Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Чому не варто зупиняти рекламу на свята?

Чому не варто зупиняти рекламу на свята?

Контекстна платна реклама на новорічні свята не потрібна. Подарунки розкуплено, народ гуляє і йому не до шопінгу. Факт? А ось і ні! Досвідчений рекламодавець разом з контекстологом хором скажуть, що не все так просто. Ми назвемо щонайменше 9 причин не відключати рекламу на свята. І розповімо, як підготуватися до цього періоду, щоби не упустити прибуток.

Відключати чи не відключати?

Перед тим, як перерахувати аргументи "за", визначимо, чи всім підходить рекламна кампанія на Новий рік, або конкретно вам краще відмовитися від неї на час свят.

Щоб визначитися, дайте відповідь на такі питання:

  1. Чи є попит на ваші товари під час свят? Щоб відповісти на це запитання, зверніться до статистики Google Trends. Введіть основний пошуковий запит для вашого товару або послуги за минулий святковий період у розділі “Аналіз”. Так, наприклад, якщо задати "купити айфон" видно, що динаміка попиту в грудні 2019 та січні 2020 приблизно однакова. Отже, відключати кампанію у цей період було б нерентабельно.
  2. Чи зможуть ваші клієнти дочекатися закінчення канікул, щоб отримати замовлення? Залишити заявку на сайті та отримати повідомлення, що з ними зв'яжуться в перший робочий день? Адже якщо товари потрібні терміново, якщо йдеться, наприклад, про подарунки, то людина, швидше за все, піде до конкурентів, які доступні у свята.
  3. Чи є можливість організувати чергування працівників у святкові дні для обробки вхідних заявок та надсилання замовлень?
  4. Чи доцільно скоротити канікули та вийти на роботу раніше?

Перед тим, як ви вирішите, чи доцільна для вас у Новий рік реклама, ознайомтеся з аргументами “за”.

9 причин не відключати рекламу

Реклама в Сторіс

Свята – час імпульсних покупок

Під впливом атмосфери свята та веселощів, а часом і алкоголю, люди охочіше розлучаються з грошима і часто роблять імпульсні покупки. Замість того щоб скрупульозно вибирати з десятків пропозицій, відкривають перше оголошення, що сподобалося, і здійснюють покупку.

Виникає питання: як написати новорічне оголошення так, щоб людина купила саме у вас? Велику роль грає візуальне оформлення, а також текст. Додайте святкове оформлення. Святковий креатив більше виділяється, тому можна отримати приріст CTR та зниження вартості кліка.

Також відмінним інструментом для швидких продажів виступає Гугл Шопінг, де рекламуються окремі товари та пропозиції та подаються при цьому "обличчям". Головне пам'ятати, що під впливом імпульсу найкраще продаються товари загального попиту з низьким та високим цінником. Хоча, всяке буває… Хтось намагається продати метеорит за півмільйона гривень:

ans1 Чому не варто зупиняти рекламу на свята?

Споживачі чекають на розпродаж

Багато хто очікує, що в січні бізнес розпродуватиме товари зі знижкою, тому заздалегідь планують шопінг. Зробіть ретаргетинг/ремаркетинг для повернення людей, які поклали в кошик товар (якщо у вас цього ще немає). А якщо вже налаштовано – скоригуйте під новорічну тематику та перепишіть тексти дедлайнів.

Найкраще для новорічного розпродажу зробити окрему рекламну кампанію, щоб не втрачати базові налаштування та рекламну кампанію, що працює у звичайному режимі. Це дозволить "не просісти" в рекламі після новорічних свят, а також мати вже "обкатану" рекламу до наступного Нового року.

Люди чекають на акції та знижки

sale Чому не варто зупиняти рекламу на свята?

Тому найкраща новорічна пропозиція від рекламодавців – це спеціальна пропозиція. Щоб імпульсивне рішення про покупку прийняли саме на вашу користь, просувайте не просто товари, а й спеціальні пропозиції. Їх можна сформувати, не виходячи за рамки наявного асортименту.

Це можуть бути:

  • Святкові набори. Готові подарунки купувати значно зручніше. Якщо є можливість, сформуйте мережі з кількох ходових товарів разом. Рекомендуємо підбирати товари для наборів не навмання, а шляхом аналізу купівельних кошиків.
  • Подарункові сертифікати. За статистикою, щонайменше 70% проданих сертифікатів отоварюються. При цьому близька 30% споживачів, які купують товари за сертифікатами, перевищують його суму та доплачують. А значить, ви отримаєте ще більший прибуток.
  • Святкові каталоги. Полегшіть відвідувачам сайту пошук актуальних товарів у каталогах та винесіть в окремий розділ ті товари, які добре продаються у свята.
  • Термінова доставка. Завжди є люди, які не підготували подарунки наперед. Про Новий рік пам'ятали, а про Різдво забули. Актуально для них – подарункова упаковка та швидка доставка. Це може стати унікальним УТП, дозволить підвищити прайс та продавати навіть у свята.
  • Реферальні посилання та промокоди. Клієнти після транзакції отримують промо-код для друзів та близьких. Так вони отримують будь-які бонуси (наприклад, бали або відсоток знижки) за кожного друга, а друзі – знижку на замовлення. Ну, а ви – нових клієнтів та продажі у післяноворічне затишшя.

Слабка конкуренція

Ті, хто не прочитає нашу статтю, вирішать відключити рекламу на період свят. І серед них будуть ваші конкуренти. Про статтю, звичайно, ми пожартували, а ось про зниження конкуренції на аукціоні – аж ніяк. Отримати бажані позиції буде простіше, а клік можливо стане дешевшим.

Не Новим роком єдиним

Пам'ятайте, що рекламна кампанія на Новий рік – не єдина нагода заробити. 31 грудня – лише одне зі свят.

Наприклад, у Google Ads можна настроїти акції для реклами в Пошуку, і для Google Shopping за такими подіями:

  • День подарунків (1 листопада – 15 січня);
  • День святого Миколая (1 листопада – 31 грудня);
  • Зимовий розпродаж;
  • Китайський Новий рік (15 січня – 1 березня);
  • Водохреща (15 грудня – 31 січня);
  • Новий рік (1 грудня – 28 лютого);
  • Різдво (1 листопада – 15 січня);
  • Ханука (15 листопада – 31 січня).

Вони відносно прості в налаштуванні, актуальні, візуально розширюють рекламний меседж та можуть суттєво підтягнути конверсії.

Ви не витрачаєте бюджет

Популярна думка, що реклама в період зниженого попиту збиткова не збігаються з дійсністю, якщо використовується модель оплати за кліки. Якщо ваші цільові споживачі відпочивають та не переходять за оголошеннями, вам не варто боятися перевитрати бюджету, адже ви платите за кожен клік.

Тимчасова зупинка "розумних" кампаній – це крок назад

Насамперед це стосується розумних торгових кампаній. Це кампанія Google Shopping, принцип роботи якої базується на машинному навчанні. Смарт-реклама орієнтується на цифри за конверсіями, які принесла звичайна “товарка”, і шукає аудиторію схожу на ваших клієнтів.

При отриманні достатньої кількості даних із кампаній з ручним управлінням, контекстологи підключають розумну товарку: нею простіше керувати, вона допомагає підвищити цінність конверсії та розширити охоплення. Проте, щоб працювати коректно та приносити користь, системі потрібно близька 4-5 тижнів для машинного навчання.

Зупинка навчання відкидає процес підвищення ефективності реклами далеко назад. Після повторного запуску зі старою аудиторією система працювати не зможе і навчання доведеться починати заново.

У такому разі, як правильно провести рекламну кампанію та не упустити прибуток? Якщо навіть ви вирішили не розвивати рекламу на свята, ми рекомендуємо знижувати бюджети, але не зупиняти кампанії повністю.

Багато товарів можна адаптувати під свята

Звісно, ​​запропонувати просапні сівалки як подарунок навряд чи вдасться, але загалом у більшості бізнес-ніш можна створити привабливу “святкову упаковку”.

Перед святами звичні пошукові наміри – інтент користувачів змінюються. Товари, які люди зазвичай купують собі, можуть бути цікаві у контексті подарунків.

Ось кілька прикладів новорічної реклами такого характеру:

Інтернет-магазин сумок та аксесуарів пропонує добірки подарунків для близьких:

ans2 Чому не варто зупиняти рекламу на свята?

Як і цей онлайн-шоп елітних сумок ручної роботи:

ans3 Чому не варто зупиняти рекламу на свята?

А ось реклама гаджетів на запит "що вибрати на Новий рік":

ans4 Чому не варто зупиняти рекламу на свята?

Навколоцільові кампанії в контекстній рекламі стають помітно ефективнішими, що дозволяє їх суттєво розширити. Таким чином, текст реклами до Нового року, Різдва та інших свят повинен вишиковуватися навколо тематичної семантики. При цьому робіть ставку не тільки на користувачів, готових до покупки вашого товару, але й на тих, хто знаходиться на верхньому рівні воронки продажів. Тих, хто ще не вирішив, що саме він збирається дарувати та шукає ідеї для натхнення.

Так, реклама перед Новим роком може включати такі запити:

  • «що вибрати на новий рік»;
  • «ідеї для подарунків на новий рік»;
  • «що подарувати дружині/чоловіку/синові/брату на новий рік» тощо.

Що стосується інших свят (Різдва, Старого Нового року та інших), схема працює так само. Готуючи рекламу, обов'язково включайте у семантику ключові слова для новорічних свят та інших подій.

Ваша реклама буде працювати, поки ви відпочиваєте

Ви хочете розслабитися у свята та забути про справи хоча б на кілька днів? Довіртеся нашим контекстологам, які триматимуть руку на пульсі святкової кампанії.

Від вас потрібно лише сформувати святкові пропозиції, підготувати сайт та персонал до прийому заявок та насолоджуватися довгоочікуваними канікулами!

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Тетяна Залітко

Тетяна Залітко - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!