Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Як використовувати емоційні тригери при налаштуванні рекламної кампанії

Як використовувати емоційні тригери при налаштуванні рекламної кампанії

Слово тригер дослівно перекладається як «спусковий гачок». У маркетингу тригер - це психологічний прийом, який спонукає споживача зробити покупку або іншУ конверсійну дію. Тригер впливає на його емоції та підштовхує до необхідних бізнесу рішень.

Емоційні тригери повинні враховуватися при створенні контенту на сайті, і в слоганах, і в рекламних оголошеннях. В останньому випадку вміле використання "спускових гачків" особливо важливе, адже користувач повинен вибрати саме ваше оголошення з-поміж конкуруючих рекламних повідомлень. Оголошення повинно спонукати до кліку або конверсії прямо тут і зараз.

Які тригери допомагають маркетологам і PPC фахівцям створювати успішні рекламні оголошення з високою конверсією і як їх правильно використовувати - розповімо далі.

Страх

Страх - найсильніший емоційний тригер. Страх стимулює стрес, спонукає до реагування на все, що становить загрозу. Ось чому рекламні повідомлення, засновані на страху, давно використовуються в маркетингу: люди намагаються уникнути болю і втрат. Страх перед ними спонукає до дії.

“Досить втрачати гроші на ставках - отримайте безкоштовні поради».

Однак, як показують численні дослідження, використання тригеру страху ефективно в певному контексті. Страх добре спрацьовує з холодною аудиторією, незнайомою з вашим продуктом. З користувачами, які не усвідомлюють поки власну потребу або біль, яку закриє ваш продукт.

А от теплих споживачів краще не лякати, а, навпаки, заспокоювати. Дати їм зрозуміти, яку цінність або кінцевий результат вони отримають завдяки вашому продукту. Використовувати позитивні, а не негативні формулювання:

«Заробляйте гроші на ставках - отримайте безкоштовні поради».

До речі, наведені нами приклади були використані в ході дослідження емоційних тригерів. Обидва - спрацювали.

Тільки перший - негативний, збільшив конверсію на 11%, а другий - позитивний, на 41%.

Жадібність

Це - не порок, а природний, властивий більшості імпульс. Чим успішно і користуються маркетологи та творці реклами. Такі пропозиції, як "2 за ціною 1!" або "Мега-знижка 70%" не просто створюють конкурентну перевагу (адже ваші прямі конкуренти можуть взяти, та запропонувати знижку в 75%), але змушують споживача прийняти рішення про покупку прямо тут і зараз.

Особливо, якщо зачепити глядача ще й іншими "гачками", використовуючи тригери в єдиній зв'язці.

Нагальність

Тригер, який бездоганно спрацьовує в поєднанні з попереднім і більшістю інших. Обмежте споживачів в часі для ухвалення рішення про покупку - і конверсія злетить вгору. Запропонуйте потенційному клієнту навіть величезну знижку на необмежений час - і він, можливо, вирішить використати цей час для пошуку ще більш вигідної пропозиції. Або просто для роздумів. У підсумку - він забуде про угоду.

Підігрійте імпульс жадібності умовою "або зараз, або ніколи" - і клієнт у вас в кишені!

Суперництво і дефіцит

За аналогічним принципом "зараз або ніколи" діє і штучне створення "дефіциту":

"Лімітована серія", "Всього 100 одиниць в наявності” і інші прийоми спрацьовують на "ура".

У якості дефіцитної пропозиції може служити акційний товар.

"Перші 100 коментарів / відгуків / покупців / клієнтів отримають знижку 30%".

Ви немов би влаштовуєте перегони, формуєте почуття суперництва і думку "Якщо я зараз не куплю цей товар, його купить хтось інший".

Сила натовпу або соціальний доказ

Досвід інших споживачів формує довіру до пропозиції та підштовхує до покупки.

"10 мільйонів абонентів по всій Україні"
"Стань мільйонним клієнтом компанії"
"5 тис. успішних проектів"
"1000 відмінних відгуків"
"Хіт продажів"

"Якщо так багато людей заплатили за це, значить і мені потрібно", думає користувач.Також замість кількості можна "взяти" якістю, тобто використати в ролі соціального доказу слова або образ визнаного лідера думок.

Належність до групи та статусність

Споживачі найчастіше купують товари в спробі відчути себе частиною певної групи. Багатими, успішними, молодими або дорослими, трендовими, сучасними, спортсменами й т.д.

Зіграйте на тому, що саме ваш продукт допоможе покупцеві стати частиною бажаної групи.

"Спортсмени їдять тільки наші батончики"
“Ми - спонсор чемпіонату світу з футболу. Стань частиною команди підтримки національної збірної, купивши наші чіпси!"
"Будь в тренді!"

Ексклюзивність та статусність. Цей тригер здається протилежністю попереднього. Однак насправді є його підвидом. Він ґрунтується на бажанні приєднатися до обраної групи, що часто передбачає покупку товарів і послуг, пов'язаних з поняттям «краще з кращого».

Для цього в рекламному повідомленні можуть використовуватися слова:

  • кращий;
  • розкішний;
  • ексклюзивний;
  • лімітований;
  • елітний;
  • VIP;
  • винятковий і т.д.

Цей тригер успішно використовують маркетологи в luxury-сегменті, позиціонуючи свої товари як особливі і ті, що дозволяють отримати якісь привілеї в суспільстві.

Стереотипи

Упередження так чи інакше впливають на процес прийняття рішення про покупку. Найпростіший приклад поширених стереотипів в українському суспільстві:

  1. Китайські виробники випускають товари низької якості, а європейці - еталонної.
  2. У радянські часи харчові продукти були смачнішими і натуральнішими.
  3. Натуральні матеріали краще за синтетичні.
  4. Фермерські і крафтові продукти смачніше та корисніше промислових.

Скористайтеся упередженнями вашої аудиторії для просування продукту і точно зможете виділити оголошення з-поміж конкурентів.

Новинка

Люди психологічно запрограмовані на новий досвід. А якщо ваші потенційні клієнти підсвідомо шукають чогось нового, чому б не отримати з цього вигоду? Для того, щоб привернути увагу користувачів до вашого меседжу, використовуйте такі слова, як:

  1. новинка;
  2. актуальний;
  3. передовий;
  4. революційний;
  5. сучасний і т.д.

Миттєвий результат

Люди люблять те, що дістається їм без зусиль. Чим швидше ваш продукт може принести покупцям вигоду, тим більшим успіхом він буде користуватися.

"Результат вже після першого використання"
"Замовлення можна оформити в 1 клік"
"Усунення болю після одного сеансу"
"Відправлення в той же день"

Тільки стежте за тим, щоб обіцянка швидкої вигоди дійсно реалізувалася.

Гарантії

Будь-які гарантії на результат, якість товару, повернення грошей, чесної співпраці формують довіру і підштовхують споживача до прийняття рішення на вашу користь.

Висновок

Ми не розповіли нічого нового. Всі перераховані психологічні прийоми десятиліттями використовуються в рекламі. Вони завжди на виду і знайомі кожному. Однак усвідомлення психологічної природи даних маркетингових прийомів дозволяє орудувати ними усвідомлено і більш ефективно.

Перед тим, як використовувати ті чи інші тригери при запуску реклами, необхідно ретельно вивчити свою цільову аудиторію, її користувальницький досвід, спосіб мислення і звички. Після - підібрати відповідні тригери та протестувати їх.

Ми опублікували далеко не вичерпний список тригерів, а досить універсальні варіанти, які найчастіше можна використовувати незалежно від виду бізнесу.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!