Геотаргетинг: вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
Мережа: пошукова мережа Google Ads та Google Shopping;
Час показу: 24/7;
Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає;
Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами, дзвінками.
Мета: збільшити потік потенційних клієнтів, не перевищуючи максимальну вартість заявки.
Першочергові завдання
Коректне налаштування Google Analytics;
Створення та налагодження нового акаунту Google Ads та Google Merchant;
Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics і Google Merchant, імпорт конверсій в акаунт.
Роботи за проектом
Товарні групи були розділені за різними торговим кампаніям. Шляхом призначення різних груп товару міток продавців, було досягнуто автоматичне додавання нових товарів відразу в в потрібні рекламні кампанії;
Додані кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями. Згодом деякі були зупинені, а їх бюджет перенесений на торгові кампанії.
Додана пошукова кампанія для реклами фізичного магазину, з таргетингом за радіусом в 2 км.
Запуск динамічного ремаркетингу на користувачів, які переглянули певний товар. Мета - показ нашої реклами з цими же і схожими товарами на сайтах контекстної-медійної мережі Google;
Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і мінусовки нерелевантних запитів;
Після місяця роботи з простими торговими кампаніями, спробували розумні торгові кампанії. Після того як вони показали кращі реклами, залишили їх.
Робота з аккаунтом ведеться з жовтня 2019 і до цього дня.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;