Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Яка соціальна мережа найкраще підійде для просування вашого бізнесу?
SMM Маркетинг

Яка соціальна мережа найкраще підійде для просування вашого бізнесу?

Розглядаючи 5 кращих способів рекламувати новий бізнес, ми представили цілий список переваг SMM-просування для будь-якого інтернет-проекту. Ну майже будь-якого. Винятком можуть бути, хіба що, вузькоспеціалізовані В2В проекти і бізнес моментальних рішень. І то, це дуже спірно. Для всіх інших наявність розкрученої бізнес-сторінки в соцмережах - це, однозначно, жирний плюс до ефективності підприємства. АЛЕ за умови правильного вибору майданчика для просування.

А вибирати є з чого. Сьогодні і онлайн, і оффлайн проекти успішно просуваються в:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Pinterest;
  • Twitter;
  • LinkedIn;
  • YouTube;
  • Tik-Tok;
  • Телеграм.

Як вибрати майданчик саме вам - розповімо далі в статті.

Проведіть аналіз сайту і складіть портрет цільової аудиторії

Ваш майданчик - це той, в якій активно "тусується" ваша цільова аудиторія. Тому визначення особистості покупця, складання його портрету є найважливішим кроком до того, щоб підібрати найбільш корисну соціальну мережу. Як тільки ви зрозумієте, хто ваш клієнт, чому він вибирає саме вашу продукцію, бренд або компанію, то зможете визначитися з майданчиком для реклами та просування свого бренду.

Як скласти портрет аудиторії:

  1. Використовувати системи аналітики, і проаналізувати сайт.
    Там можна отримати інформацію про стать і вік, мову користувача, країну і місто, в якому він проживає, дані про браузер, ОС, що використовуються пристроях, про поведінку користувача, глибоко проаналізувати свою цільову аудиторію, виявити точки перетину.
  2. Провести маркетингові дослідження: опитати клієнтів або відділ продажів. Варіант підійде тим, у кого поки немає активного сайту.
  3. Дізнатися характеристики користувачів вашого сайту з рекламного акаунту Google AdWords.
  4. Отримати детальну інформацію про ваших клієнтів можна в рекламному кабінеті Facebook, якщо у вас є їх контактні дані.

Наступний крок - підняти статистику соціальних мереж і порівняти дані їх аудиторії зі своєю. До цього ми ще повернемося.

Проведіть опитування серед своїх клієнтів

Якщо ви не новачок і вже маєте базу клієнтів з номерами і/або електронними адресами - скористайтеся цим!
Зробіть розсилку або обдзів клієнтів і поцікавтеся, в якій соціальній мережі вони найчастіше діляться інформацією і спілкуються зі своїми друзями, родиною та колегами.

Проведіть аналіз сайту

Системи аналітики сайту допоможуть не тільки скласти портрет цільової аудиторії, а й підказати, які соцмережі вона вважає за краще.

Зверніть увагу на джерела переходів на ваш сайт. Навіть якщо ви поки не створювали бізнес-акаунти, з соціальних мереж може йти трафік.

Проаналізуйте конкурентів

Складіть список своїх прямих конкурентів у ніші і проведіть дослідження. У ньому ви повинні визначити:

  1. Звідки вони отримують трафік
    У цьому допоможуть спеціальні сервіси типу Similarweb. У них можна побачити з яких конкретно соцмереж вони отримують трафік.
  2. Зрозуміти, чим вони привертають аудиторію
    Для цього слід використовувати сервіси типу FeedSpy, JagaJam або Popsters. В останній, наприклад, можна знайти різні метрики за постами, обсягом і активностю аудиторії, іншими даними для всіх соцмереж, в яких активні ваші конкуренти.

Дослідіть соціальні мережі

На даному етапі радимо звернути увагу на наступні чинники:

  • Зіставте середній вік і гендер відвідувачів соціальної мережі з портретом вашої цільової аудиторії;
  • Дослідіть основну специфіку соціальної мережі, особливості оптимізації бізнес-сторінок;
  • Ознайомтеся з форматами та можливостями для розміщення рекламних креативів, текстів та іншої інформації всередині мережі;
  • Вивчіть можливості розміщення таргетованої реклами всередині мережі.

Загалом, досліджуйте всі питання, які допоможуть вирішити, чи підходить ця соцмережа для реалізації маркетингової стратегії.

Ми постараємося допомогти вам у цьому і залишимо тут невеликий довідник найбільш популярних соціальних майданчиків для просування бізнесу.

Facebook

Соцмережа надає бізнесу безкоштовні і платні можливості для комплексного просування: реклами товарів і послуг, просування бренду, управління репутацією, побудови результативних діалогів з цільовою аудиторією і т.д.

Тому просуватися в Facebook може абсолютно будь-яка компанія. Однак найбільшу користь соцмережа принесе:

  • організаціям з сегмента Luxury;
  • тим, що пропонують високоякісні товари і послуги;
  • тим, які мають ретельно продуману маркетингову стратегію.

За даними досліджень, більшу частину української активної аудиторії Facebook становлять люди з хорошим доходом і перспективами. Ті, хто вважає за краще хороший сервіс.

Facebook підходить тим компаніям, які готові витрачати гроші і час на просування, позиціонують себе як експертів, а свої продукти і послуги - як якісні, унікальні, ефективні.

Instagram

Візуальний контент тут генерує відмінну залученість. Крім того, для в Instagram функціонує безліч рекламних інкрементів - від вбудованого і Facebook таргету до сервісів автоматизованого просування.

Instagram підходить найбільше бізнесам:

  • з цільовою аудиторією покоління X і Y (від 13 до 30 років);
  • сфері послуг з низьким і середнім цінником;
  • бізнесам, спрямованим на жіночу аудиторію.

У Instagram процвітають, перш за все, художні ніші. Якщо ви продаєте одяг, косметику, аксесуари, вироби ручної роботи, фотопослуги, то можете використовувати цей майданчик.

Pinterest

Pinterest цікавий для роздрібної торгівлі і невеликого бізнесу, а також організаціям, що ведуть блог (статті можна представляти у вигляді картинок з текстами).

Найкраще просуваються:

  • одяг;
  • сфера краси та здоров'я;
  • різні аксесуари;
  • хенд мейд;
  • дрібні товари.

Головна особливість Pinterest - "тепла", налаштована на покупку аудиторія.
Переважно жіноча.

Для просування в Pinterest і Instagram потрібно створювати якісний візуальний контент.

LinkedIn

Переважна частина користувачів належить до B2B сфери. LinkedIn допомагає розширити коло партнерів, зайняти місце на світовому ринку. Середній вік користувачів соцмережі - 44 роки. Аудиторія - досвідчені професіонали.

Що можна робити в соцмережі:

  • створювати групи для спілкування з клієнтами і партнерами;
  • створювати вузькоспеціалізовані співтовариства;
  • публікувати експертні матеріали.

LinkedIn підходить для компаній, які позиціонують себе, як професіоналів, шукають клієнтів серед бізнесу та однодумців в ніші.

Twitter

Соцмережа підійде для компаній, які включають швидку взаємодію зі своєю аудиторією в стратегію інтернет-маркетингу. Соцмережа не допоможе продавати. Однак продумана стратегія дозволить побудувати репутацію експерта.

Але! Вважається, що Twitter спрацьовує тільки для крупного бізнесу. Стартапам і малому бізнесу тут робити нічого.

Telegram

Це месенджер, але з соціальними функціями у вигляді каналів. Його плюси:

  • Миттєве сповіщення аудиторії і швидка зворотна реакція.
  • Високі охоплення. В середньому, пост в телеграмі переглядають близько 60-80% передплатників. Для порівняння, в Facebook цей показник становить близько 10%.
  • Доступна реклама. Якщо майданчик обрано правильно, конверсія буде вище в порівнянні з соціальними мережами.

Однак, Telegram пропонує менше рекламних можливостей, а ризики у ньому високі: неприйняття реклами "в лоб", висока конкуренція і т.д.

Youtube

Охоплення аудиторії Youtube і можливості рекламних інтеграцій не дозволяють виключити відеохостинг з-поміж потенційних соціальних майданчиків для бізнесу. Просування в Youtube підійде тим, у кого є креативна ідея і можливості для її реалізації. Не беріться за відеомаркетинг, якщо:

  • у вас немає часу на регулярну зйомку;
  • ви не готові виділяти кошти на обладнання, рекламу і персонал для зйомок;
  • ви не впевнені, що зможете створювати крутий контент і не маєте харизматичного ведучого;
  • не збираєтеся оптимізувати ролики під пошуковики;
  • не готові довго чекати на результат.

Tik-Tok

Tik-Tok на хайпі. Експерти радять ловити хвилю! Вже сьогодні ви можете інтегрувати свій бізнес в Tik-Tok. Головне - знайти супер-креативного фахівця, який зможе максимально видовищно і динамічно обіграти специфіку вашого бізнесу і зможе створювати ефектні відео креативи.

І пам'ятайте, що У TikTok наймолодша аудиторія. Майже 70% користувачів - покоління Z, люди у віці 16-24 року. Виходить, що тільки третина аудиторії TikTok старше 25 років.

Висновок

Відповідна соцмережа для бізнесу - це та, в якій "тусується" ваша цільова аудиторія. Зі складання її портрета і варто почати.

Є кілька способів дізнатися свого клієнта: проаналізувати переходи на сайт, провести маркетингові дослідження, "підглянути" аудиторію у конкурентів.
Ми рекомендуємо використовувати всі способи відразу, порівняти свою аудиторію зі статистикою соцмереж і вибирати платформу для просування, спираючись лише на факти. Інтуїція в цьому випадку - поганий порадник.

Наприклад, ви почули, що майбутнє - за Tik-Tok. Придумали крутий контент для нього і навіть отримали перші сотні лайків і підписок. Наскільки це буде корисно бізнесу, якщо ваша аудиторія - 35+?

Друге, на що потрібно звернути увагу - мета маркетингового просування. Чого ви домагаєтеся: підвищити впізнаваність бренду, побудувати репутацію експерта або залучити покупців? Вивчіть специфіку і можливості соцмережі і визначте, чи підходить вона для реалізації вашої маркетингової стратегії.

І третє, оцініть свої сили і можливості. Який формат контенту ви можете створювати і де він "зайде" найкраще.

Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!