Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік

Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік

Про клієнта:

Компанія понад 15 років займається постачанням гумотехнічних і азбестотехнічних виробів від провідних виробників Росії та України. Має у своєму розпорядженні склад з широким асортиментом товару, що дозволяє виконувати замовлення в найкоротші терміни. Надає кваліфіковану консультацію і підбирає вироби, виходячи із завдань клієнта.

Результати коротко:

mens Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік
67%
Зростання кількості лідів
pie-e1633029841245 Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік
8%
Зростання
відсотка лідів
cyrcle-money-e1633029865531 Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік
108 грн
Середня ціна ліда

Вхідні дані:

  • Місячний бюджет на рекламу: в перші місяці становив 3 000 грн., далі збільшили до 7 000 грн;
  • Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Google Ads + Google Merchant;
  • Час показу - 24/7;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за відправленими формами та дзвінками з Google Analytics.

Цілі і завдання

target-icon Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік

Мета:

  • Збільшити число Лідове.

task-icont Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік

Завдання:

  • Налаштувати рентабельну рекламу в Google Ads, і далі працювати над її оптимізацією;
  • Коректне налаштування Google Analytics. Раніше цілі в акаунті не налаштовували;
  • Створення та налагодження нового акаунту Google Ads, Merchant;
  • Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт.

Перший етап налаштування проекту

  • На першому етапі була створена пошукова кампанія по Україні. Ми зібрали окремо пошукові запити для всіх рекламованих товарів, а також запустили динамічні товарні оголошення, щоб не упускати можливість показу реклами за низькочастотними ключовими словами. Для кожної групи створили по 3 унікальних оголошення.
    asb1ua Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік
  • Запустили просту торгову кампанію за потрібними нам напрямками, і через 2 місяці перевели її на розумну;
    asb2ua Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік

Роботи з оптимізації проекту

  • Була проведена якісна оптимізація рекламних кампаній для залучення більш цільової аудиторії.
  • Змінили тексти оголошень. Зробили їх більш конкретизованими та чіпляючими. Вказали УТП, акції, знижки.
  • Збільшили CPC для ключових слів, які давали кращі поведінкові чинники.
  • Пропрацювали список мінус-слів. Виключили нерелевантні запити.
  • Змінили графік показу оголошень.
  • Використовували коригування за ставками для мобільних пристроїв +25.
    asb3 Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік

Підсумок:

  • Витрати на рекламу: 49 127,25 грн.
  • Кліки: 23,887.
  • Ліди: 453.
  • Середня ціна ліду: 108,44 грн.
  • Коефіцієнт ліду: 1,9%.

Після закінчення одинадцяти місяців співпраці з клієнтом ми змогли збільшити число покупців на 67%. Цілі, поставлені перед нами, досягнуті: рекламна кампанія приносить прибуток в умовах обмеженого бюджету. Наразі ми продовжуємо працювати з обліковим записом, масштабуючи отримані результати.

Працювали над проектом

artem Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік
В'юнов Артем
PPC Tech Lead
aleks Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік
Попов Олександр
PPC Middle
denis Контекстна реклама у сфері гумотехнічних і азбестотехнічних виробів: як ми збільшили кількість лідів на 67%, менше, ніж за рік
Борзиков Денис
Account manager

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!