Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

Тематика сайту: залізобетонні вироби. У роботі був з 30.05.2017 по 05.09.2017

Відвідуваність сайту до seo-оптимізації.

Взяті показники за 12.12.2016 - 29.05.2017.

Рис. 1 Деталізація відвідуваності сайту за місяцями.

am1 Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

Рис.2 Розподіл відвідуваності сайту за пошуковими системами.

am2 Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

Рис.3 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації".

am3 Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

Стан сайту до початку робіт з seo-оптимізації:

ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів недостатня кількість унікального і корисного контенту;
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів низькі позиції в пошуковій видачі за основними конкурентними запитами тематики;

Результат:

arw Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів низький відсоток відвідуваності сайту користувачами з пошукових систем;
arw Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів пошукові системи не вважають сайт корисним і тематичним ресурсом.

Виконані роботи з 30.05.2017 - 05.09.2017.

chck Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Створена і додана нова структура сайту.
chck Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Складено семантичне ядро ​​для внутрішньої та зовнішньої стратегії просування сайту.
chck Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Додано 19 500 символів нового унікального контенту, що містить ключові слова для просування.
chck Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Налаштовані мета теги Title і Description у всіх товарних категоріях, підкатегоріях, статтях і на головній сторінці.
chck Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Проведена перелинківка між сторінками сайту для зручності користування і розподілу значення ключових слів, для кращої індексації сайту, передачі значення потрібних сторінок і розділів.


Результати від проведених робіт.

Рис.4 Показані лінії росту відвідуваності сайту за період 30.05.2017 - 14.11.2017 в порівнянні з попереднім періодом 12.12.2016 - 29.05.2017

am4 Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

Рис.5. Показані лінії росту відвідуваності сайту за місяцями до, під час і після оптимізації.

am5 Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

Рис.6 Червоним виділені показники за період: 30.05.2017 - 14.11.2017.

am6 Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Відвідуваність сайту з пошукових систем зросла на 82.95%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Кількість унікальних відвідувачів зросла на 69.15%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Показник відмов збільшився на 1,6%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Глибина перегляду збільшилася на 2.08%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Час перебування на сайті збільшився на 2 секунди

Рис.7 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації". Червоним виділені показники за 30.05.2017 - 14.11.2017

am7 Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Зменшилася взаємодія з контактами на 4,3%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Збільшилося досягнення мети при взаємодії з контактами на 53.30%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Збільшилися цільові візити при взаємодії з контактами на 58.91%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Збільшилися цільові відвідувачі при взаємодії з контактами на 51.20%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Зменшилася відмова при взаємодії з контактами на 0,47%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Збільшилася глибина перегляду при взаємодії з контактами на 1.08%
ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів Зріс час перегляду при взаємодії з контактами на 7 секунд

Рис.8 Досягнення мети: "Замовлення через “Кошик".

am8 Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

ico_bul Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів З'явилися перші замовлення через “Кошик”.

Висновок:

Після виконаних робіт з SEO оптимізації сайту ми бачимо поліпшення за всіма показниками.

Сайт почали відвідувати в 1,83 рази більше потенційних покупців. Про те, що це покупці свідчать оформлення замовлень через “Кошик”. До того ж, відвідувачі почали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!