Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Боже, бережи програми, онлайн-сервіси та розширення, які роблять життя фахівця з контекстної реклами простіше! Вони дозволяють спростити рутинні завдання або повністю "делегувати" їх машині, зібрати максимум корисної інформації для підготовки реклами, швидко і просто управляти оголошеннями.
Які програми для контекстної реклами вам точно будуть корисні та для чого, читайте нижче.

Етап 1: аналізуємо конкурентів

Моніторинг і аналіз конкурентів - одна з базових робіт при розробці стратегії контекстної реклами, на яку в інтернет-маркетологів часто йде багато часу.

Аналіз конкурентів дає уявлення про те:

  • Які товари і як саме рекламують конкуренти;
  • На чому вони акцентують увагу в рекламі, як вибудовують тексти оголошень;
  • Чи використовують вони доповнення і розширення для роботи з контекстною рекламою;
  • Що вам зробити, щоб збільшити CTR;
  • Скільки грошей конкуренти приблизно витрачають на рекламу.

Використовуйте сервіс для аналізу конкурентів для швидкого отримання відповідей на ці питання.

Ось найпопулярніші.

Serpstat

Сервіс аналізує рекламні повідомлення у домену за ключовими запитами, визначає конкурентів для домену та для "ключа", демонструє покази й частотність, а також конкуренцію в рекламній ніші в відсотках.

ca1 Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Ще у звіті про цільові сторінки можна побачити, які саме сторінки конкурента отримують трафік з контекстної реклами та скільки оголошень цю сторінку рекламують.

SimilarWeb

Сервіс зводить і представляє дані про джерела відвідувачів на сайт, про ключові фрази, активності в соціальних мережах. З його допомогою ви можете не тільки отримати інфу з будь-якого ресурсу, а й порівняти кілька конкурентів за рядом параметрів.

Яндекс.Директ: прогноз бюджету

Безкоштовний сервіс для публікації реклами в Я. Директ пропонує більше, ніж здається на перший погляд. Багато фахівців використовують його лише при прогнозуванні необхідних вкладень в кампанії в пошуку. Але є в ньому ще одна корисна функція: потрібно натиснути на "ключ", після чого відкриється сторінка, що демонструє рекламні меседжі конкурентів, які показуються по цьому ключу.

Ahrefs

ca2 Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Ahrefs - сервіс, який в першу чергу призначений для аналізу посилань і конкурентів в SEO. Але це також і ефективний ppc helper, завдяки звіту "Платна видача".

У ньому є блоки "Ключові слова", "Реклама", "Топ цільових сторінок" та інші, де можна отримати дані:

  • про "ключі", які використовує конкурент;
  • про розташування оголошення;
  • середню вартість кліка;
  • трафік;
  • оголошеннях УТП і розширення;
  • про цільові сторінки, кількість трафіку в відсотках на кожну зі сторінок і т.д.

Це зручний інструмент для отримання інформації про будь-який сайті. Але підписка коштує недешево - від 99 доларів на місяць.

Advse

Тут є звіти двох типів: «хто твої конкуренти» - дозволяє оцінити конкуренцію в тематиці, і за якими запитами показується реклама конкурентів» - зведення ключових запитів, за якими платно просуваються конкурентні сайти.

Етап 2: збираємо семантику

Збір семантики, переліку ключових слів і фраз, за ​​якими рекламні системи будуть показувати рекламу користувачам, - це перший етап робіт над контекстом.

Повне і грамотно складене семантичне ядро ​​дозволяє:

  • Охопити рівно ту аудиторію і в тій кількості, яка вам потрібна.
  • Спланувати бюджет, грамотно його розподілити та триматися в рамках запланованих видатків.
  • Точно прицілюватися рекламу, тобто показувати її тільки тим користувачам, які потенційно зацікавлені в ваших товарах.

Розглянемо сервіси контекстної реклами, які допомагають нам швидко сформувати якісне ядро.

Key Collector

ca3 Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Це не онлайн-сервіс, а десктопна програма. Мабуть, найбільш популярний помічник в зборі семантики. Програма допомагає звести списки запитів, ґрунтуючись на семантиці аналогічних ресурсів, релевантних сторінок.

Крім цього широкий функціонал допомагає вирішити такі завдання:

  • визначити частотність ключів швидко та ефективно;
  • оцінити вартість ключів;
  • спарсити пошукові підказки та інші дані з багатьох сервісів і ще купу всього;
  • працювати з широкою семантикою від 500 ключів і більше.

Якщо ви запускаєте та оптимізуєте рекламу регулярно - це для вас.

Google-планировщик ключевых слов

Як вбудований інструмент в Google Adwords, він дає найбільш наближені до реальності цифри щодо числа запитів в Google.

Що він може:

  • автоматично звести список запитів;
  • звести дані про конкуренцію за запитом;
  • знайти оптимальну ставку для розміщення вашої реклами;
  • оцінити бюджет майбутньої кампанії.

Яндекс.Вордстат

ca4 Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Сервіс підбору ключових слів Yandex, який оцінює інтерес користувачів пошуковика до тих чи інших тематик і зводить список ключових фраз на основі цієї інформації.

Keyword Tool

Цікавий інструмент, який збирає підказки з YouTube і Google. Може стати в нагоді на етапі розширення семантики. Сервіс вміє працювати з API, але така можливість доступна тільки при покупці підписки.

Словоёб

Безкоштовний, але простенький аналог Key Collector, інструмент для швидкого парсинга Вордстату. Функціонал сервісу не передбачає вивантаження ключів з сервісів, чищення та угруповання семантики. Але якщо вам потрібно зібрати невелике ядро ​​до 500 запитів, Словоёб зробить це швидко і якісно. Відмінний інструмент для новачків в PPC.

Етап 3: робота з ключовими запитами

Мало просто зібрати ядро, його потрібно також опрацювати: очистити від дублів, впорядкувати за частотності тощо.

Що використовуємо?

Yandex Wordstat Assistant

Браузерні розширення Yandex Wordstat Assistant для Chrome, Firefox і інших браузерів дозволяє прискорити роботу з keywords Yandex Вордстат.

Інструмент дозволяє згрупувати ключі та вивантажити їх у буфер обміну (з частотністю або без неї).

Функціонал включає автоперевірку дублювання ключів і автоматичне збереження при випадковому закритті браузера.

Keywords Toaster

ca5 Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Сервіс автоматично видає запит у всіх типах відповідності, перетворюючи одну ключову фразу в кілька. Зручний при роботі з Google Ads.

Видалення дублікатів

При передачі ведення кампаній від одного виконавця до іншого нерідко в списку ключів, який раз по раз зводиться новим підрядником, з'являються дублі. Інструмент "Видалення дублікатів" від PPC-Help допомагає швидко їх знайти та усунути.

Етап 4: робота з мінус-словами

Мінус-слова - це непотрібні ключові запити, які потрапили в список при зборі семантики. За ним шукають ваші товари, але не ті користувачі, які входять в вашу цільову аудиторію. Вони не зроблять покупку і даремно витратять ваші гроші за клік. Додавання мінус-слів в рекламні параметри дозволяє наростити число цільових переходів і знизити ціну за клік.

Сьогодні в Мережі є готові списки мінус-слів. У них зведені стандартні слова, яких, на жаль, недостатньо для фільтрації всіх сміттєвих слів з переліку запитів. У кожній тематиці та в кожному проекті є власні, специфічні мінус-слова, які потрібно збирати вручну.

Розглянемо інструменти для роботи з мінус-словами та автоматизації цього рутинного процесу.

Keyword Cleaner

ca6 Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Сервіс розбиває пошукові фрази на слова, що полегшують формування переліків робочих і мінус-слова. Все, що потрібно - вбити список "ключів" у відповідне поле, отримати автоматично згенерований список мінус-слів, вручну зазначити ті слова, які містяться в непотрібних запитах і додати їх у список мінус слів.

В результаті ви отримаєте список робочих і стоп-слів для контекстної реклами. Так ви зможете прискорити запуск кампанії та знизити її вартість.

«Крос-мінусування фраз»

Компанія PPC-Help, крім "Вилучення дублікатів" пропонує нам ще один корисний сервіс. Він дозволяє зробити крос-мінусовку ключів буквально в пару кліків. В доп. налаштуваннях можна задати систему контекстної реклами, глибину опрацювання списків, включити/виключити врахування морфології.

«Морфологія»

При роботі з Google Ads краще включати всі словоформи мінус-слів. Розширити список словоформ і допоможе сервіс "Морфологія".

«Оброблювач мінус-слів»

Допомагає швидко опрацювати пошукові запити і витягти зі списку мінус-слова.

Етап 5: запуск кампаній

Сервіси та програми, що дозволяють спростити та прискорити запуск рекламних кампаній.

Merchant Center

ca7 Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Один з корисних сервісів Google, без яких контекстнику не обійтися.

Він необхідний для налаштування торгової реклами в Google, тобто реклами Гугл Шопінг. Товарні рекламні оголошення формуються з фіда даних, які зберігаються в Merchant Center.

Директ Коммандер

Це сервіс для зручної підготовки до запуску реклами в Яндекс.Директ. Програма спрощує редагування кампаній і дозволяє автономно вносити коригування швидко і просто відразу в кілька оголошень або кампаній одночасно.

Інструментарій Коммандера - це і вивантаження оголошень або ключів з файлів у форматі таблиць, і автоматичне розширення переліку запитів, і редагування текстів оголошень з перевіркою ком Яндекс, і швидке редагування відразу декількох одночасно фраз і багато іншого.

Редактор Google Ads

Редактор контекстних кампаній від Google Ads, аналог Коммандера.

Компанувальник UTM

ca8 Огляд сервісів для роботи з контекстною рекламою

Один із сервісів для автоматизації проставляння UTM-міток.

Телепорт в Ads

Створює з Директа телепорт в Гугл Рекламу... А якщо серйозно, то сервіс дозволяє просто і швидко перенести кампанії з однієї рекламної системи в іншу.

Висновок

Це - не вичерпний список програм. Тут лише сервіси, з якими PPC-фахівці працюють кожен день. Новачки можуть пошукати та поекспериментувати з іншими сервісами. Наприклад, якщо ви не знаєте, які слова найчастіше пишуть в оголошеннях та як скласти ефективне рекламне повідомлення - скористайтеся генераторами оголошень для Google Ads та Директа. Рятуватися ними постійно ми не радимо, але ось для розуміння того, як складати рекламні тексти - зійде.

Знаходьте корисні сервіси, тестуйте, вибирайте зручні для себе програми та запускайте ефективні рекламні кампанії ще швидше!

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!