Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів

Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів

Про клієнта:

Клієнт реалізує автозапчастини оптом і в роздріб зі складу в Запоріжжі по всій Україні. В наявності - запчастини для різних марок автомобілів за низькими цінами. Компанія надає гарантії та реалізує не тільки оригінальні запчастини, а і їх аналоги від інших відомих брендів. Асортимент товарів постійно зростає та оновлюється.

Вхідні дані:

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Google Ads, зокрема клієнту потрібне налаштування торгової кампанії;
  • Час показу - 24/7;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за транзакціями та дзвінками з Google Analytics.
  • Мета - збільшити продажі.

Першочергові завдання

  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налаштування нового акаунту Google Ads та Google Merchant;
  • Зв'язок акаунту Google Ads з Google Analytics та Google Merchant, імпорт конверсій в акаунт.

Роботи за проектом

  • Оскільки у деяких товарних груп була інша маржа, ми винесли товари тих груп в окремі кампанії. Так зручніше їх відстежувати та є можливість оперативно реагувати на показники та налаштовувати іншу стратегію призначення ставок за необхідністю.
    avt1ua Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
  • Далі ми порівняли звичайну та розумну торгову кампанію, включали їх поперемінно на 10 днів роботи. У висновку перевели всі звичайні товарні кампанії на розумні.
    avt2ua Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
  • Запустили кампанію з динамічним ремаркетингом, але виявилося, що при наявності розумної товарної кампанії її ефективність знижується в рази: “розумна” також використовує принципи показу динамічного ремаркетингу, а пріоритет на покази у неї вище.
    avt3ua Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів
  • Раз на тиждень ми управляли стратегією в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів та підвищення відсотка конверсій, видалення нерентабельних товарів за обраною з клієнтом схемою.

Робота з акаунтом ведеться з грудня 2020 і донині.

avt4ua Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів

Результат рекламних зусиль:

  • Транзакції 1635
  • Ліди, крім транзакцій: 2925 (за словами клієнта, було також багато продажів за телефоном, оскільки перед покупкою клієнти хочуть отримати консультацію).
  • Середня ціна транзакції: 38,53 грн.
  • Коефіцієнт конверсії: 1,27%.
  • Дохід за даними ecommerce: 707 265,59 грн.
  • Маржа: 27%.
  • Витрати на рекламу: 63 009,94 грн.
  • Валовий прибуток: 707 265,59 * 0,27 = 190 961,70 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (190 961,70 - 63 009,94) / 63 009,94 * 100% = 203%.

Коментар замовника: "За чотири місяці після запуску вашої реклами вже п'яту людини шукаю на роботу". Вважаємо за комплімент.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!