Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Як вибрати підрядника для контекстної реклами

Як вибрати підрядника для контекстної реклами

Ви володієте бізнесом і не хочете займатися контекстною рекламою самостійно. Недостатньо практичних знань, часу і банального бажання. Розуміємо! І підкажемо, як вибрати підрядника для цього непростого заняття. Можливо, цей текст допоможе вам визначитися з вибором.

Штатний PPC-спеціаліст

Головні плюси роботи з власним фахівцем: він занурений в специфіку вашого бізнесу, займається тільки вашим контекстом і його простіше контролювати.

З якими ризиками пов'язаний вибір підрядника в штат:

  • У той час як в команді однодумців відбувається обмін досвідом та ідеями, робочий ресурс в нашому випадку обмежується лише знаннями одного фахівця.
  • Механізми контекстної реклами мінливі. Без безперервного оновлення знань можна швидко втратити кваліфікацію. Вам доведеться або постійно витрачати кошти на навчання співробітника і відстежувати його актуальну кваліфікацію, або брати людину, яка володіє достатньою самодисципліною, щоб постійно навчатися самостійно.
  • Залежність від єдиного співробітника. Людський фактор тут досягає найвищого значення. Самопочуття, відпустка, втрата співробітника можуть загальмувати робочі процеси на невизначений термін. Що позначиться на бізнесі в цілому.
  • Ціна. Повноцінна з/п, оренда робочого місця, регулярне навчання. Наявність власного кваліфікованого, дійсно ефективного контекстолога може "влетіти в копієчку".
  • Контроль ефективності. Ви повинні непогано розбиратися в інтернет-маркетингу, щоб зуміти оцінити та скоординувати ефективність роботи співробітника.

Висновок: вибір підрядника на контекстну рекламу в штат - непогана ідея. Ви отримуєте повністю зануреного у вирішення ваших завдань співробітника, який з часом буде досконально розуміти специфіку саме вашого бізнесу і зможе найкращим чином оптимізувати рекламу. Але це має сенс тільки тоді, коли на підприємстві вибудувана система підвищення кваліфікації персоналу, виділений значний бюджет на інтернет-просування, а у вас є розуміння механізму роботи рекламних систем.

Фрилансер

У роботі з фрилансером також є і свої плюси, і мінуси. Інтернет-ринок дуже різноманітний: серед вільних підрядників можна знайти фахівців з різним рівнем знань і навичок, досвідом і цінниками.

Плюс в тому, що ви, здійснюючи пошук підрядників для реклами, завжди можете оцінити кейси та досвід конкретно того контекстолога, який буде (або не буде) займатися вашою рекламою. І вибрати того, який підходить вам за рівнем професіоналізму і вартості послуг.

Вартість ця, до речі, нерідко порівнянна із сумою, яку вимагає ціла команда агентства. Але, при цьому вільний підрядник може більш гнучко організувати роботу. На фрилансі легко знайти виконавця, який буде на зв'язку у святкові та вихідні дні, може налаштовувати рекламу в будь-який час доби, швидко реагуючи на звернення. На відміну від агентства, яке працює за регламентом.

Роботу підрядника складніше тримати під контролем. Однак проблему частково вирішує сайт пошуку підрядників: на ринку є багато онлайн-платформ, в яких ви можете вибрати виконавця, спираючись на відгуки та рекомендації інших рекламодавців. І вибрати для себе того, який відрізняється старанністю і чесністю.

Мінуси роботи з вільним підрядником:

  • Старанність непросто відстежувати через відсутність інструментів контролю. На жаль, буває, що підрядник втрачає мотивацію, через що зриває терміни або взагалі відмовляється від завдання.
  • Якщо фрилансер, тим більше з недостатнім досвідом, працює за комісію, то результатом може стати висока ціна за клік, нерентабельність інвестицій і невірно підібрана аудиторія.
  • Рекламний акаунт не захищений.

І, знову ж таки, тут не на вашу користь грає людський фактор, як і у випадку зі штатним фахівцем, а також необхідність в людині, яка буде оцінювати, контролювати та координувати роботу фрилансера.

Інтернет-агентство

Здійснюючи пошук підрядників з маркетингу, ви натрапите на безліч пропозицій від спеціалізованих агентств. Чому на них варто звернути увагу?

Головний плюс, в порівнянні зі штатним або позаштатним підрядником-одинаком - майже повне виключення людського фактора. Агентство надає послуги інтернет-реклами на професійному рівні з налагодженим механізмом взаємодії. У разі, якщо відповідальний за ваш проект співробітник буде тимчасово недоступний, в штаті завжди знайдеться той, хто його замінить. Крім того, агентства вміють масштабувати роботу - залучати декількох фахівців, якщо потрібно прискоритися.

recruit Як вибрати підрядника для контекстної реклами

Перед тим, як вибрати маркетингове агентство, зважте всі плюси та мінуси.

Плюси:

  • Повне володіння інформацією про системи контекстної реклами та актуальну ситуацію на ринку PPC. Зокрема, в нашому агентстві всі контекстологи проходять обов'язкову щорічну сертифікацію в Google Ads та Яндекс.Директ. Агентства знаходяться постійно в тренді новинок і закритих бета-тестувань.
  • Досвід в різних нішах. В агентстві можуть підібрати оптимальну рекламну стратегію для будь-якої тематичної ніші. Спеціалісти, працюючи в команді, можуть обмінюватися знаннями та досвідом.
  • Прозорість діяльності. Працюючи з агентством, ви маєте повний доступ до рекламного акаунту: робота ведеться прозоро і відкрито.
  • Налагоджені бізнес-процеси.
  • За дотриманням термінів, якістю та ефективністю діяльності контекстологів стежить внутрішнє керівництво. А відповідає компанія своєю репутацією.
  • Постійна підтримка проектного менеджера: ви завжди залишаєтеся в курсі того, що відбувається.

І варто пам'ятати, що у випадку з агентством підрядник — це агентство. А значить, старанність буде вище у зв'язку з репутаційними ризиками.

З мінусів - контекстолог в агентстві не зможе настільки сильно заглибитися в специфіку вашого бізнесу, як, скажімо, штатний фахівець. Терміни та порядок робіт встановлюються внутрішнім регламентом агентства, а не замовником. І, крім іншого, не всі агентства беруться за разові роботи та ставлять обмеження на мінімальний бюджет.

Ключовий висновок ми вже зробили в блозі трохи раніше.

Якщо ви хочете протестувати нішу, знайти людину на запуск реклами та тільки — краще звернутися до фрилансера. Агентства ж надають кінцевий результат у вигляді дзвінків, заявок і продажів. Досягають певних вимірних KPI, оптимізують і масштабують результат.

Як вибрати підрядника: декілька рад

Дамо кілька порад щодо того, як вибрати підрядника для контекстної реклами та на що звернути увагу:

  • У вас обов'язково повинен бути постійний доступ до рекламного кабінету. Тільки так ви зможете тримати руку на пульсі та відстежувати, як витрачається бюджет.
  • Хорошим показником професіоналізму підрядника є не стандартна аналітика, яку ви можете вивантажити й самі, а розширена - з даними про переходи для кожного каналу з сегментацією за кампаніями й ключами.
  • Підрядник повинен надати перелік дій, спрямованих на розвиток рекламного проєкту. Ви повинні знати, за що сплачуєте гроші.
  • Звітність. Обговоріть звітність з фрилансер або менеджером агентства та оцініть, чи підходить вам така регулярність і формат. Так, наші клієнти отримують щотижневі звіти без "води": тільки KPI та метрики.
  • Якщо підрядник обіцяє запустити рекламу за добу, то швидше за все це буде погано налаштована кампанія з мізерною семантикою. Нормальний час для запуску - 3-5 днів. Оптимізувати результати можна буде тільки після отримання перших конверсій.

Проаналізуйте ці питання перед тим, як вибрати агентство контекстної реклами або вільного підрядника. Успіхів!

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!