Кейс з контекстної реклами для сайту інтимних товарів
Кейси
Кейс з контекстної реклами для сайту інтимних товарів
Про клієнта
Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
Пробували самостійно запустити рекламу, але Google відхиляв рекламні матеріали.
Вхідні дані
Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
Мережа - пошукова мережа Google Ads;
Час показу - 24/7;
Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає;
Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами, дзвінками.
Мета - збільшити потік потенційних клієнтів за певними категоріями товарів.
Першочергові завдання
Коректне налаштування Google Analytics;
Створення та налагодження нового акаунту Google Ads;
Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт.
Роботи за проектом
Оскільки реклама товарів для дорослих заборонена в Google Merchant, там змогли розмістити тільки деяку частину;
Відразу було створено кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями, але деякі позиції відхилялися після проходження модерації фіду сторінок. Для відхилених рекламних товарів ми створили звичайні пошукові кампанії.
Додали пошукову кампанію на головну сторінку сайту за загальними ключовими запитами типу "сексшоп".
Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і мінусовки нерелевантних запитів;
Після місяця роботи з простими торговими кампаніями ми спробували розумні торгові кампанії. Після того, як вони показали кращі результати, залишили їх.
Робота з акаунтом ведеться з листопада 2019 і донині
В результаті контекстна реклама забезпечила:
Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;