Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Є SEO, немає зростання: причини, симптоми
SEO

Є SEO, немає зростання: причини, симптоми

Вкладення в SEO не приносять результат? Коли варто почати турбуватися? Як розібратися в ситуації і де шукати провину оптимізатора, якщо вона є? Спробуємо розібратися.

У цій статті ми зібрали 9 причин, які найчастіше викликають суперечки між виконавцем і замовником SEO. Рекомендуємо до прочитання обом сторонам: фахівцю буде простіше скорегувати стратегію просування, а власнику сайту - грамотно оцінити ситуацію.

1. Ще не час

Контекстна реклама відгукується переходами, дзвінками і замовленнями майже відразу після запуску. Тим бізнесменам, які звикли працювати з нею і подібними рекламними каналами, складно зрозуміти, чому SEO "мовчить" навіть через місяць після початку робіт.

Пошукова оптимізація і просування - це середньостроковий/довгостроковий канал залучення трафіку і конверсій. В залежності від конкуренції в тематиці, бюджету, використовуваних ресурсів в розробці сайту і інших чинників, на отримання перших видимих ​​результатів йде 2-9 місяців.

З  нашого досвіду, в більшості випадків зростання трафіку починається вже за 2-5 місяців.

Органічний трафік - це найбільше джерело залучення відвідувачів на сайт. Тому боротьба за високі позиції в пошуковій видачі точиться неабияка. Але варто трохи почекати і SEO забезпечить помітне зростання відвідуваності і прибутку навіть без великих вкладень в рекламу.

Що робити: обговорити з виконавцем цільові орієнтири перед початком робіт. Точні дати він назвати не зможе, але напевно озвучить прогнози.

2. Ігноруються SEO-рекомендації

На першому етапі робіт SEO-фахівець оцінює ефективність сайту і знаходить технічні помилки оптимізації. Після чого клієнту надається повний звіт з рекомендаціями щодо усунення виявлених проблем. Це можуть бути:

  • биті посилання;
  • дублі сторінок;
  • помилки валідації;
  • помилки серверу;
  • наявність сторінок з посиланнями на неіснуючі сторінки;
  • повільне завантаження сайту і т.д.

Тільки після їх вирішення робота з оптимізації рухається вперед. Чим швидше будуть впроваджуватися доопрацювання, тим швидше з'являться результати.

Що робити: на основі рекомендацій скласти ТЗ для програмного фахівця: фрілансера, наявного в компанії фахівця, або програміста агентства оптимізатора.

3. Висока конкуренція в тематиці

Як ми вже писали вище, боротьба за високі позиції у видачі точиться неабияка. Чим більше компаній просуваються у вашій ніші, тим складніше збільшити пошуковий трафік.

Якщо вам здається, що терміни отримання результатів аж надто затягнулися, обговоріть силу конкуренції з оптимізатором і переконайтеся, що він правильно склав стратегію просування саме для вашої ніші.

Потрібно розуміти, що чим вище конкуренція, тим:

  • більше повинен бути бюджет;
  • пізніше очікується результат;
  • більше доробок необхідно буде впровадити.

Важливим є те, щоб SEO-фахівець міг не просто оптимізувати сайт за звичною схемою, але скласти стратегію з урахуванням головних трендів SEO і по можливості впроваджував новинки в ваш проект. Знову ж таки, тут все залежить від бюджету.

4. Недостатня компетентність фахівця

Якщо оптимізатор не стежить за тенденціями і змінами пошукової оптимізації, то спробує впливати на фактори ранжирування вже застарілими методами. Алгоритми, рекомендації та пріоритети Гугл і Яндекс постійно змінюються. Часто вони повністю змінюють фактори ранжирування. І ці зміни повинні відображатися в стратегії оптимізації.

Крім того, якщо виконавець не "париться" з приводу якості впроваджуваного контенту і підбору донорів для посилального портфеля, ефективність оптимізації буде низька, хоч стратегія була складена вірно.

Ну і в гіршому випадку, вам просто міг попастися нечесний оптимізатор: гроші взяв, але нічого не зробив.

Що робити: якщо у вас виникли сумніви щодо компетентності або чесності SEO-підрядника, перевірте якість виконаної ним роботи і оцініть актуальність стратегії. Самостійно або за допомогою незалежного фахівця. Вимагайте коригування стратегії або змінюйте спеціаліста.

Як уникнути подібної ситуації:

  • Звертайтеся тільки до перевірених фахівців. Дивіться кейси, читайте відгуки та рекомендації, пропускайте пропозиції з легкими результатами за короткий термін.
  • Узгоджуйте план робіт щомісяця. Намагайтеся самостійно отримувати хоча б базові знання SEO і стежити за трендами оптимізації.

5. Нестача бюджету

Невірно розрахований або недостатній бюджет може також призвести до стагнації. На необхідний розмір бюджету впливає безліч факторів: стан сайту до оптимізації, кількість сторінок, конкурентність ніші, регіон просування і т.д.

Завдання оптимізатора:

  1. правильно розрахувати бюджет;
  2. отримати максимум користі для SEO з наявних ресурсів, спрямовувати зусилля на ті операції, які будуть найбільш ефективні і актуальні для ресурсу.
Що робити: промоніторити середні ціни по ринку для вашого ресурсу і завдань, і таким чином оцінити перспективи просування в ніші з вашим розміром бюджету. За можливістю, коригувати розмір ресурсів, що вкладаються в просування або знайти помилки в роботі виконавця.

6. Впливає фактор сезонності

Високий сезон - це період, на який припадає пік продажів. Низький сезон - це коли продажів мало або зовсім немає. Вони змінюють один одного в будь-якій ніші. Просування сайту, як правило, будується з урахуванням фактору сезонності, проте навіть при максимальних зусиллях показники трафіку в низький сезон можуть помітно просідати.

Що робити:  перечекати низький сезон і стежити за тим, що SEO-фахівець коригував стратегію оптимізації з урахуванням сезонності. Особливо це важливо для "сезонозалежних" бізнесів.

7. Припинення зростання трафіку

Не тільки сезонність може привести до стагнації трафіку, а й інші чинники. Наприклад, з усуненням технічних помилок на сайті він став краще ранжуватися в пошукових системах, а показники трафіку впевнено поповзли вгору. Як тільки всі помилки були виправлені, динаміка зростання сповільнилася.

Що робити: перевірити звіти, дізнатися, які методи просування задіюються в роботі і, якщо потрібно, домогтися перегляду стратегії.

8. Ви досягли піку в ніші

Перевірте позиції семантики. Ви - в "дамках" якщо:

  • 80-90% запитів знаходяться в ТОП 1-3;
  • видимість сайту 90-100%.

Таке нечасто, але трапляється.

Що робити:

  1. Точково підтягувати високочастотні запити в ТОП1;
  2. Змінити стратегію SEO на утримання позиції;
  3. Розширити джерела трафіку.

9. Значущі операції заважають зростанню трафіку

Зростання трафіку від одного і кількох вдалих дій (напр., нарощування посилальної маси) може гальмувати одна значуща операція (напр., ЧПУ). У наслідку показники трафіку можуть ще 1-2 місяці не зрушити з місця.

Що робити: якщо подібна ситуація вже сталася - перечекати.

Як уникнути: намагатися не впроваджувати кілька великих змін паралельно. В такому випадку вийде оцінити ефективність заходів, і відкинути редагування, які негативно впливають на трафік.

tim Є SEO, немає зростання: причини, симптоми
Автор статті Тимур Бондаренко
Technical Lead SEO
Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!