Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з контекстної реклами для сайту інтимних товарів

Кейс з контекстної реклами для сайту інтимних товарів

Про клієнта

  • Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
  • Пробували самостійно запустити рекламу, але Google відхиляв рекламні матеріали.

Вхідні дані

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
  • Мережа - пошукова мережа Google Ads;
  • Час показу - 24/7;
  • Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами, дзвінками.
  • Мета - збільшити потік потенційних клієнтів за певними категоріями товарів.

Першочергові завдання

  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налагодження нового акаунту Google Ads;
  • Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт.

Роботи за проектом

  • Оскільки реклама товарів для дорослих заборонена в Google Merchant, там змогли розмістити тільки деяку частину;
    ki1u Кейс з контекстної реклами для сайту інтимних товарів
  • Відразу було створено кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями, але деякі позиції відхилялися після проходження модерації фіду сторінок. Для відхилених рекламних товарів ми створили звичайні пошукові кампанії.
    ki2u Кейс з контекстної реклами для сайту інтимних товарів
  • Додали пошукову кампанію на головну сторінку сайту за загальними ключовими запитами типу "сексшоп".
    ki3u Кейс з контекстної реклами для сайту інтимних товарів
  • Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
  • Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і мінусовки нерелевантних запитів;
  • Після місяця роботи з простими торговими кампаніями ми спробували розумні торгові кампанії. Після того, як вони показали кращі результати, залишили їх.

Робота з акаунтом ведеться з листопада 2019 і донині

ki4u Кейс з контекстної реклами для сайту інтимних товарів

В результаті контекстна реклама забезпечила:

  • Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
  • Збільшення росту замовлень;
  • Транзакції: 673
  • Заявок, крім транзакцій: 553
  • Середня ціна транзакції: 279 грн.
  • Середня ціна звернення: 153 грн.
  • Дохід за даними ecommerce: 504 559,05 грн.
  • Маржа: 50%.
  • Витрати на рекламу: 188 141,78 грн.
  • Валовий прибуток: 504 559,05 * 0,5 = 252 279,52 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (252 279,52 - 188 141,78) / 188 141,78 * 100% = 34%.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!