Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Google Shopping: як ми отримали 600+ лідів за 3 місяці в сільськогосподарській тематиці
Кейси

Google Shopping: як ми отримали 600+ лідів за 3 місяці в сільськогосподарській тематиці

Про клієнта:

Клієнт здійснює продажі сільськогосподарської техніки для невеликих господарств, мотоблоків та мототехніки, запчастин до них, а також обладнання для коректної роботи машин і агрегатів.

Компанія надає гарантії та реалізує тільки оригінальні продукти брендів. Клієнт прийшов до нас після аудиту рекламних кампаній Google Ads. В ході аудиту ми відзначили критичні моменти, що перешкоджають результативній роботі рекламної кампанії:

  • Не була налаштована передача цінностей подій з Google Analytics в Google Ads, а для нормальної оптимізації Google Shopping це є одним з головних факторів.
  • Не було поділу геотаргетингу на області й міста мільйонники. Це не давало змоги зробити коригування ставок за місцезнаходженням користувача.
  • Не пропрацьовувалися пошукові запити на предмет мінус-слів: клієнт був змушений оплачувати нерелевантні переходи на свій сайт.

Після аудиту клієнт довірив нам коректне налаштування і ведення його реклами.

Вхідні дані:

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Google Ads, зокрема клієнту потрібне налаштування торгової кампанії;
  • Час показу - 24/7;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за транзакціями та дзвінків з Google Analytics.
  • Мета - збільшити продажі.

Першочергові завдання

  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налагодження нового акаунту Google Ads та Google Merchant;
  • Зв'язок акаунту Google Ads з Google Analytics і Google Merchant, імпорт конверсій в акаунт.

Роботи за проектом

  • Оскільки клієнт займається продажами сезонних товарів, ми перенесли структуру його сайту в Google Merchant Center. Таким чином нам тепер вдається швидко включати та виключати потрібні товари з реклами.
    gs1u Google Shopping: як ми отримали 600+ лідів за 3 місяці в сільськогосподарській тематиці
  • Створили просту торгову кампанію, а також кампанії для ремаркетингу, динамічного ремаркетингу і кампанію в КМС на основі фіду товарних оголошень. За кожною з кампаній ми стежили та перерозподіляли бюджет відповідно до кількості продажів. Більш ефективні кампанії отримували більше бюджетних коштів, слабкі - менше.
  • В кінцевому підсумку тільки торгова кампанія принесла реальні продажі. Решта отримували конверсії за дзвінками, але ми вирішили залишити включеною тільки торгову кампанію.
    gs2u Google Shopping: як ми отримали 600+ лідів за 3 місяці в сільськогосподарській тематиці
  • Раз на тиждень ми займалися управлінням ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій.
  • Раз на 5 днів - працювали з пошуковими запитами, мінусуючи нерелевантні.
  • Після того, як накопичилося понад 30 транзакцій, ми запустили розумну товарну кампанію. Оскільки для якісної роботи розумної товарної кампанії необхідні дані про досягнуті транзакції, не рекомендується запускати її раніше.
    gs3u Google Shopping: як ми отримали 600+ лідів за 3 місяці в сільськогосподарській тематиці
  • Як видно на скріншоті вище, ми пробували запускати різні категорії товарів в окремих розумних товарних кампаніях. Нерідко така стратегія буває ефективною. Але в даному випадку (у зв'язку з тематикою) більш ефективним виявився запуск всіх категорій разом.
    gs4u Google Shopping: як ми отримали 600+ лідів за 3 місяці в сільськогосподарській тематиці

Робота з акаунтом ведеться з вересня 2020 і донині.

gs5u Google Shopping: як ми отримали 600+ лідів за 3 місяці в сільськогосподарській тематиці

В результаті контекстна реклама забезпечила:

  • Транзакції: 165.
  • Ліди, крім транзакцій: 441 (за словами клієнта, більшість продажів - телефоном, що не дивно в даній тематиці. Але, на жаль, відстежити їх немає можливості).
  • Середня ціна транзакції: 114,54 грн.
  • Коефіцієнт конверсії: 0,59%.
  • Дохід за даними ecommerce: 86 207,87 грн.
  • Маржа: 30%.
  • Витрати на рекламу: 18 900,38 грн.
  • Валовий прибуток: 86 207,87 * 0,3 = 25 862,36 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (25 862,36 - 18 900,38) / 18 900,38 * 100% = 36%.
Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!