Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Як просувати сайт, якщо немає бюджету
SEO

Як просувати сайт, якщо немає бюджету

Просування в Інтернеті надзвичайно важливо для будь-якого бізнесу. Навіть якщо ви не залучаєте клієнтів безпосередньо з онлайну, інтернет-маркетинг потрібно використовувати для формування репутації, підвищення впізнаваності бренду, побудови корисної комунікації з клієнтами і т.д.

Виникає питання, чому ж тоді просуванням свого сайту займається, в кращому випадку, кожне третє підприємство? Особливо це стосується локального бізнесу.
Відповідь проста - немає бюджету.

Якщо ви поміж тих, хто вважає інтернет-маркетинг корисною інвестицією, але поки не готові до значних вкладень - прочитайте цю статтю. У ній ми зібрали відносно прості, ефективні, а головне - безкоштовні методи онлайн-просування, які ви можете використовувати самостійно.

Google Мій Бізнес

Відмінний безкоштовний інструмент для пошукового просування локального бізнесу. У статті “Чому Вашому бізнесу потрібен сайт” ми згадували про те, що пошук місця розташування - чи не найпопулярніша мета, з якою користувачі звертаються в інтернет.

За допомогою Google Мій бізнес ви допоможете клієнтам знайти ваш офіс або магазин. Він дозволяє управляти показом інформації про вашу компанію в Google Мапах, пошуку та інших сервісах, заточених під пошук місця розташування. За даними самої Google, користувачі вдвічі більше довіряють компаніям, відомості про яких підтверджені в Google Мій бізнес.

Що саме ви можете зробити за допомогою сервісу:

  • відзначити місце розташування магазину або офісу на Гугл-мапах;
  • вказати години роботи та контакти;
  • додати фотографії: екстер'єр, інтер'єр, прайс, меню, фото продукції та багато іншого;
  • отримувати важливу для бізнесу статистику: кількість дзвінків, переходів на сайт, кількість маршрутів, прокладених до вашого офісу і т.д;
  • читати відгуки клієнтів на сервісах Google, відповідати на них, використовувати їх для підвищення клієнтоорієнтованості, тощо;

Крім того, завдяки реєстрації в Google Мій бізнес ваш сайт виводиться у вигляді додаткового інфоблоку в пошуку у відповідь на брендовий запит користувача. Це позитивно впливає на видимість вашого сайту в інтернеті та кількість переходів.
Чим більше інформації ви додасте і чим грамотніше заповните картку Google Мій Бізнес, тим більше шансів на те, що ваш сайт потрапить в ТОП локального пошуку. Конкуренти, які "не заморочилися", залишаться позаду.

Каталоги компаній

Для цього вам потрібно створити профіль на майданчиках-каталогах компаній. У мережі є каталоги загальної тематики, профільні майданчики (напр., магазинів одягу, автокомпаній і т.д.), каталоги місцевих компаній (напр., на міських порталах) і т.п.

Таким чином ви нарощуєте зворотні посилання на ваш сайт і можете потрапити в ТОП локального пошуку за низькочастотними запитами, що позитивно впливає на ранжування сайту в мережі.

Головна складність полягає в тому, щоб реєструвати сайт тільки на сторінках якісних каталогів. Посилання з заспамлених "лінкосмітників" тільки нашкодять вебресурсу.

Соціальні мережі

Розширюйте свою присутність у видачі та просувайте сайт за допомогою соцмереж. Наявність бізнес-аккаунтів, наприклад, у Facebook, Instagram і Pinteres - це вже плюс точки присутності!

Роль SMM в просуванні починається з соціальних сигналів: репостів, лайків, числа передплатників, коментарів і т.д. Активність в профілі, прив'язаному до вашого вебсайту, відстежується та оцінюється пошуковими роботами, а посилання на ці профілі часто потрапляють в видачу Гугл і Яндекс нарівні з основним ресурсом.
Крім того, соцмережі - це ефективний канал залучення нових відвідувачів на сайт. У медіа-акаунті можна розмістити посилання на ресурс і використовувати внутрішні інструменти соцмережі для її поширення. Відмітки, репости, конкурси - це безкоштовні або маловитратні способи підняти охоплення і залучити трафік.
Само собою, створення високоякісного контенту для соцмереж і просування топових акаунтів вимагає значних вкладень. Однак, вже наявність бізнес-сторінок з активністю в них - це вже плюс до вашої присутності в пошуку. Крім того, нерідкі випадки, коли затребуваність контенту сформувалася лише завдяки крутій ідеї, а не дорогій реалізації.

Електронні розсилки

Попри ряд складнощів, через які багато хто стверджує, що E-mail маркетинг мертвий, електронні поштові розсилки зберігають потужний комерційний потенціал. Головна перевага - фінансова доступність. Самі по собі розсилки нічого не коштують, а самостійне налаштування робить це інструмент digital-маркетингу і зовсім безкоштовним.

За допомогою розсилок можна інформувати клієнтів про акції, знижки, новинки на сайті, залучаючи трафік на сайт і використовувати дані аналітики для підвищення ефективності ресурсу і маркетингових дій.

Дані клієнтів для розсилки можна зібрати на сайті при покупці, офлайн шляхом анкетування і т.д.

Дошки оголошень

Наприклад, OLX в Україні або “Авито” в Росії. Особливість таких платформ у високому рівні трасту і колосальній кількості користувачів.

Розмістивши якісне оголошення, ви отримаєте перегляди за рахунок аудиторії сервісів, а також переходи з органічного пошуку на цю сторінку. Заповнюйте карту оголошення за принципом картки товару, залишайте контакти та посилання на сайт, користуйтеся платними сервісами платформ (це не дорого) і отримуйте більше замовлень і "теплого" трафіку на сайт.

Цікавий контент на сайті

Умілий контент-маркетинг - це:

  • нарощування безкоштовного посилального профілю за рахунок перепостів та посилань на ваш контент з інших ресурсів;
  • додатковий трафік на сайт;
  • розширення присутності сайту в мережі;
  • конверсії при невеликих вкладеннях.

Контент-маркетинг професійного рівня вимагає високих вхідних витрат. Однак, якщо відректися від перфекціонізма, то можна обійтися без цього. Найміть недорогого фахівця або, при наявності відповідних навичок, створюйте контент самостійно.

Яким він повинен бути:

  • унікальним. Власні фотографії, відео та ілюстрації, унікалізовані (згідно з сервісами типу Advego) тексти;
  • релевантним інтересам вашої аудиторії;
  • корисним для аудиторії;
  • відносно якісним: грамотним, читабельним, структурованим і т.д.

Посилання на тексти можна публікувати в бізнес-акаунті і просувати за допомогою внутрішніх можливостей медіа-платформ.

Рекомендації клієнтів

Попросіть клієнтів залишити рекомендаційні відгуки на публічних майданчиках: у своїх акаунтах, на сайтах-відгуковиках і т.д. Обов'язково з посиланням на сайт або бізнес-аккаунт.

Обов'язково придумайте стимул. Наприклад, знижку на наступну покупку, бонуси, пробники або одноразову безкоштовну послугу і т.д.

SEO

Вивчивши базові принципи та методи SEO, вам варто по максимуму інтегрувати їх у свій проект. Провести внутрішню оптимізацію сайту, скласти семантичне ядро ​​і створити оптимізовані тексти для каталогів сайту, використовувати ключі в заголовках текстів і ілюстрацій, в мета-тегах і т.д. Побудувати грамотну структуру і систему навігації для поліпшення юзабіліті сайту. Наростити кількість безкоштовних природних посилань з зовнішніх сайтів. Працювати з аналітикою для оцінки та усунення недоліків веб-ресурсу.

Для вирішення цих завдань існує чимало безкоштовних інструментів для SEO-оптимізації, базові опції яких можна освоїти в найкоротші терміни.

Висновок

Використовувати безкоштовні методи просування в мережі можна і потрібно! Це дозволить отримати перший трафік і підвищити видимість сайту в пошуковій видачі. Поки більш боязкі конкуренти не діють, намагаючись накопичити на першу рекламу, ви закладете міцний фундамент для майбутнього просування і завжди будете на 10 кроків попереду.

tim Як просувати сайт, якщо немає бюджету
Автор статті Тимур Бондаренко
Technical Lead SEO
Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!