Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів

Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів

Про клієнта:

Клієнт реалізує автозапчастини оптом і в роздріб зі складу в Запоріжжі по всій Україні. В наявності - запчастини для різних марок автомобілів за низькими цінами. Компанія надає гарантії та реалізує не тільки оригінальні запчастини, а і їх аналоги від інших відомих брендів. Асортимент товарів постійно зростає та оновлюється.

Результати коротко:

mens Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
1635
Транзакції
pie-e1633029841245 Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
203%
ROMI
cyrcle-money-e1633029865531 Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
2925
Leads
(крім транзакцій)

Вхідні дані:

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Google Ads, зокрема клієнту потрібне налаштування торгової кампанії;
  • Час показу - 24/7;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за транзакціями та дзвінками з Google Analytics.
  • Мета - збільшити продажі.

Цілі і завдання

target-icon Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів

Ціль:

  • Збільшити продажі інтернет-магазину

task-icont Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів

Завдання:

  • Зробити детальну структуру груп в РК за категоріями та маржинальністю товару
  • Протестувати ефективність стратегій призначення ставок

Роботи за проектом

  • Оскільки у деяких товарних груп була інша маржа, ми винесли товари тих груп в окремі кампанії. Так зручніше їх відстежувати та є можливість оперативно реагувати на показники та налаштовувати іншу стратегію призначення ставок за необхідністю.
    avt1ua Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
  • Далі ми порівняли звичайну та розумну торгову кампанію, включали їх поперемінно на 10 днів роботи. У висновку перевели всі звичайні товарні кампанії на розумні.
    avt2ua Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
  • Запустили кампанію з динамічним ремаркетингом, але виявилося, що при наявності розумної товарної кампанії її ефективність знижується в рази: “розумна” також використовує принципи показу динамічного ремаркетингу, а пріоритет на покази у неї вище.
    avt3ua Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
  • Раз на тиждень ми управляли стратегією в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів та підвищення відсотка конверсій, видалення нерентабельних товарів за обраною з клієнтом схемою.

Робота з акаунтом ведеться з грудня 2020 і донині.

avt4ua Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів

Результат рекламних зусиль:

  • Транзакції 1635
  • Ліди, крім транзакцій: 2925 (за словами клієнта, було також багато продажів за телефоном, оскільки перед покупкою клієнти хочуть отримати консультацію).
  • Середня ціна транзакції: 38,53 грн.
  • Коефіцієнт конверсії: 1,27%.
  • Дохід за даними ecommerce: 707 265,59 грн.
  • Маржа: 27%.
  • Витрати на рекламу: 63 009,94 грн.
  • Валовий прибуток: 707 265,59 * 0,27 = 190 961,70 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (190 961,70 - 63 009,94) / 63 009,94 * 100% = 203%.

Коментар замовника: "За чотири місяці після запуску вашої реклами вже п'яту людини шукаю на роботу". Вважаємо за комплімент.

Над проектом працювали:

vyunov Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
В'юнов Артем
PPC Tech Lead
chernomorets Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
Чорноморець Євген
PPC Senior
sergeev Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
Сергєєв Дмитро
Account manager

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!