Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Реклама в Facebook

Знаходимо найбільш зацікавлених цільових користувачів у Facebook і приводимо їх на ваш сайт Відправити запит
Google shopping logo

У Facebook зареєстровано 14 мільйонів українців - понад третина всього населення. За даними досліджень, більшу частину української активної аудиторії Facebook становлять люди з хорошим доходом і перспективами. При цьому, вони активно реагують на рекламу: в середньому кожен клікає на 20-ти оголошень на місяць.

Офіційний спосіб просування своїх товарів в соцмережі - таргетована реклама Фейсбук, що гарантує точне попадання ваших рекламних повідомлень в стрічку цільових користувачів.

Як це працює? Спеціаліст задає тонкі налаштування тагрету, засновані на параметрах вашої цільової аудиторії. А рекламна система Facebook Ads Manager, що зберігає величезний масив даних про своїх користувачів, знаходить серед них відповідний під задані параметри і показує їм рекламу.

Це якщо коротко. В цілому, для успішного таргетування важливо грамотно розділити єдину аудиторію на сегменти, підібрати для кожного сегмента найбільш ефективні комбінації таргет-налаштувань, налаштувати бюджет, тестувати різні варіанти рекламних оголошень, оцінювати їх ефективність і постійно оптимізувати для отримання кращих результатів в рамках доступного бюджету.

Кому ми рекомендуємо запуск реклами в Фейсбук в першу чергу:
Місцевим компаніям, які активно просуваються в Інтернеті

Соціальні мережі, і Facebook зокрема, дозволяють створювати співтовариства з тісною комунікацією, залучати користувачів певного віку, з потрібною геолокацією, пропонувати вигідні умови, знижки та акції. Це добре підходить для місцевих компаній.

E-commerce бізнесам, які працюють з недорогими товарами

Найкраще просувати товари середньої вартості, які споживач може придбати відразу, піддавшись імпульсу. Запускати рекламні кампанії для низько- і високомаржинальних бізнесів нерентабельно. Клієнтів мало, а спрогнозувати ефективність складно.

E-commerce проєктам, які планують акції та промо-активності

У Facebook дуже зручно просувати спецпропозиції. Тут можна експериментувати з різними текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати, щоб домогтися максимальної ефективності від акційних пропозицій.

Інтернет-магазинам, що пропонують товари загального вжитку

Facebook-реклама найкраще підходить B2C компаніям, що пропонують товари загального вжитку, а також послуги, доступні й цікаві широкому колу споживачів. Втім, майже для будь-якої тематики можна знайти рішення, що зображає специфіку бізнесу.

Переваги таргетингу в Фейсбуці:
Вигідна ціна за клік

Середня вартість кліка в КМС Google $0,35. Середня вартість кліка в Facebook - $0,24. Різниця перевищує 30%

Дуже докладний таргет

FB ad manager пропонує близько 150 глибоких таргет-налаштувань. Їх можна поєднувати між собою в пошуках найбільш вдалих комбінацій

Ефективний ремаркетинг

Тонке таргетування в поєднанні з низькою вартістю кліка забезпечує фінансову ефективність ремаркетингу в Facebook

Взаємодія з клієнтами

Facebook дозволяє показувати рекламу тільки контактам вашої Email-бази або клієнтам, які надали вам номери телефонів

Просте залучення

Facebook допомагає розширити базу клієнтів - знайде за заданим зразком цільової аудиторії схожих користувачів і покаже їм рекламу

Точне попадання в ЦА

Facebook дуже ретельно і вичерпно збирає дані про користувачів. Враховується все: від статі, віку і гео до переваг в їжі.

Вибір місць розміщення

Ads Manager пропонує вибір різних плейсментів: стрічка, історії, рекомендації, месенджер, інші сервіси та навіть Instagram.

Відкритий доступ до аудиторії

Офіційна реклама зі 100% гарантією покаже ваше повідомлення цільовим глядачеві. Навіть із закритим профілем

Реклама у Фейсбуці, що входить у вартість робіт за абонплатою:
Налаштування рекламної кампанії
  • Створення облікового запису Google Analytics
  • Підготовка ТЗ на впровадження цілей і подій на сайт, підключення ел. комерції, Google Tag Manager, Пікселя Facebook
  • Впровадження цілей та подій на сайт, GTM, Пікселя Facebook
  • Підключення ел. комерції для сайту і аналітики
  • Налаштування цілей в системах аналітики
  • Синхронізація рекламного акаунту і систем аналітики
  • Узгодження цільових цін за конверсії
  • Налаштування персоналізованого звіту в Google Data Studio з урахуванням цільових цін за конверсії та динаміки конверсій
  • Надання доступу в рекламний акаунт і до персоналізованого звіту в Google Data Studio
Оптимізація рекламної кампанії
  • Підбір аудиторій для тестування
  • Тестування креативів
  • Постановка експериментів і А/Б тестування в рекламному акаунті
  • Аналіз досягнення цільової вартості кожної мети
  • Коригування таргетингу, оголошень для досягнення цільової вартості кожної конверсії
  • Масштабування досягнення цільових показників, якщо стоїть таке завдання
  • Коригування місць розміщення/плейсмент
  • Запуск і оптимізація, тестування нових джерел трафіку
  • Аналіз зручності використання сайту для покупця. Надання рекомендацій для підвищення конверсії з сайту
  • Складання ТЗ для поліпшення сайту з метою підвищення конверсій
від 12 500 грн/місяць Відправити запит від 12 500 грн/місяць Відправити запит
Окремо оплачується:

Створення чіпляючих креативів, Написання рекламних текстів.

Що кажуть клієнти
Лідер Снек

Як нам відразу пояснив менеджер Денис Борзиков, для швидкого виходу на ринок країни, краще почати з розміщення в каталозі Prom.ua, і за підсумками динаміки підключити контекстну рекламу. Поки що можемо сказати тільки про підсумки популяризації через маркетплейс. Продажі за перші два тижні зросли на 7%, а через місяць збільшення склало близько 17-18%. Позитивна динаміка зберігається, але не така помітна, як на самому початку. В цілому, дуже задоволені результатами наданої послуги! Розраховуємо на подальшу співпрацю.

16.07.2021
Lotos-shop

Довірив хлопцям просування сайту і хочу сказати, що хлопці впоралися на 5+ поставилися дуже відповідально. Результат відчуваємо кожен день. Рекомендую як професіоналів своєї справи! Продовжуємо співпрацю з "M system"

18.05.2021
Агенція, якій
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google. Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому варто замовити налаштування реклами в Фейсбук у нас:
10 years
Більше ніж 10 років в таргетированной рекламі
support
Постійна підтримка вашого персонального менеджера
account
Працюємо за абонплатою, не беремо % з бюджету
key
Регулярні звіти без "води": тільки KPI та метрики
bonus
Запуск і ведення "під ключ": від ТЗ до результатів
kpis
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт

Реклама в Facebook

Facebook – наймасовіша і популярна соціальна мережа у світі. Український сегмент в ній представлений значною аудиторією в 14 мільйонів осіб. Якісна перевага аудиторії Фейсбук – більш високі доходи, високий рівень освіченості та добробуту в цілому. При цьому, українські користувачі активно реагують на рекламу в Facebook: в середньому кожен з них клікає на 20 оголошень на місяць.

Серед такої дорослої (від 28 років), активної та платоспроможної аудиторії є і ваші майбутні клієнти!

Наше інтернет-агентство займається налаштуванням таргетованої реклами з 2011 року. На рахунку – понад 1 тис. ефективних кампаній і понад 5 тис. успішних е-commerce проектів. Для того, щоб ваша таргетована реклама в Фейсбук стала ефективним інструментом залучення трафіку, збільшення продажів, підвищення впізнаваності бренду і посилення позицій на ринку ми зробимо наступне:

  • проведемо оцінку вашої рекламної пропозиції й підберемо під неї відповідну цільову аудиторію;
  • розробимо стратегію просування, налаштуємо аналітику;
  • створимо креативи, банери (окрема опція);
  • налаштуємо цілі кампанії, виберемо оптимальний бюджет, запустимо тестову рекламу;
  • проведемо аналіз проміжного результату, внесемо корективи;
  • будемо відстежувати результати, вручну оптимізувати ставки та коригувати таргет для отримання кращих результатів в рамках одного бюджету.

Всі дані ви отримаєте в щомісячному звіті. Професійне налаштування реклами в Фейсбук з гарантованим результатом від 5 тис грн. на місяць.

Чому Фейсбук?

Таргетована реклама – це офіційний платний тип просування в соцмережі, який підходить як для зареєстрованих бізнес-акаунтів, так і для зовнішніх сайтів.

Система реклами Facebook Ads відкриває доступ до широкої аудиторії: двом мільярдам користувачів в самому Фейсбуці та мільярду користувачів Інстаграм. Для того, щоб показувати ваші оголошення тільки цільовим, найбільш зацікавленим користувачам, рекламний кабінет Фейсбук (Ads Manager) пропонує безліч параметрів таргетування.

Чому варто рекламуватися в Фейсбуці? Рекламний кабінет пропонує близька 150 дуже тонких таргет налаштувань. Фактори пошуку цільового глядача можна довільно поєднувати між собою в пошуках найбільш вдалих комбінацій. Тонкий таргетинг у Фейсбуці враховує все: від статі, віку і гео до переваг в їжі. Цікава “фішка” Фейсбуку – таргетування за поведінкою. Так, наприклад, турагентство може показувати рекламу користувачам, які часто змінюють місце розташування.

Інші плюси:

  • Facebook допомагає розширити базу клієнтів – знайде за заданим зразком цільової аудиторії схожих користувачів та покаже їм рекламу.
  • Оголошення в стрічці новин Facebook може містити до 315 символів: це в 3 рази більше, ніж оголошення в Google AdWords.
  • В оголошення можна додати конверсійну кнопку із закликом до дії.
  • Реклама в Фейсбуці мультиформатна.
  • У соцмережі можна демонструвати рекламу користувачам, які відзначили сторінку ваших конкурентів в їх стрічці новин. Це більш природний метод таргетування аудиторії конкурентів у порівнянні з використанням назв конкурентів в PPC.
  • Дешевий і ефективний ремаркетинг.

Тонке таргетування дозволяє демонструвати оголошення потрібній аудиторії. А відносно невисока вартість кліка забезпечує фінансову ефективність ремаркетингу в Фейсбук.

Щодо цін. Ще один важливий плюс полягає в тому, скільки коштує реклама в Фейсбук і в різноманітті моделей оплати. Зупинимося на цьому докладніше.

Ціна

Вартість залежить від мети кампанії та відповідної моделі оплати. Можна платити за показ реклами – цей варіант підійде в разі, якщо потрібно підвищити впізнаваність бренду або інформувати про новий продукт якомога більшу кількість потенційних клієнтів.

Якщо потрібно збільшити кількість передплатників і продажі, варто вибрати оплату за кліки або взаємодії.

Особливість платформи – відносно низька ціна реклами в Фейсбуці в порівнянні з контекстною рекламою в пошукових системах. Так, наприклад, середня вартість кліку в КММ Google становить $0,35. В Фейсбук ця цифра дорівнює $0,24. Різниця – понад 30%.

Види реклами в Фейсбуці

Ви можете використовувати наступні види реклами в Фейсбуці (формати оголошень):

  • Відео;
  • Статичне зображення;
  • Кільцеву галерея;
  • Слайд шоу;
  • Добірку;
  • Instant Experience – спецформат для мобільних пристроїв.

Доступні платформи для розміщення оголошення називаються плейсмент. Через FB ads manager можна публікувати оголошення на таких плейсмент (зокрема):

  • Новинні стрічки Фейсбук, правий стовпець на сайті Facebook, «Вхідні» в месенджері, Marketplace та відеострічки платформи;
  • Stories;
  • Відеореклама In-Stream на сайті Фейсбук;
  • Результати пошуку на сайті;
  • Повідомлення в месенджері;
  • Моментальні статті;
  • Додатки та сайти Audience Network.

Налаштування та запуск реклами в Фейсбук: переваги M. System

Чому варто довірити налаштування та запуск реклами Фейсбук “під ключ” нам:

  • запуском, налаштуванням і супроводом займаються сертифіковані контекст-менеджери;
  • проект курується акаунт-менеджером, який завжди знаходиться на зв’язку, висилає щотижневі звіти та раз на кілька днів звітує щодо результатів кампанії за телефоном;
  • ніякої “води” в звітах: тільки чіткі KPI та метрики;
  • ви отримуєте повний доступ до аналітики кампаній;
  • ми займаємося розкручуванням малих і середніх інтернет-проектів з 2011 року, вміємо працювати з різними бюджетами та знаємо, як добится кращої рентабельності;
  • ми забезпечуємо швидкий запуск за 3-5 днів;
  • працюємо за фіксованою абонплатою за послугу і не беремо відсоток від вашого бюджету;
  • низькі ринкові ціни. Завдяки системному підходу до організації робочого процесу у нас є можливість утримувати доступні ціни без втрати якості.

Для залучення клієнтів і конверсій в бізнес наших клієнтів ми використовуємо понад 10 джерел трафіку. Це контекстна реклама, реклама Prosale, тизерні мережі, Інстаграм, органічна видача пошукових систем і т.д. Завдяки цьому ми можемо не просто налаштувати рекламу в соцмережі, але запропонувати комплексний підхід для максимальної вигоди вашого проекту.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!