Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

clnt_card-1 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товариПриватна компанія «Оліранк»

olirank_logo_case Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

1. Сайт до оптимізації

Закінчення оптимізації - 30 квітня 2019 року. Вихідні дані за сайтом до оптимізації:

Середня кількість сеансів за місяць656
Кількість посилань за Ahrefs/td>21
Кількість донорів за Ahrefs11
Кількість посилань за Serpstat12
Кількість донорів за Serpstat6
Видимість за Serpstat0.016
Кількість фраз за Serpstat2323

2. Роботи з оптимізації

  1. Зв'язок Google Analytics з Google Search Console і підключення цілей для відстеження конверсій на сайті;
  2. Зібрано широке семантичне ядро ​​за ключовими запитами з 2400 ключових фраз, за ​​якими ранжуються конкуренти;
  3. Розроблено та впроваджено нову структуру сайту. Змінено назви категорій на більш високочастотні згідно зібраного семантичного ядра. Додані нові категорії, структура спрощена для зменшення вкладеності. (нова структура)
  4. Створена матриця сезонності для визначення категорій, що в першу чергу підлягають оптимізації;
  5. Наповнення сайту контентом;
  6. Згідно з матрицею сезонності відібрані 15 сторінок категорій сайту для складання ТЗ на копірайт. Матриця сезонності складається за допомогою інструменту Google KeyWord Planner. Із зібраної та розподіленої за категоріями семантики вибираємо по одному самому високочастотного ключу і завантажуємо в сервіс, після чого отримуємо дані попиту за місяцями. Виходячи з отриманих даних визначаємо пріоритетні сторінки для опрацювання. Приклад матриці сезонності:
KeywordApr 2018May 2018Jun 2018Jul 2018Aug 2018Sep 2018Oct 2018Nov 2018Dec 2018Jan 2019Feb 2019Mar 2019
ажурні серветки4050503050303050505011090
паперові хустинки301010101020102020101010
паперові рушники390320320320260320320320480590590590
паперові серветки90707090701107090170110140140
серветки святкові1010100101010010101010
паперові стакани210170170140170170210260210210260260
паперові тарілки505050505070505070707090
вологі серветки260590480480480480390390390480590720
спінений полістирол170210210260210210260260210320260260
губки кухонні203030501010202020307040
какао та гарячий шоколад101010101010101010101010
картонний посуд102020101010101020202020
кава222002220027100331003310033100331003310033100331003310033100
барвник для тканини8808808808808808808805905905908801000
кришки для паперових стаканів403020202010104030102040
маршмеллоу121001210012100121001210014800148001480018100148002710022200
одноразовий посуд130019001600160016001600160016001300160019001600
одноразові стакани9090909070909090110110140140
одноразові тарілки705040505040305070407070
  1. Для впровадження на сайт вибрано 70 релевантних ключових фраз, що відповідають запитам відвідувачів сайту;
  2. Для впровадження підбиралися запити з високою, середньою і низькою частотністю;
  3. Розроблено та впроваджено схему перелінківки сайту;
  4. Замовлено, написано і розміщено тексти для 15 категорій спільним объемом у 33 000 знаків без пробілів;
  5. Опрацьовано та впроваджено метадані Title і Description для оптимованих категорій. Приклади метаданих:

Title: Купити паперові стаканчики | Картонні стакани для кави | адреса сайту
Description: Стаканчики для кави ОПТом і в роздріб ✅ Паперовий стаканчик замовити в інтернет-магазині 👍 ➤ Телефонуйте ☎ телефон ➤ Доставка по Україні

3. Сайт після 11 місяців просування

БулоСтало
Оптимізовано текстами та мета данними48 стр
Написано символів110 000
Середня кількість сеансів на місяць6561003
Кількість сторінок за Ahrefs21195
Кількість донорів за Ahrefs1136
Кількість сторінок за Serpstat10
Кількість донорів за Serpstat16
Максимальна видимість за Serpstat0.0160.63
Кількість фраз за Serpstat232333 117
  1. Спостерігається зростання трафіку з пошукових систем (динаміка трафіку за місяцями)
    u1 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари
  2. Порівняння трафіку та доходу: березень 2019 і березень 2020.
    u2 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

    Кількість нових користувачів збільшилася на 197%.
    Кількість сеансів збільшилася на 172%.
    Кількість замовлень через корзину збільшилася на 78%.
    За березень 2020 кількість сеансів з органічного пошуку склала 1566 одиниць.
    Для порівняння - в березні 2019 ця цифра складала всього 575 одиниць.

  3. Видимість сайту зросла, але після поновлення алгоритму Google знизилася до колишніх показників.
    u3 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари
  4. Динаміка трафіку сайту зросла.
    u4 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари
  5. Зросла кількість ключових фраз, за ​​якими ранжируется сайт.
    u5 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари
  6. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах.
    u6 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

4. Висновок

Після оптимізації клієнт продовжив співпрацю і вже за 5 місяців побачив суттєвий приріст трафіку і, відповідно, доходу.

Що вкотре підтверджує - в SEO для отримання результату потрібен деякий час.

Для подальшого зростання позицій і трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати кількість посилань, доповнювати контент, працювати з семантичним ядром.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!