Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Реклама в Instagram

Знаходимо найбільш зацікавлених цільових користувачів в Instagram і приводимо їх на ваш сайт Відправити запит
Сертифікований партнер Google
Google shopping logo

Таргетована реклама - це офіційний спосіб просування бізнесу, товарів або послуг в соцмережі.

Вона являє собою рекламні оголошення, гармонійно інтегровані в новинну стрічку та історії. Підходить як для зареєстрованих бізнес-акаунтів, так і для зовнішніх сайтів. Головна відмінність таргетованої реклами від "контексту": аудиторія підбирається не за запитами, а з особистими параметрами: місцем перебування, статтю, віком, інтересам і т.д.

Близько 11,5 млн українців (а це майже третина загального населення) активно дивляться сторіз і скролять стрічку Instagram. Серед них є і ваші цільові користувачі. Професійне налаштування реклами в Інстаграм через рекламний кабінет Facebook Ads Manager дозволить націлити вашу рекламу саме на них. А грамотна сегментація аудиторій, вміла робота з цілями та ставками - отримати більше клієнтів з Instagram при оптимальному бюджеті.

Кому ми рекомендуємо заказувати рекламу в Інстаграм:
Онлайн-шопам з візуально привабливим асортиментом

Найкраще в Instagram спрацьовують товари загального вжитку з привабливою візуальною складовою. Втім, для будь-якої тематики можна підібрати візуальні рішення, які будуть чіпляти погляд і при цьому зображати специфіку бізнесу.

Місцевим компаніям, що активно просуваються в Інтернеті

Соціальні мережі та Instagram зокрема дозволяють створювати співтовариства з тісною комунікацією, залучати користувачів певного віку, з потрібною геолокацією, пропонувати вигідні умови, знижки та акції. Це добре підходить для місцевих компаній.

E-commerce бізнесам, які працюють із середнім чеком

Найкраще просувати товари середньої вартості, які споживач може придбати відразу, піддавшись імпульсу. Запускати рекламні кампанії для низько- і високомаржинальних бізнесів нерентабельно. Клієнтів мало, а спрогнозувати ефективність складно.

Бізнесам з короткостроковими або довгостроковими акціями

У Instagram дуже зручно просувати спецпропозиції. Тут можна експериментувати з різними текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати, щоб домогтися максимальної ефективності від акційних пропозицій.

Чому вам варто купити рекламу в Instagram з професійним налаштуванням через Ads Manager:
Активна аудиторія

Інтернет-користувачі у 2,5 рази частіше клікають на рекламу в Instagram, ніж на інших соц.платформах. Тобто, за рівнем залучення та конверсії вона випереджає навіть рекламу в Фейсбуці.

Вибір місць розміщення

Ads Manager пропонує вибір різних місць розміщення. Можна налаштувати рекламу в Інста-сторіз або розміщувати рекламний пост в стрічках користувачів. Паралельно можна публікувати рекламу в Фейсбук.

Точне попадання в ЦА

100+ глибоких налаштувань таргету допоможуть націлитися навіть на найвужчу аудиторію. Крім того, в Ads Manager можна запустити кілька оголошень на різні аудиторії або навіть один креатив на різні сегменти.

Масштабованість

У таретовагій рекламі завжди можна збільшити бюджет на користь ефективних кампаній і відсікати збиткові. Наші таргетологи вручну оптимізують кампанії для досягнення кращих результатів в рамках одного рекламного бюджету.

Відкритий доступ до аудиторії

Офіційна реклама в Instagram зі 100% гарантією покаже ваше повідомлення цільовим глядачам. Навіть із закритим профілем. На відміну від реклами у блогерів, тут ви не переплатите за тих, хто вам не потрібен.

Дешевий і ефективний ремаркетинг

Тонке таргетування дозволяє демонструвати оголошення потрібній аудиторії, яка вже відвідувала ваш сайт. А відносно невисока ціна реклами в Інстаграмі забезпечує фінансову ефективність ремаркетингу.

У вартість робіт за абонплатою входить:
Налаштування рекламної кампанії
  • Створення облікового запису Google Analytics
  • Підготовка ТЗ на впровадження цілей і подій на сайт, підключення ел. комерції, Google Tag Manager, Пікселя Facebook
  • Впровадження цілей та подій на сайт, GTM, Пікселя Facebook
  • Підключення ел. комерції для сайту та аналітики
  • Налаштування цілей в системах аналітики
  • Синхронізація рекламного акаунту і систем аналітики
  • Узгодження цільових цін за конверсії
  • Налаштування персоналізованого звіту в Google Data Studio з урахуванням цільових цін за конверсії та динаміки конверсій
  • Надання доступу в рекламний акаунт і до персоналізованого звіту в Google Data Studio
Оптимізація рекламної кампанії
  • Підбір аудиторій для тестування
  • Тестування креативів
  • Постановка експериментів і А/Б тестування в рекламному акаунті
  • Аналіз досягнення цільової вартості кожної мети
  • Коригування таргетингу, оголошень для досягнення цільової вартості кожної конверсії
  • Масштабування досягнення цільових показників, якщо стоїть таке завдання
  • Коригування місць розміщення/плейсментів
  • Запуск і оптимізація, тестування нових джерел трафіку
  • Аналіз зручності використання сайту для покупця. Надання рекомендацій щодо підвищення конверсії з сайту
  • Складання ТЗ для поліпшення сайту з метою підвищення конверсій
від 5000 грн/місяць Відправити запит від 5000 грн/місяць Відправити запит
Окремо оплачується:

Створення чіпляючих креативі, Написання рекламних текстів.

Нам довіряють
Останні клієнти
Авто-мото
Краса та здоров'я
Моб. аксесуари
Обладнання
Одяг
Продукти
Промисловість
Сільське господарство
Будівництво
Товари для дому
Послуги
Електротехніка
Нам довіряють
agroexpertdnepr
arkgroupp
as-mebel
dom-ekology
lightmarket
mindal
rti-group
teplopromtorg
і ще 120
компаній
Що кажуть клієнти

Наша компанія займається продажем опалювальної техніки. Специфіка нашої сфери сезонна, в літній період мало хто хоче купити обігрівачі. Тому ми звернулися в компанію M. System, щоб влітку не простоювати, а виходити на середні показники. Термін нашої співпраці близько двох років. За цей час можемо відзначити, що дзвінків дійсно стало більше. Кажуть, що завдяки рекламі у нас 2 227 конверсій, правда реальних покупців, звичайно, менше. Літом, дзвінків поменшає, але ми прекрасно розуміємо з чим це пов'язано, не сезон і це природний спад. Думаємо все більше тільки краще.

ТОВ “Теплопромторг”, 1 Лютого 2019

Компанія Msystem допомогла нам налаштувати контекстну рекламу в Гугл. Співпрацюємо вже протягом 1,5 -2 років. Стабільно оплачуємо рахунки, допомагаємо менеджерам як можемо. Ми задоволені результатами, але нам складно проаналізувати, звідки приходять клієнти. З рекламою дзвінків, однозначно, стало набагато більше - це факт. Особливими досягненнями похвалитися не можемо, але сподіваємося, що буде тільки краще.

ТД Агроекспертднепр Плюс, 22 Квітня 2019
Агенція, якому
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google і Яндекс. Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому варто замовити таргетовану рекламу в Інстаграм у нас:
10 years
Більше ніж 10 років в таргетированной рекламі
support
Постійна підтримка вашого персонального менеджера
account
Працюємо за абонплатою, не беремо % з бюджету
key
Регулярні звіти без "води": тільки KPI та метрики
bonus
Запуск і ведення "під ключ": від ТЗ до результатів
kpis
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт

Близька 11,5 млн українців (а це майже третина загального населення) активно дивляться сторіз і скролять стрічку Інстаграм. Серед них є ваша цільова аудиторія? Саме час заробити на їх захопленні! Для цього навіть не обов’язково реєструвати бізнес-профіль в соцмережі: таргетована реклама в Інстаграм приведе потенційних клієнтів на ваш сайт всього в 1 клік.

Чому Інстаграм?

Інстаграм – це реактивний двигун мільйонів бізнес-проектів. У 2020-му році аналітики компанії Hootsuite, яка розробила відомий веб-сервіс для SMM, зібрали цікаву статистику. З неї випливає, що:

  • 81% інста-користувачів завжди перед покупкою шукають інформацію про товари саме в улюбленій соцмережі;
  • 130 млн клікають на пости з продажем товарів щомісяця.

В цілому, інтернет-користувачі у 2,5 рази частіше клікають по рекламі в цій соцмережі, ніж на інших соцплатформах. Тобто, за рівнем залучення та конверсії вона випереджає навіть ефективну рекламу в Фейсбуці – найбільшій соцмережі.

Експерти пов’язують популярність Інстаграм з безліччю факторів: починаючи від збільшення частки мобільного інтернет-трафіку, закінчуючи широкими рекламними можливостями платформи. На останньому зупинимося докладніше.

Види реклами в Інстаграм

Таргетована реклама – це офіційний спосіб просування бізнесу, товарів або послуг в Інстаграмі. Офіційну рекламу, в залежності від способу налаштування, також можна розділити на два типи.

  1. Швидка реклама в Stories і промоакції через кнопку “просувати”. Реклама налаштовується через своєрідний Instagram Ads за 5 хвилин прямо в додатку. Функціонал її відносно простий. Публікація оптимізується для лайків, крос-постів, коментарів або підвищення впізнаваності бренду. Однак, якщо ваша основна мета не переходи та лайки, а конверсії – вам така реклама не підходить;
  2. Професійне налаштування реклами в Інстаграм в кабінеті Ads Manager Фейсбук. На ній зупинимося докладніше.

Налаштування реклами Інстаграм через рекламний кабінет Фейсбук

Реклама оптимізована, в тому числі для конверсій на сайті, встановлення додатка, переглядів відео, замовлень через “Кошик” і т.д.
Пропонує вибір різних місць розміщення. Можна налаштувати рекламу в Сторіз Інстаграм або розміщувати рекламний пост в стрічках користувачів. Також функціонал Ads Manager дає можливість паралельно розміщувати рекламу ще й в Фейсбук: в Messenger, в правій колонці поруч зі стрічкою новин, в моментальних статтях, а також у Audience Network.

Рекламний кабінет фейсбук пропонує розширений вибір рекламних цілей:

  • «Відвідуваність точок»;
  • «Переходи»;
  • «Генерація лідів».

Під ці види реклами в Інстаграм можна задати модель оплати: CPM (плата за покази), СРС (за переходи), CPE (за залученого користувача), в залежності від бізнес-цілей кампанії. Такий підхід дозволяє максимально ефективно оптимізувати витрати та отримати кращі результати в межах бюджету.

Також налаштування в рекламному кабінеті Фейсбук розширює список доступних форматів креативу. Ви можете створити, наприклад, кільцеву галерею. Одна і та ж сама реклама в Інстаграм в Україні та за кордоном може коригуватися в залежності від регіону: у вас є можливість використовувати тексти на різних мовах і різні зображення.

Ключовий момент: більш тонкий таргет. Всього в рекламному кабінеті Фейсбук зібрано понад 100 налаштувань, мінімум половина яких доступна для Інстаграму. У Ads Manager можна створювати схожі аудиторії, використовувати ремаркетинг і т.д.

Крім того, всі дії щодо рекламного оголошення фіксуються алгоритмами та зберігаються в базі даних. Надалі ви зможете запустити рекламу для найактивніших груп користувачів.

Ціна

Що стосується ціни реклами в Інстаграмі, у налаштування через рекламний кабінет Фейсбук також є свій плюс.

На відміну від запуску рекламних кампаній через кнопку “Просувати”, в кабінеті можна створювати кампанії з різними варіантами креативів і декількома групами аудиторій.

Отже, скільки коштує реклама в Інстаграм при налаштуванні через Фейсбук?

Бюджет можна встановити за день або на весь термін публікації реклами. Денний бюджет безпосередньо залежить від обраної мети та від того, наскільки довго ви готові чекати результати.

Що рекомендує Фейсбук щодо мінімальних денних бюджетів:

  • Якщо завдання – покази та використана модель СРМ, то для кампанії з однією групою оголошень мінімальний бюджет на день може становити $1;
  • Для кампанії, мета якої – кліки, залученість, лайки, перегляди відео, заповнення лід-форм, мінімальний денний бюджет становить не менше $5-10 на кампанію;
  • Кампанії, націлені на конверсію і будь-які низькочастотні події (наприклад, встановлення додатків) вимагають від $20 до $40 на день (в залежності від валюти оплати).

Розмір денного бюджету безпосередньо корелює зі швидкістю навчання кампанії. Чим більше ви вкладаєте, тим швидше отримаєте результат. У будь-якому випадку, бюджет можна коригувати в процесі оптимізації.

При денному бюджеті фактична сума витрат може виявитися трохи більше заданої. Це пов’язано з тим, що рекламна система Фейсбуку намагається отримати найкращі результати від публікації. Бувають дні, коли для цього можуть знадобитися зайві пару доларів, але ви отримаєте лід.

Професійне налаштування реклами в Інстаграм досвідченими контекст-менеджерами

У нашому агентстві ви можете замовити рекламу в Інстаграм з гарантованим результатом. Наші фахівці налаштовують рекламу з 2011 року, успішно запустивши понад 1000 рекламних кампаній.

Що ми робимо:

  • Налаштовуємо рекламні кампанії та повністю запускаємо їх в роботу за 3-5 робочих днів;
  • Тестуємо рекламні кампанії, вручну їх оптимізуємо і коригуємо таргет для досягнення кращих результатів в рамках одного рекламного бюджету.

Працюємо прозоро: у вас будуть доступи до рекламних акаунтів та сервісів аналітики і метрики. Ви можете відстежувати вартість кліків, переходів та лідів, рекламні бюджети і т.д. Ми допоможемо вам купити рекламу в Інстаграмі і зробити її максимально рентабельною!

Також, нагадуємо, що для того, щоб зробити ваш бізнес найбільш ефективним і прибутковим, ми можемо підключати й інші джерела трафіку. Над вашими проектами працює ціла команда інтернет-маркетингових фахівців і рекламних стратегів. За бажанням, ви можете замовити рекламу Prosale, послуги SEO, контекстну рекламу, соціальне просування та інші способи розкрутки в Інтернеті.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!