Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Плата за досягнення цілей: Яндекс запрошує протестувати нову опцію в “Дірект”

Плата за досягнення цілей: Яндекс запрошує протестувати нову опцію в “Дірект”

Команда "Яндекс" оголосила старт відкритого бета-тестування нової моделі оплати в "Діректі" - за конверсії. Підключивши цю опцію в налаштуваннях рекламної кампанії, власник сайту буде сплачувати не за кліки або покази, а за досягнення конкретної заданої вручну цілі: за заповнення лід-форми, додавання товару в корзину, або іншої взаємодії (одна мета на одну кампанію). За словами представників Яндексу, така модель оплати дозволить підвищити рентабельність рекламних вкладень, що особливо важливо в умовах кризи.

Компанія запрошує всіх власників e-commerce бізнесу першими випробувати новинку. Для цього слід залишити заявку на сайті Яндексу або зв'язатися з особистим аккаунт-менеджером.

 

Оплата за конверсію: основні особливості опції

Головна мета впровадження нового типу оплати - дозволити рекламодавцю залучати необхідний обсяг конверсій і таким чином максимально ефективно витрачати рекламні гроші.

Основні умови та особливості нової моделі:

  • опція доступна в рамках рекламних кампаній всіх ключових типів: в текстово-графічних, на смарт-банерах, в динамічних оголошеннях (ціна конверсії, при цьому, вказується для всієї кампанії);
  • максимальна ціна конверсії - 5 тисяч рублів. Ціна встановлюється вручну веб-майстром в обсязі, встановленому на розсуд рекламодавця;
  • тижневий бюджет повинен відповідати вартості покупки двадцяти конверсій. Якщо автоматична програма виявить менше конверсій за вказаною ціною, це буде означати, що бюджет не витрачений і до сплати підлягають тільки фактично зафіксовані досягнуті цілі.

Тобто, плата буде стягуватися тільки за залучення необхідного рекламодавцю обсягу дій.

За словами представників Яндекс, нова модель оплати вже доступна в особистих кабінетах багатьох інтернет-ресурсів і з часом стане доступна більшості клієнтів Яндекс.Дірект.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!