Реклама в Instagram
Знаходимо найбільш зацікавлених цільових користувачів в Instagram і приводимо їх на ваш сайт Відправити запит
Таргетована реклама - це офіційний спосіб просування бізнесу, товарів або послуг в соцмережі.
Вона являє собою рекламні оголошення, гармонійно інтегровані в новинну стрічку та історії. Підходить як для зареєстрованих бізнес-акаунтів, так і для зовнішніх сайтів. Головна відмінність таргетованої реклами від "контексту": аудиторія підбирається не за запитами, а з особистими параметрами: місцем перебування, статтю, віком, інтересам і т.д.
Близько 11,5 млн українців (а це майже третина загального населення) активно дивляться сторіз і скролять стрічку Instagram. Серед них є і ваші цільові користувачі. Професійне налаштування реклами в Інстаграм через рекламний кабінет Facebook Ads Manager дозволить націлити вашу рекламу саме на них. А грамотна сегментація аудиторій, вміла робота з цілями та ставками - отримати більше клієнтів з Instagram при оптимальному бюджеті.
Найкраще в Instagram спрацьовують товари загального вжитку з привабливою візуальною складовою. Втім, для будь-якої тематики можна підібрати візуальні рішення, які будуть чіпляти погляд і при цьому відображати специфіку бізнесу.
Соціальні мережі та Instagram зокрема дозволяють створювати співтовариства з тісною комунікацією, залучати користувачів певного віку, з потрібною геолокацією, пропонувати вигідні умови, знижки та акції. Це добре підходить для місцевих компаній.
Найкраще просувати товари середньої вартості, які споживач може придбати відразу, піддавшись імпульсу. Запускати рекламні кампанії для низько- і високомаржинальних бізнесів нерентабельно. Клієнтів мало, а спрогнозувати ефективність складно.
У Instagram дуже зручно просувати спецпропозиції. Тут можна експериментувати з різними текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати, щоб домогтися максимальної ефективності від акційних пропозицій.
Інтернет-користувачі у 2,5 рази частіше клікають на рекламу в Instagram, ніж на інших соцплатформах. Тобто, за рівнем залучення та конверсії вона випереджає навіть рекламу в Фейсбуці.
Ads Manager пропонує вибір різних місць розміщення. Можна налаштувати рекламу в Інста-сторіз або розміщувати рекламний пост в стрічках користувачів. Паралельно можна публікувати рекламу в Фейсбук.
100+ глибоких налаштувань таргету допоможуть націлитися навіть на найвужчу аудиторію. Крім того, в Ads Manager можна запустити кілька оголошень на різні аудиторії або навіть один креатив на різні сегменти.
У таретовагій рекламі завжди можна збільшити бюджет на користь ефективних кампаній і відсікати збиткові. Наші таргетологи вручну оптимізують кампанії для досягнення кращих результатів в рамках одного рекламного бюджету.
Офіційна реклама в Instagram зі 100% гарантією покаже ваше повідомлення цільовим глядачам. Навіть із закритим профілем. На відміну від реклами у блогерів, тут ви не переплатите за тих, хто вам не потрібен.
Тонке таргетування дозволяє демонструвати оголошення потрібній аудиторії, яка вже відвідувала ваш сайт. А відносно невисока ціна реклами в Інстаграмі забезпечує фінансову ефективність ремаркетингу.
Налаштування рекламної кампанії
|
||
Оптимізація рекламної кампанії
|
||
від 5000 грн/місяць Відправити запит | від 5000 грн/місяць Відправити запит | |
Окремо оплачується:
Створення чіпляючих креативі, Написання рекламних текстів. |
Близька 11,5 млн українців (а це майже третина загального населення) активно дивляться сторіз і скролять стрічку Інстаграм. Серед них є ваша цільова аудиторія? Саме час заробити на їх захопленні! Для цього навіть не обов’язково реєструвати бізнес-профіль в соцмережі: таргетована реклама в Інстаграм приведе потенційних клієнтів на ваш сайт всього в 1 клік.
Інстаграм – це реактивний двигун мільйонів бізнес-проектів. У 2020-му році аналітики компанії Hootsuite, яка розробила відомий веб-сервіс для SMM, зібрали цікаву статистику. З неї випливає, що:
В цілому, інтернет-користувачі у 2,5 рази частіше клікають по рекламі в цій соцмережі, ніж на інших соцплатформах. Тобто, за рівнем залучення та конверсії вона випереджає навіть ефективну рекламу в Фейсбуці – найбільшій соцмережі.
Експерти пов’язують популярність Інстаграм з безліччю факторів: починаючи від збільшення частки мобільного інтернет-трафіку, закінчуючи широкими рекламними можливостями платформи. На останньому зупинимося докладніше.
Таргетована реклама – це офіційний спосіб просування бізнесу, товарів або послуг в Інстаграмі. Офіційну рекламу, в залежності від способу налаштування, також можна розділити на два типи.
Реклама оптимізована, в тому числі для конверсій на сайті, встановлення додатка, переглядів відео, замовлень через “Кошик” і т.д.
Пропонує вибір різних місць розміщення. Можна налаштувати рекламу в Сторіз Інстаграм або розміщувати рекламний пост в стрічках користувачів. Також функціонал Ads Manager дає можливість паралельно розміщувати рекламу ще й в Фейсбук: в Messenger, в правій колонці поруч зі стрічкою новин, в моментальних статтях, а також у Audience Network.
Рекламний кабінет фейсбук пропонує розширений вибір рекламних цілей:
Під ці види реклами в Інстаграм можна задати модель оплати: CPM (плата за покази), СРС (за переходи), CPE (за залученого користувача), в залежності від бізнес-цілей кампанії. Такий підхід дозволяє максимально ефективно оптимізувати витрати та отримати кращі результати в межах бюджету.
Також налаштування в рекламному кабінеті Фейсбук розширює список доступних форматів креативу. Ви можете створити, наприклад, кільцеву галерею. Одна і та ж сама реклама в Інстаграм в Україні та за кордоном може коригуватися в залежності від регіону: у вас є можливість використовувати тексти на різних мовах і різні зображення.
Ключовий момент: більш тонкий таргет. Всього в рекламному кабінеті Фейсбук зібрано понад 100 налаштувань, мінімум половина яких доступна для Інстаграму. У Ads Manager можна створювати схожі аудиторії, використовувати ремаркетинг і т.д.
Крім того, всі дії щодо рекламного оголошення фіксуються алгоритмами та зберігаються в базі даних. Надалі ви зможете запустити рекламу для найактивніших груп користувачів.
Що стосується ціни реклами в Інстаграмі, у налаштування через рекламний кабінет Фейсбук також є свій плюс.
На відміну від запуску рекламних кампаній через кнопку “Просувати”, в кабінеті можна створювати кампанії з різними варіантами креативів і декількома групами аудиторій.
Отже, скільки коштує реклама в Інстаграм при налаштуванні через Фейсбук?
Бюджет можна встановити за день або на весь термін публікації реклами. Денний бюджет безпосередньо залежить від обраної мети та від того, наскільки довго ви готові чекати результати.
Що рекомендує Фейсбук щодо мінімальних денних бюджетів:
Розмір денного бюджету безпосередньо корелює зі швидкістю навчання кампанії. Чим більше ви вкладаєте, тим швидше отримаєте результат. У будь-якому випадку, бюджет можна коригувати в процесі оптимізації.
При денному бюджеті фактична сума витрат може виявитися трохи більше заданої. Це пов’язано з тим, що рекламна система Фейсбуку намагається отримати найкращі результати від публікації. Бувають дні, коли для цього можуть знадобитися зайві пару доларів, але ви отримаєте лід.
У нашому агентстві ви можете замовити рекламу в Інстаграм з гарантованим результатом. Наші фахівці налаштовують рекламу з 2011 року, успішно запустивши понад 1000 рекламних кампаній.
Що ми робимо:
Працюємо прозоро: у вас будуть доступи до рекламних акаунтів та сервісів аналітики і метрики. Ви можете відстежувати вартість кліків, переходів та лідів, рекламні бюджети і т.д. Ми допоможемо вам купити рекламу в Інстаграмі і зробити її максимально рентабельною!
Також, нагадуємо, що для того, щоб зробити ваш бізнес найбільш ефективним і прибутковим, ми можемо підключати й інші джерела трафіку. Над вашими проектами працює ціла команда інтернет-маркетингових фахівців і рекламних стратегів. За бажанням, ви можете замовити рекламу Prosale, послуги SEO, контекстну рекламу, соціальне просування та інші способи розкрутки в Інтернеті.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!