Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Надання доступу в Google Merchant Center

Надання доступу в Google Merchant Center

Проста і докладна інструкція допоможе Вам надати доступ Google Merchant Center будь-якій третій особі. У нашому випадку - PPC-фахівцям та аккаунт-менеджерам агентства-підрядника.

Це потрібно для того, щоб вони могли додавати сайти, створювати та коректувати товарні фіди в Мерчант, пов'язувати акаунт з вашими акаунтами в інших сервісах Google (якщо це ще не зроблено) і здійснювати інші операції для успішного налаштування та оптимізації контекстної реклами.

Як запросити нового користувача

На правах адміністратора ви можете надати доступ до вашого Мерчант акаунту, розкривши меню під значком інструментів і вкладку Користувачі. Запрошення можуть прийняти тільки користувачі з обліковим записом Google.

PPC-фахівці використовуватимуть власні облікові дані для входу в акаунт: ваша реєстраційна інформація залишиться в цілковитій безпеці.

Щоб надати вхід Гугл Мерчант, зробіть наступне:

1. Увійдіть до свого облікового запису в Merchant Center.

2. Знайдіть іконку інструментів (шестерня) і в меню Налаштування виберіть Доступ до облікового запису.

gmc1 Надання доступу в Google Merchant Center

3. Натисніть на кнопку додавання користувача зі знаком плюс.

4. Вкажіть адресу електронної пошти, власнику якої ви хочете надати доступ

5. Надайте підтвердження.

6. Вам відкриється меню нового користувача. Там слід вибрати тип доступу і параметри для e-mail розсилки.

Тут докладніше. Який рівень доступу в особистий кабінет Google Merchant Center нам потрібні?

Опції слід встановити, як на скріншоті:

gmc2 Надання доступу в Google Merchant Center

Таким чином фахівець отримує право на управління всіма функціями та доступ до статистики.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!