людина повинна бути яскравою особистістю, авторитетом в сфері, якою він хоче нішуватися.
Цікавий факт: понад 60% користувачів довіряють блогам з декількома авторами.

Створюємо контент

Контент - це головний інструмент для заробітку грошей в блогерстві. Причому не важливо, на чому ви хочете заробити: монетизувати сам блог, розкрутити особистий бренд, просувати продукт, збільшувати впізнаваність бренду і т.д. Контент - ваше все. В даний момент ми говоримо про тексти.

Як створювати контент, який може продати:

  1. Розуміти свою цільову аудиторію. Це головне. Знати хто ваші читачі, що вони знають і не знають, чим цікавляться, де живуть, як живуть, хто їх оточення і т.д. Чим більше ви знаєте про аудиторію, тим краще розумієте, чим її зацікавити. Писати в нікуди в надії отримати відгук - це фіаско.
  2. Подавати статті не так, як конкуренти, виробити авторський стиль, заходити з іншого боку.
  3. Експериментувати і аналізувати залученість аудиторії.

Складаємо контент-план

Те, що ви дізналися "в обличчя" свого читача, це ще не означає, що ідеї для постів будуть автоматично генеруватися в голові в потрібний момент. Творча криза може накрити раптово.

Для того, щоб уникнути утворення тематичних дірок або неякісних постів, слід заздалегідь скласти контент-план.

Чому це важливо:

  • автори 60% блогів, що кожного дня поповнюються контентом, говорять про сильну віддачу такої активності;
  • 100% приріст кількості постів збільшує трафік на 300%.
  • блоги, в яких публікується більше 16 постів щомісяця, отримують в 3,5 рази більше трафіку, ніж ті, хто робить лише кілька постів в місяць.

Таким чином, для блогу потрібно пропрацювати теми відразу на 1-2 місяці вперед. Це може виявитися складним завданням навіть для кількох авторів, що вже говорити про те, якщо теми придумує 1 людина. Наприклад, SMM спеціаліст.

Де черпати ідеї для постів

Як же впоратися з настільки непростим завданням? Ось кілька ідей.

Пошуковик в допомогу.

  • За допомогою сервісу Google Trends ожна дізнатися, що шукають користувачі всього світу. Там можна підняти зведення актуальних запитів, архів тем, які були популярними в цьому році, графічну статистику і геофільтр.
  • За допомогою сервісу Google Ads зберіть максимум ключових запитів і фраз за вашою тематикою - семантичне ядро. Складете його один раз, і у вас з'явиться список готових тем на рік вперед.

Форуми.

Пройдіться по форумах у вашій тематиці і дізнайтеся, які теми цікаві вашій аудиторії.

Підглянути у колеги з закордоння.

Уже понад 10% населення США, а це більше 30 млн чоловік - це блогери. І ще мільйони генераторів контенту на різних майданчиках. І це тільки в США! Хочете знайти оригінальне рішення для постінгу? Перегляньте ідеї у колег із зарубіжжя. Головне не копіювати, а створювати власні тексти, але на схожі теми.

У блог прямих конкурентів теж можна зазирнути, однак зміст при цьому має сильно відрізнятися (за допомогою Serpstat - можна подивитися популярні сторінки блогів у конкурентів, скласти широке СЯ).

Оптимізуємо і просуваємо блог

Контентне просування неможливе без грамотної SEO-оптимизації, так як для блогу позиції в пошуковій системі і органічний трафік в рази важливіше, ніж для інтернет-магазину.

Що потрібно оптимізувати:

  1. Кожну статтю в блозі. Помірно використовувати ключі в тексті, підбирати релевантні картинки і відео, проставляти ключі в Title і H1.
  2. Блог в цілому, якщо мова йде про самостійний ресурс. Внутрішня оптимізація для блогу практично не відрізняється від оптимізації сайту інших типів. Потрібно опрацювати найважливіші етапи просування сайту і орієнтуватися на базовий чек-лист з SEO:
    • зібрати сторінки, призначені для індексації в Sitemap.xml;
    • опрацювати Html карту сайту;
    • олюднити урл (ЧПУ);
    • налаштувати правильні 301 редіректи;
    • оптимізувати 404 сторінку;
    • правильно налаштувати зовнішні і внутрішні посилання за допомогою noindex, no follow;
    • домогтися хорошої швидкості завантаження сторінок;
    • проставити title, description з релевантними ключами;
    • проставити теги ALT, H1;
    • додати сайт в Google Webmaster і Яндекс Вебмастер;
    • домогтися відсутності дублікатів і помилок;
    • оптимізувати спеціальні кнопки;
    • налаштувати мікророзмітки;
    • переконатися в коректності rel = canonical;
    • переконатися в правильності кодування.

SEO-оптимізації потрібно приділити багато уваги, тому що високі позиції в пошуковій системі можуть стати основним джерелом трафіку для блогу.

Як заявити про себе

Але просто "сеошити" і чекати, поки відвідувачі самі підтягнуться з пошукових систем - це нудно. Якщо без жартів, то одного SEO для розкрутки в сучасних реаліях недостатньо. Потрібно діяти.

Ось кілька рішень для розкрутки блогу:

  1. Побудова експертності в ніші. Спілкуйтеся з лідерами думок, пропонуйте допомогу, доповнюйте їх. Залишайте на популярних майданчиках цікаві, корисні для аудиторії коментарі з посиланнями.
  2. Отримати реферальний трафік в блог можна за допомогою гостьового посту: ви домовляєтеся про співпрацю з авторитетними блогами, на яких сидить ваша ЦА, розміщуєте там затребуваний гостьовий пост із зазначенням автора і посиланням.
  3. Спільні проекти або інтерв'ю з іншими компаніями або особами, з якими у вас перетинаються аудиторії.
  4. Публікації на профільних майданчиках, в групах, на форумах.
  5. Просування блогу через соціальні мережі та реклама в соціальних мережах.
  6. Розсилки.

Краще, якщо вибір на той чи інший спосіб розкрутки впав не випадково, а теж став частиною контент-плану.

Заключення

Розкрутка блогу необхідна, але обов'язкову базу для успішного просування блогу складають чотири фактори: чітке розуміння своєї аудиторії, створення якісного, цікавого, затребуваного контенту, регулярність постингу і SEO-оптимізація.

Відсутність звернення до цільової аудиторії знижує якість текстів та блогу в цілому. Генерування крутого контенту не тільки привертає читачів, а й заощадить ваші гроші і час на просування. Якщо у поста велика залученість і на нього часто посилаються з зовнішніх ресурсів, ваші позиції в пошуковій системі ростуть навіть без вкладень.

Регулярність - це також важливий фактор не тільки для утримання аудиторії, але і для позицій ранжирування сайту у видачі.

І, нарешті, неоптимізований ресурс може взагалі не потрапити в список видачі, навіть якщо ви написали дуже крутий пост.

tim Просування блогу на сайті: як зробити блог прибутковим
Автор статті Тимур Бондаренко
Technical Lead SEO
Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!