Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію
Кейси Контекстна реклама

Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію

Про клієнта

ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Щойно розроблений сайт "Швидко і недорого"
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Не відстежувалися показники ефективності
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Не була підключена Google Analytics
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Не було впроваджених подій і цілей

Вхідні дані

chck Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Місячний бюджет на рекламу – 5 000 грн
chck Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Геотаргетинг – вся Україна, окрім Криму, Луганська, Донецька
chck Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Мережа – пошукова мережа Google
chck Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Час показу – цілодобово, до вичерпання денного бюджету
chck Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Позиції розміщення – ТОП 3
chck Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Обмеження за максимальною вартістю кліка - 4 грн
chck Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами
chck Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Мета - Отримувати 10 дзвінків щоденно


Першочергові завдання

ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Коректне налаштування Google Analytics
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Створення та налаштування нового акаунту Google Adwords
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Зв'язок акаунту Adwords з Analytics, імпорт конверсій в акаунт


Роботи за проектом

arw Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в РосіюЗбір усіх можливих ключових слів низької і середньої частотності (близька 200) за допомогою сервісу з підбору ключових слів Google, а також мінімальне використання високочастотних запитів.

dlv1 Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію

arw Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в РосіюЧотири добре прописаних оголошення з актуальними пропозиціями і перевагами - "Знижка на перше замовлення - 10%", "Доставка з Києва до Москви 1-3 дні", "Техпідтримка 24/7".

arw Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в РосіюРаз на тиждень - управління ставками в ручному режимі - для зниження вартості потенційних клієнтів, і підвищення відсотка конверсій;

arw Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в РосіюРаз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію та мінусовки нерелевантних запитів;

arw Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в РосіюЕксперименти зі стратегії призначенням ставок.


Результати

Робота з акаунтом ведеться з кінця листопада 2018 і донині.

dlv2 Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію
dlv3 Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію

Як ми бачимо, в грудні був пік активності відвідувачів через новорічні свята. ROI в той момент складав 518%, а вже в травні він склав 716%. Це було досягнуто внаслідок постійної роботи зі ставками та оголошеннями, а також - розширенням списку ключових слів і роботою з пошуковим ремаркетингом. У підсумку, ми поліпшили окупність реклами на 38%. Також, зріс рівень відсотка конверсії на сайті: в грудні він був 35%, а в червні він уже склав 40%.

Відсоток трафіку з нашої рекламної кампанії склав 85% (дані за травень 2019), тобто на сайт відвідувачі потрапляють, здебільшого, внаслідок роботи нашої контекстної реклами.

dlv4 Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію

Відсоток потенційних клієнтів з відвідувачів сайту через контекстну рекламу також збільшився на 2.46%. Це, разом зі зниженням витрат на рекламу, дало збільшення ROI (окупність інвестицій):

dlv5 Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію

Конверсії за містами України:

dlv6 Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію


В результаті контекстна реклама забезпечила:

ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Високу якість трафіку: за словами клієнта, це близька 10 дзвінків на день, 2-3 з яких закінчуються угодами;
ico_bul Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Постійних "бізнес-клієнтів", на отримання яких і була націлена ця РК.


Подальший план розвитку:

arw Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Запуск ремаркетингу в КМС
arw Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Проведення експерименту щодо збільшення середньої позиції в пошуку, і аналіз відповідного впливу на кількість потенційних клієнтів
arw Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію Запуск реклами пошукової та РСЯ кампанії в Яндекс.Директ
Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!