Безкоштовно по Україні
080 033 95 67
Чому вашому бізнесу потрібен сайт: зважимо всі “за” та “проти”
Маркетинг

Чому вашому бізнесу потрібен сайт: зважимо всі “за” та “проти”

Понад 4,5 мільярда людей користуються інтернетом. Приблизно три чверті з них щомісяця купують щось онлайн. Оффлайн-бізнес пережив нищівний карантинний удар, в той час як деякі інтернет-ніші лише примножили свій дохід.

Чи означає це, що ваш бізнес обов'язково потребує онлайн-супроводу? І так, і ні. Перераховані факти - це потужні аргументи на користь інтернету, але вкладати гроші і сили в розробку сайту тільки в данину моді нераціонально. Пропонуємо детально розібратися в тому, навіщо бізнесу потрібен сайт і чи всім нішам він потрібен.

Сайт допомагає потенційним клієнтам вас знайти

Пошук розташування і побудова маршрутів сьогодні - одні з найбільш поширених цілей, з якими користувачі звертаються до пошукових систем. За статистикою Google, половина інтернет-користувачів шукають товари або послуги з мобільних пристроїв. З них 76% відвідають фізичний магазин, а третина - здійснять покупку.

Тому, ми рекомендуємо кожному локальному бізнесу залишити позначку на карті. В даному випадку мати свій сайт не обов'язково. Однак, це лише дає можливість зацікавленим користувачам вас знайти. Якщо людина шукає найближчу точку для отримання товарів чи послуг і цією точкою опиняєтеся ви - чудово.

Але якщо місце розташування - не єдиний фактор прийняття рішення, то він почне порівнювати вас з прямими конкурентами, вибираючи кращий варіант. І сайт - відмінна можливість розповісти про свої переваги.

Крім того, наявність сайту значно розширює можливості пошуку. Наприклад, якщо користувач шукає не місце, а доступні товари поблизу. Так, він знайде вас не тільки за зверненням "Ветеринарний магазин Петровського Дніпро", а "Санодерм для тварин Петровського Дніпро".

АЛЕ! Сенс в даному випадку є тільки тоді, коли ваш продукт дійсно шукають в інтернеті. Продукти харчування, наприклад, отримують мало пошукових запитів, в порівнянні з іншими товарами. Використовуйте сервіси підбору ключових слів Яндекс.Вордстат або Google AdWords і перевірте частотність запитів у вашому напрямку діяльності.

Сайт розширює рекламну аудиторію

З попереднього пункту випливає ще кілька. Один з них - розширення аудиторії. Наявність сайту, використання позначок на картах і в профільних каталогах, використання інструментів інтернет-реклами дозволяють дізнатися про вас більшій кількості потенційних клієнтів.

  • Інструменти контекстної реклами дозволяють продемонструвати ваше рекламне оголошення тисячам потенційно зацікавлених користувачів. Промоутери з листівками ніколи не зможуть охопити таку аудиторію.
  • Інструменти SEO-просування виведуть ваш сайт на першу сторінку пошукових систем. Понад 70% населення користуються Гугл і Яндекс для пошуку будь-чого і найбільш лояльні саме до перших сайтів у видачі.
  • Таргетована реклама дозволяє показувати ваше рекламне оголошення в стрічках і історіях соціальних мереж ваших потенційних клієнтів. А в соцмережах зареєстровано майже 4 млрд осіб.

І це ще не все: інструментів для залучення нових клієнтів оффлайн-бізнесу в інтернеті безліч. Гріх ними не скористатися.

АЛЕ! Якщо ви володієте однією або декількома торгівельними точками, скажімо з продажу продуктів харчування, ваша цільова аудиторія - це місцеві в радіусі кілометру і продажі у вас йдуть прекрасно, тоді сенсу в розширенні аудиторії немає ніякого. Однак, створити невеликий сайт або сторінку в соцмережах можна для контакту з аудиторією і формування позитивного іміджу.

Про це варто поговорити окремо.

Сайт - це одночасно ваша візитка, майданчик для прямого контакту з аудиторією і інструмент для боротьби з конкурентами

Сайт - відмінний інтерактивний майданчик для розміщення всієї важливої ​​для ваших клієнтів інформації:

  • анонсів акцій та знижок;
  • меню або прайсу;
  • опису послуг або основних продуктів;
  • графіка роботи, контактних даних;
  • переліку додаткових послуг і сервісів;
  • способів оплат, специфіки співпраці та багато іншого.

За допомогою цієї інформації ви:

  • ділитеся з клієнтами корисною інформацією, підвищуєте їх лояльність, формуєте позитивний імідж; схиляєте до термінової покупки.
  • можете отримати більше рефералів. Якщо хтось захоче розповісти про вас знайомому, наочніше посилання на сайт нічого не придумаєш.
  • розповідаєте про себе потенційним клієнтам, які забрели на сайт з пошукача, описуєте свої переваги, випереджаєте конкурентів.
АЛЕ! На конкурентні переваги можна махнути рукою, якщо ви - природний монополіст. Але навіть в такому випадку краще мати майданчик для формування позитивного іміджу, тим більше, що сильні конкуренти можуть з'явитися навіть тоді, коли не чекали.

Сайт може стати новим каналом збуту

Якщо ваші товари можуть продаватися онлайн, але ви ще цього не робите - задумайтеся над усіма перевагами онлайн-торгівлі.

Найкраще в інтернеті продаються:

  • одяг та взуття;
  • товари для дітей;
  • товари для дому та ділянки;
  • товари для спорту і відпочинку;
  • товари для авто-мото;
  • гаджети та електроніка;
  • меблі;
  • інструменти;
  • косметика і парфюмерія.

В умовах карантину багато оффлайн-споживачів змістили вектор уваги на e-commerce бізнес. Крім того, інтернет, як ми вже писали, пропонує найпотужніші можливості для реклами і просування.

Однак, до реалізації такого проекту потрібно бути готовим морально і матеріально. Створення і просування інтернет-магазину - справа клопітка і витратна. Але, якщо все зробити правильно, вкладення окупляться з лишком.

Ще один нюанс: вище ми перерахували найбільш затребувані в інтернеті товари. Але в сфері їх продажів і найвища конкуренція. Якщо ви не великий гравець з необмеженими ресурсами - постарайтеся зайняти певну нішу. Про те, як знайти цю нішу і як почати онлайн-бізнес ми писали раніше в блозі.

АЛЕ! Врахуйте, що не всі товари продаються в інтернеті. Знову ж: потрібно вивчити споживчий попит за допомогою спеціальних сервісів для аналізу ринку та пошукових запитів.

Сайт дозволяє використовувати технології для розвитку бізнесу

Інтернет - це світ автоматизації та інтерактиву. Як показує практика, чим більш технологічний (коли це доречно) бізнес, тим більше лояльного трафіку він отримує.

Автоматизація - це, наприклад сайти мобільного зв'язку або інтернет-банки, на яких можна в автоматичному режимі виконувати ті процеси, які раніше робили співробітники в відділеннях. Або автоматичні форми заявок і оплат. Варто, однак, розуміти, що далеко не будь-який бізнес може бути автоматизований.

А ось інтерактивні "фішки", які привернуть увагу потенційного клієнта і відведуть його погляд від конкурентів, можна, при бажанні, придумати майже для будь-якого бізнесу. Аби були гроші і вмілі фахівці "під рукою".

Ось приклади цікавих інтерактивів, які можна застосувати як для онлайн, так і офлайн бізнесу:

  1. Конфігуратор. Користувач віртуально «збирає» бажаний продукт, візуалізуючи результат. Наприклад, на сайті автовиробника це “фарбування” віртуального автомобіля, «установка» вибраних дисків і т.д. А на сайті салону краси - автоматична зміна кольору волосся на вашій фотографії, результат якої може бути реалізований майстром-колористом.
  2. Вікторини, тести. Наприклад, користувач проходить тест на знання англійської мови, отримує індивідуальні результати і ексклюзивну пропозицію щодо навчання в мовній школі.
  3. Калькулятори. Дозволяють користувачеві автоматично обчислити вартість продукту або послуги. Наприклад, ціну виробництва і установки дверей за індивідуальним розміром.
  4. Віртуальні тури. Заманюють потенційних відвідувачів в ваш заклад.

Ми можемо навести ще багато прикладів і кожен з них виявиться вдалим. Користуйтеся сучасними можливостями та заробляйте більше за допомогою сайту!

Повысьте продажи
с вашего сайта

Наш помощник свяжется с вами, чтобы обсудить
детали и сделать предложение о сотрудничестве

Татьяна Залитко

Татьяна Залитко — руководитель отдела первых продаж [email protected]

Имя
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!