Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Налаштування контекстної
реклами Google Adwords

Розробляємо і реалізуємо ефективні й комерційно вигідні стратегії платного залучення клієнтів з Google і сайтів контекстно-медійної мережі Відправити запит
Сертифікований партнер Google
Google shopping logo

Google Ads (раніше відомий як AdWords) - сервіс контекстної реклами від компанії Google, що надає зручний інтерфейс і безліч інструментів для створення ефективних рекламних повідомлень.

Він дозволяє розміщувати рекламні оголошення у всіх сервісах пошукового гіганта (Пошук, Покупки, Картинки та т.д.) і на сайтах контекстно-медійної мережі (КМС Google).

Вам варто замовити контекстну рекламу Google, якщо:
На сайт надходить замало цільового трафіку

Google Ads показує вашу пропозицію тільки тим користувачам, які самі потенційно в ньому зацікавлені. PPC-фахівець націлює на них рекламу за допомогою релевантних ключових слів і налаштувань таргету.

Мало замовлень, відділ продажів нудьгує без діла

Швидкий результат контекстної реклами помітний відразу після її розміщення. Уже в перший тиждень роботи рекламної кампанії можна оцінити динаміку збільшення числа звернень, дзвінків і замовлень.

Планується проведення короткострокових акцій на сайті

В Google Ads дуже зручно просувати спецпропозиції. Тут можна експериментувати з різними текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати, щоб домогтися максимальної ефективності від акцій.

Всім, хто хоче продавати товари в інтернеті

Ключове маркетингове завдання для e-commerce проєктів - залучення конверсійного трафіку з комерційною вигодою для бізнесу. Контекстна реклама - найбільш ефективне і популярне джерело залучення клієнтів.

Переваги Google-реклами:
Контроль бюджету

Нема потреби оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт

Швидкий старт

Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту

Ефективність

Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості замовлень точно прогнозується

Велике охоплення

Реклама в медійній мережі Google дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії

Прозорість

Рекламний кабінет Google Ads дозволяє відстежувати та коригувати хід кампанії в режимі реального часу

Мобільність

Google випереджає Яндекс за можливостями мобільного пошуку. А понад 50% всіх запитів надходять з мобільних

Аналітика

Google Ads дає можливість гнучко налаштувати стратегії роботи за конверсії в повній інтеграції з Google Analytics

Управління

У вас є можливість вибирати майданчики для реклами й оптимальну стратегію платного просування

У вартість робіт за абонплатою входить:
Налаштування рекламної кампанії
  • Підключення акаунту Google Analytics
  • Підготовка ТЗ на впровадження цілей і подій на сайт
  • Впровадження цілей та подій на сайт
  • Підключення ел. комерції для сайту і аналітики
  • Налаштування цілей в системах аналітики
  • Синхронізація рекламного акаунту і систем аналітики
  • Узгодження цільових цін за конверсії
  • Налаштування персоналізованого звіту в Google Data Studio з урахуванням цільових цін за конверсії та динаміки конверсій
  • Надання доступу в рекламний акаунт і до персоналізованого звіту в Google Data Studio
  • Налаштування платіжного акаунту за платіжними реквізитами клієнта
Оптимізація рекламної кампанії
  • Аналіз досягнення цільової вартості кожної мети
  • Коригування ключ. слів, орієнтування, оголошень, типів відповідності для досягнення цільової вартості кожної конверсії
  • Постановка експериментів і А / Б тестування в рекламному акаунті
  • Масштабування досягнення цільових показників
  • Аналіз зручності використання сайту для покупця. Надання рекомендацій щодо підвищення конверсії
  • Пошук потенційних джерел для залучення покупців
  • Складання плану тестування нових джерел покупців
  • Запуск і оптимізація, тестування нових джерел трафіку
від 7000 грн/місяць Відправити запит від 7000 грн/місяць Відправити запит
Наші кейси
Нам довіряють
Последние клиенты
Строительство
Отопление
Электрооборудование
Авто
Интернет магазины
Торговля
Недвижимость
Интернет-сервисы
Красота и здоровье
Спорт
Кафе и рестораны
Мода
Нам довіряють
agroexpertdnepr
arkgroupp
as-mebel
dom-ekology
lightmarket
mindal
rti-group
teplopromtorg
і ще 120
компаній
Що кажуть клієнти

Співпрацюємо з компанією M. System більше пів року. Послуги надаються оперативно, а головне якісно. Дякую!

Сіті Стар, 17 Червня 2020

Співпрацюємо по SЕО. Додаємо в позиціях щомісяця. Не так різко, як перші пів року, але це очікувано. Головне, стабільно. Спасибі, Msystem.

АвтоПласт, 24 Березня 2021
Агенція, якому
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google і Яндекс. Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому варто замовити рекламні послуги Google Adwords у нас:
10 years
Понад 10 років в контекстній рекламі
ppc
Сертифіковані PPC-фахівці
budget
Швидкий запуск кампаній "під ключ": від ТЗ до результатів
bonus
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
kpis
Регулярні звіти без "води": тільки KPI та метрики
key
Працюємо за абонплатою, не беремо % з бюджету
account
Постійна підтримка вашого персонального менеджера
support
Бонуси до 2000 грн на контекстну рекламу
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт

Компанія M. System пропонує своїм клієнтам замовити контекстну рекламу Google, яка є найбільш затребуваним і популярним в Україні способом притягнути клієнтів на сайт і розповісти користувачам пошукової мережі Google про товари, послуги, акції і новинки.

M. System є сертифікованим партнером Google і наші фахівці мають великий досвід налаштування і проведення рекламних кампаній в цій пошуковій мережі. Розглянемо найбільш поширені питання, що виникають у клієнтів, наприклад, скільки коштує реклама в Гугл, як відбувається налаштування і старт реклами, що отримує клієнт у результаті.

Різновиди контекстної реклами Google

Перш ніж запускати рекламну кампанію, необхідно визначити різновид показу оголошень. Реклама в Google Ads припускає наступні формати реклами :

Текстові оголошення

Цей різновид рекламних оголошень демонструється в результатах пошуку по певних ключових запитах, які задаються при налаштуванні кампанії. Така контекстна реклама Гугл демонструється у вигляді текстового блоку з рекламною пропозицією і контактною інформацією. Підходить для будь-яких видів гаджетів, як мобільних, так і десктопных.

Номер телефону

Краще підходить для мобільних пристроїв, оскільки при введенні заданого запиту, користувач побачить коротке інформаційне речення з номером телефону, при кліці на який автоматично відбувається набір номера.

Динамічні оголошення в пошуку

Така Google реклама настроюється автоматично на основі сторінок сайту, проіндексованих пошуковою системою. Ключові запити підбираються з метатегов і контенту, розташованих на сторінці. Такий метод підходить багатосторінковим сайтам, таким як інтернет-магазини з великою кількістю товарів. Не підходить для щойно створених сайтів або нещодавно доданих сторінок.

Товарні оголошення

Ці рекламні послуги Google Adwords настроюються за допомогою Merchant Center, на який завантажується фід – опис товару з ціною і зображенням. Оголошення демонструється в результатах пошуку при введенні певних пошукових запитів. Завдяки такому методу показу оголошення, збільшується конверсія, оскільки в оголошенні демонструється окремий товар.

Ремаркетинг

В цьому випадку, налаштування контекстної реклами Google Adwords відбувається на основі даних про перегляд сторінок сайту користувачем. На підставі цих даних відбувається повторний показ оголошення в контекстно-медійній мережі і в пошуковій видачі. Налаштування ремаркетинга входить в перелік послуг, які надаються фахівцями компанії M. System.

Контекстно-медійна мережа Google

Ще одним популярним інструментом для залучення клієнтів є реклама в контекстній медійній мережі Google, яка проводиться показом оголошення на майданчиках, що є партнерами Google Adwords.

Існує безліч варіантів налаштувань оголошень, серед яких популярністю користуються адаптивні медійні оголошення, які автоматично підлаштовуються під показ на різних пристроях.

При налаштуванні, наші фахівці завантажують необхідні фото і текстовий опис товару або послуги для подальшої демонстрації в контекстно-медійній мережі. Також, робиться налаштування таргетинга за різними параметрами, наприклад, показ в контекстній мережі Google Ads Україна або окремим регіонам країни.

Окрім таргетинга по місцевості, наші фахівці настроять показ оголошень за наступними параметрами:

  • Згідно з інтересами користувачів.
  • По товарах, які раніше переглядали користувачі. Рекомендується для показу схожих товарних позицій
  • Ремаркетинг на основі проглянутих користувачем сторінок
  • По демографії (стан, вік)
  • По пошукових запитах, заданих в кампанії
  • По певних тематичних майданчиках, заданих в налаштуваннях кампанії
  • Інші налаштування

Контекстно-медійна мережа дає можливість продемонструвати товари і послуги дуже широкої аудиторії, проте, вимагає уваги від фахівця і ретельного контролю за проведенням рекламної кампанії.

Налаштування контекстної реклами Google Adwords і ведення

При замовленні налаштування контекстної реклами у компанії M. System слід пам’ятати, що вартість розміщення реклами в Гугл залежить від вибраної моделі показів, майданчиків і обмежується бюджетом, який партнер готовий вкладати в просування свого бізнесу.

Наші співробітники ретельно аналізують пропозиції клієнта, які він хоче продемонструвати за допомогою реклами Google Adwords і виявляють його сильні сторони. Позначається таргетинг показу оголошень, бюджет, який замовник готовий виділяти на просування своїх послуг.

Варто пам’ятати, що купити рекламу в Гуглі та запустити показ оголошень недостатньо. Рекламна кампанія повинна працювати краще, ніж у конкурентів, а для цього необхідно:

  • постійно удосконалювати оголошення
  • проводити тестування різних видів і способів показу реклами
  • додавати мінус-слова і пошукові запити у міру їх накопичення
  • коригувати режим показу і вартість кліка, оптимізувати бюджет кампанії

Для збору інформації, наші співробітники підключають аналітику від Google і настроюють цілі, які необхідно досягти або вибрані замовником.

У разі укладення договору і початку просування за допомогою контекстної реклами, замовник отримує повну інформацію про те, як проходить рекламна кампанія, скільки цільових дій вчинив користувач при переході по рекламному оголошенню, як витрачається рекламний бюджет і іншу інформацію.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!