Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки

Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки

clnt_card-1 Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковкиТОВ "КАРТ-ПАК"

logo_kpack Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки

Про клієнта

Виробник та продавець упаковки з картону для продуктів харчування і не тільки.

Основний асортимент:

  • Упаковка для тортів
  • Коробки для кондитерських виробів: кексів, еклерів, пряників, цукерок та ін.
  • Коробки для піци
  • Коробки для суші
  • Ящики для фруктів
  • Коробки з гофрокартону
  • Картонні ящики
  • Картонний куточок
  • Подарункові коробки
  • Коробки для взуття

Результаты коротко:

pie-e1633029841245 Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
174,66%
Збільшення транзакцій
mens Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
491,74%
Приріст трафіку
cyrcle-money-e1633029865531 Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
293,69%
Збільшення доходу

task-icont Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки

Завдання:

  • Удосконалити сайт для покупця, збільшити продажі та відвідуваність інтернет-магазину

Сайт до оптимізації

Вихідні дані сайту до оптимізації:

Кількість посилань за Ahrefs 0
Кількість донорів за Ahrefs 0
Кількість посилань за Serpstat 0
Кількість донорів за Serpstat 0
Видимість за Serpstat 0
Кількість фраз за Serpstat 0

Роботи з оптимізації

  1. Базовий трафік сайту був 0;
  2. Зв'язок Google Analytics з Google Search Console та підключення цілей для відстеження конверсій на сайті;
  3. Зібрано широке семантичне ядро з ключовими запитами, за якими ранжуються конкуренти;
  4. Розроблено та впроваджено нову структуру сайту. Змінено назви категорій на більш високочастотні, згідно з зібраним семантичним ядром. Додані нові категорії. Структура спрощена для зменшення вкладеності; Файл нової структури
  5. Створено матрицю сезонності для визначення категорій, що підлягають першочерговій оптимізації;
    Матриця сезонності складається за допомогою інструмента Google KeyWord Planner. Із зібраної та розподіленої за категоріями семантики вибираємо по одному високочастотному ключу, завантажуємо в сервіс і отримуємо дані про попит за місяцями. Виходячи з отриманих даних визначаємо пріоритетні сторінки для опрацювання.
    Приклад матриці сезонності:
    tab Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
  6. Наповнення сайту контентом;
  7. Відповідно до пріоритетності сторінок сайту для клієнта складено ТЗ на копірайт;
  8. Для впровадження на сайт вибрано 200 релевантних ключових фраз, які відповідають запитам відвідувачів сайту;
  9. Для застосування підбиралися запити з високою, середньою та низькою частотністю;
  10. Розроблено та впроваджено схему перелінкування сайту;
  11. Замовлено, написано та розміщено тексти для 29 категорій (+2), загальним обсягом у 90 000 знаків без пробілів;
  12. Пророблено та впроваджено метадані Title, Description та H1 для оптимізованих категорій.
    Приклади метаданих:
    Title: Коробка для торта картон із прозорим віконцем 250*250*200 купити в Україні | Назва сайту
    Description: Коробка для торта картон з прозорим віконцем 250*250*200 купити на сайті *сайт* за ціною 18,90 грн ✓ Коробка для торта картон з прозорим віконцем 250*250*200: дивитися опис, фото, характеристики ✓ Швидка доставка по Україні ☎ Телефон

Сайт після 18 місяців просування

Було Стало
Оптимізовано текстами та метаданими 95 сторінок
Написано символів 365 000
Середня кількість сеансів за місяць 0 9 971
Кількість посилань за Ahrefs 0 1365
Кількість донорів за Ahrefs 0 133
Кількість посилань за Serpstat 0 84
Кількість донорів за Serpstat 0 53
Максимальна видимість за Serpstat 0 0.41
Кількість фраз за Serpstat 0 17610
  1. Спостерігається зростання трафіку з пошукових систем (динаміка трафіку за місяцями)
    cb1 Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
    Порівняння трафіку та доходу: липень 2020 та січень 2022
    cb2 Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
    Кількість нових користувачів збільшилась на 152,37%.
    Кількість сеансів збільшилась на 491,74%.
    Кількість транзакцій збільшилась на 174,66%.
    У січні 2022 року кількість сеансів з органічного пошуку склала 9379, у порівнянні з липнем 2020 – 1585 сеансів.
  2. Видимість сайту зросла
    cb3 Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
  3. Динаміка трафіку сайту зросла
    cb4 Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
  4. Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжується сайт
    cb5 Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
  5. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів у пошукових системах
    cb6 Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки

Висновок

Після зміни структури сайту, оптимізації категорій, регулярного наповнення контентом та закупівлі маси посилань трафік показав суттєвий приріст і, відповідно, дохід також зріс.

Для подальшого зростання позицій та трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати його масу посилань, доповнювати контент, працювати з семантичним ядром.

Команда

bondarenko Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
Бондаренко Тимур
SEO Tech Lead
boychun Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
Бойчун Анастасія
SEO Middle
borzikov Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки
Борзиков Денис
Account manager

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!