Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Експертна думка: актуальні SEO тренди на 2022 рік

Експертна думка: актуальні SEO тренди на 2022 рік

У 2021 пошукові системи обійшлися без будь-яких шокуючих апдейтів. Вони зосереджені на основному розвитку технологій для кращого розуміння користувача і контенту й на оптимізації SERP. SEO-фахівці, своєю чергою, працюють за вже відпрацьованою схемою, але залишаються напоготові. Відстежують й прогнозують всі зміни в роботі пошукових систем і намагаються не відставати від трендів. Які ж SEO тренди чекають на нас у 2022 році? Розглянемо найбільш обговорювані питання та дізнаємося про думку наших експертів на їх рахунок.

Загальна тенденція SEO 2022

Загалом і в цілому SEO, всупереч думці деяких скептиків, тільки збільшує своє значення. Результати досліджень демонструють стрімке зростання конкуренції у сфері пошукової оптимізації, особливо у великих містах.

Простежується активна боротьба бюджетів, що виділяють компанії. Також у тренді пошук низькоконкурентних ніш для залучення зацікавленої аудиторії при менших вкладеннях.

seo Експертна думка: актуальні SEO тренди на 2022 рік

Експерти, прогнозуючи тренди SEO 2022 для e-commerce сфери, рекомендують включати пошукову оптимізацію до списку пріоритетних маркетингових завдань, оскільки вкладення у неї сьогодні є гарантом хорошої продуктивності та загальної успішності маркетингу в інтернеті.

Варто відзначити ще одну найважливішу тенденцію: прогнозується, що машини Google все більше покладатимуться на штучний інтелект. І це стане новою великою загадкою для сеошників. Зрозуміти, чому ресурс ранжується так чи інакше буде складніше.

Щоб цей процес пройшов безболісно, ​​рекомендується працювати над усіма аспектами SEO і слідувати трендам SEO просування, які ми згадаємо у нашій статті.

Оптимізуйте ресурс під різні вертикалі, платформи та пристрої. Отримуйте якісний траст шляхом розміщення посилань та роботи з відгуками. Подбайте про те, щоб вашому сайту можна було довіряти. Пошуковик має бути впевнений, що за ресурсом стоїть реальна організація, а за контентом – експерт у своїй галузі.

Про ці та інші тенденції поговоримо далі.

Найбільш обговорювані питання SEO

Отже, у якому напрямі рухатись? Ось, за які техніки голосували SEO-експерти та які назвали пріоритетними для розкрутки сайту у 2022 році.

Пошуковий намір користувачів

search_request Експертна думка: актуальні SEO тренди на 2022 рік

У своїх експертних матеріалах ми неодноразово згадували про те, що завдання пошукового оптимізатора – не просто вивантажити запити з сервісів і просунути сторінки в ТОП за цими ключами. Ми завжди наполягаємо на тому, що SEO-фахівцям важливо використовувати стратегії, орієнтовані на пошуковий інтент користувачів.

Під пошуковим інтентом розуміються наміри, які керують користувачем при введенні того чи іншого запиту в Google.

Сам пошуковик приділяє з'ясування пошукового наміру користувачів дедалі більше уваги. Замість орієнтуватися на одне ключове слово, алгоритми аналізують зв'язок між усіма елементами запиту, а також словами, близькими за змістом, щоб точніше визначити, яка відповідь очікується від пошуковика.

Тобто, “упаковка” запиту та ключові фрази не такі важливі, як закладений у них сенс.

Експерти впевнені, що Google зосередить зусилля на роботу над інтентом цього року. Таке ж завдання стоїть перед сеошниками: маючи кластеризовану семантичну базу, необхідно визначити, який сенс стоїть за ключовими словами. Це вірний шлях формування максимально релевантного і корисного для користувача контенту.

Якість контенту

В списку трендів 2022 року надзвичайно важливе місце відведене якісному контенту. На думку фахівців, він стане ще важливішим для ранжування. Щоб зайняти місце на першій сторінці Google, вам знадобиться контент, який не тільки відповідає намірам пошуку, але також може надати користувачеві нову інформацію та повністю охоплює тему.

E-A-T

eat Експертна думка: актуальні SEO тренди на 2022 рік

Один з найбільш обговорюваних елементів SEO просування 2021 став підхід E-A-T, який розшифровується як авторитетність-експертність-довіра.

Google активно виборює забезпечення достовірності інформації у видачі. На тлі цього експерти прогнозують посилення важливості факторів E-A-T. Ймовірно, ця тенденція збережеться найближчим часом. Тому вебмайстрам доведеться спрямувати зусилля на демонстрацію досвіду, авторитету та надійності на своїх ресурсах. Наприклад, шляхом залучення експертів до процесу підготовки інформаційного контенту. Або створення детальної сторінки компанії з описом проекту, команди тощо.

Що ще рекомендується робити, щоб тримати фактори E-A-T у порядку:

  • Нарощувати траст з авторитетних ресурсів;
  • Слідкувати за актуальністю контенту;
  • Перевіряти факти. Рекомендуємо проводити факт-чекінг контенту. В ідеалі, звірятися з джерелами, які на хорошому рахунку у Google. Таким як Вікіпедія та Вікідані. Переконайтеся, що завжди цитуєте надійні ресурси;
  • Працюйте із відгуками. Google рекомендує своїм асесорам оцінювати репутацію бізнесу, у тому числі й за відгуками.
  • Показуйте контакти.

Така стратегія безпрограшна у будь-якому разі. Авторитетним, надійним, експертним ресурсам довіряють не лише пошукові системи, а й користувачі.

Якість зворотних посилань

Щоб просунути сайт у 2021 році ми поступово та постійно нарощували кількість якісних беклінків. У 2022 та найближчі 2-3 роки зворотні посилання залишаться одним із найважливіших факторів для рейтингу Google.

Нагадуємо: важливо, щоб посилальний портфель сайту розширювався поступово, а зворотні посилання надходили з різних типів джерел та якісних сайтів з високим DR. Тому зовнішня SEO-оптимізація сайту – це довгострокова робота, яка потребує регулярних вкладень та відповідального підходу.

Постійне оновлення контенту

content Експертна думка: актуальні SEO тренди на 2022 рік

Поряд з постійним розширенням бази посилань, розширяться повинен і сам сайт.

Висока частота оновлення контенту гарантує кращу індексацію. Але важливе навіть не це.

По-справжньому має значення:

  1. Використання різноманітного контенту для сторінок: зображення, відео, анімації, графіки. Google активно розвиває алгоритми, щоб пов'язувати медіаконтент із контекстом використання того, що на ньому. Якщо ви ще цього не зробили, вам буде що оновлювати у 2022 році.
  2. Періодичне оновлення ключових повідомлень Search Console. Чим унікальніша структура сторінки й чим краще вона оптимізована під інтент користувача, тим вірогідніше вона перевершить всіх конкурентів.

Розширені сніпети

Ще поки складно сказати, чи увійде цей пункт до SEO trends 2022, Однак це точно одне з найбільш хвилюючих прогнозованих нововведень від Google.

Google намагається дати користувачами відповіді на їхні запитання якнайшвидше. В ідеалі – прямо на сторінці пошуку. Тому експерти очікують, що пошуковик розширить список видів контенту в SERP.

Пошуковик і надалі розширюватиме кількість відповідей на запити прямо на сторінках результатів пошуку. І щоб виграти від цього, вебмайстрам та сеошникам потрібно оптимізувати сторінки під блоки відповідей та інші розширені сніпети.

Використовуйте стратегію OnSERP SEO, а також максимально використовуйте мікророзмітку.

Брендинг

2022 року рекомендуємо більше працювати над брендингом. Оскільки конкуренція у пошуку зростає, бренди, як очікується, отримуватимуть більше трафіку. Користувачі звертатимуться до тих, кого знають на ім'я.

Користувальницький досвід

Ще один пункт зі списку трендів SEO у 2021 році перекочував у 2022 – якість обслуговування поряд із вимогами до зручності взаємодії зі сторінкою.

Google приділятиме багато уваги досвіду користувача, і відповідно ранжувати сайт. Сюди відносяться:

  1. час завантаження сторінки;
  2. число перенаправлень, зображень та довжина сторінок;
  3. юзабіліті та навігація сайту на різних пристроях;
  4. зручність дизайну;
  5. відображення спливаючих вікон і т.д.

Висновок

Сучасний SEO-фахівець – експериментатор, який крім чіткого слідування чек-листам постійно знаходиться в пошуку оптимальних рішень для кожного конкретного випадку.

Порада від нас: дотримуйтесь Рекомендацій щодо оцінки якості Google, стежте за трендами та тенденціями та потихеньку тестуйте актуальні нововведення на своєму сайті.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!