Кейс з контекстної реклами для сайту з продажу аксесуарів для смартфонів
Кейси
Кейс з контекстної реклами для сайту з продажу аксесуарів для смартфонів
Про клієнта
Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
Які раніше не запускали рекламу;
Вхідні дані
Місячний бюджет на рекламу - 8 000 грн;
Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму;
Мережа - Google Ads;
Час показу - 24/7;
Позиції розміщення - не мають значення;
Вартість ліду - не повинна перевищувати 100 грн.
Відстеження ефективності роботи контекстної реклами - на замовлення.
Мета - налаштувати рентабельну рекламну кампанію, збільшити кількість транзакцій.
Першочергові завдання
Коректне налаштування Google Analytics;
Створення та налаштування нового аккаунту Google Ads;
Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій та електронної торгівлі в акаунт.
Роботи за проектом
Створення і формування фіду для запуску торгової рекламної кампанії, також його розбиття на категорії за структурою сайту. Його імпорт в Google Merchant Center. Вийшло 1920 товарів.
Опрацювання назв товарних позицій, їх коректування відповідно специфіці роботи алгоритмів Google.
Створення на старті простих товарних кампаній, щоб вони почали збирати конверсії, які необхідні для запуску розумної товарної кампанії.
Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для додавання мінус-слів в рекламну кампанію;
Запуск розумної торгової кампанії, яка працює не тільки в пошуку, але і в КМС. Це дозволяє знаходити клієнтів не тільки тоді, коли вони шукають товар, але і тоді, коли вони зайняті зовсім іншим.
Налаштування динамічного ремаркетингу, для того, щоб показувати оголошення саме з тим товаром, який користувач уже переглядав на сайті. На жаль, це джерело трафіку не стало вигіднішим за товарні кампанії, тому було призупинено, а бюджет перерозподілено.
Робота з аккаунтом ведеться з початку лютого 2020 і донині.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
Завантаження всього асортименту клієнта в Google Merchant Center;
Проведення експериментів з метою знайти найбільш рентабельну стратегію визначення ставок.
В даний момент рекламна кампанія охоплює близько 53% показів у пошуковій мережі, при цьому денний бюджет становить вже 3000 грн (при заявленому на старті в 250 грн) - ми змогли розширити рекламний бюджет клієнта за рахунок налаштування прибуткової рекламної кампанії, і в подальшому ми будемо намагатися добитися показника в 100 транзакцій / день.