Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Безкоштовна розкрутка та просування сайту: ефективні прийоми

Безкоштовна розкрутка та просування сайту: ефективні прийоми

Сучасні тенденції наочно демонструють, що кожен, хто хоче домогтися успіху власної справи, повинен гідно представляти себе в інтернеті. Для цього команда повинна поповнитися новим фахівцем - seo-оптимізатором, який би взяв у свої руки розвиток проекту в мережі.

Головне завдання фахівця - вивести ресурс в топ. Однак велика конкуренція не завжди дає можливість в короткі терміни опинитися в лідерах. Адже саме місце на першій сторінці видачі говорить про те, що сайт затребуваний, популярний, надає необхідну інформацію користувачам.

Щоб домогтися бажаного результату, необхідно використовувати весь арсенал інструментів, серед яких є дієві безкоштовні можливості. Важливо розуміти, що до платних кроків можна вдатися в будь-який момент, а ось безкоштовна оптимізація повинна бути організована на високому рівні.

Починаємо розкрутку сайту: перші кроки

На початковому етапі належну увагу слід приділити внутрішній оптимізації. Вона повинна привести ресурс у відповідність до вимог пошукових систем і, звичайно ж, інтересів користувачів (цільової аудиторії).

За умови, що дизайнер вже якісно виконав свою роботу й сайт відповідає заданій тематиці, слід переходити до його наповнення. На що важливо звернути увагу:

  1. Унікальність. Все, що буде розміщуватися на сайті повинно бути унікальним - тексти та статті, зображення, відеоролики.
  2. Акцент на сприйнятті. Створюваний сайт повинен привертати увагу користувачів. Тому високо буде цінуватися оригінальність.
  3. Зрозуміла структура. Для цього інформацію слід розділяти на блоки, додавати назви та заголовки (обов'язково використовуючи H1-H6). Така оптимізація знадобиться як для ранжирування, так і для простоти сприйняття даних потенційним гостем ресурсу.
  4. Частота публікацій. Найкраще, якщо контент буде з'являтися на сторінці з рівною періодичністю. Це дозволить користувачам отримувати нові відомості та зміцнить позиції ресурсу в пошуковій системі.
  5. Залучення аудиторії. Тут на допомогу прийдуть новини, оголошення, акційні пропозиції та інші типи інформування, які додадуть переглядів сторінці.
  6. Додавання внутрішніх посилань. Такий спосіб дозволяє довше затримати людину на сайті, спонукаючи його інтерес до нової інформації.

Якщо правильно виконати ці пункти, то результат не змусить себе чекати. Ще одна порада - постійно оновлюйте контент, адже клієнтові не припаде до душі застаріла інформація.

Що таке семантичне ядро

Ключові слова - параметр, на якому слід зупинитися докладніше. Саме правильно підібране семантичне ядро ​​є основою для безкоштовної оптимізації. Перелік ключових слів повинен бути заснований на детальному вивченні конкурентів і тематиці самого сайту. Існує три основні групи запитів: з високою, середньою та низькою частотою. Вони наочно демонструють, як часто клієнт вводить відповідне питання, використовуючи вибрані ключові слова.

У конкурентних нішах радимо сконцентруватися на просуванні низькочастотних запитів, оскільки саме завдяки їм з'являється шанс на вихід у топ.

Пам'ятайте, що кількість ключових слів має бути обмежена. Переспам, граматичні помилки та некоректне вживання словосполучень швидше погіршить ситуацію й зробить матеріал нечитабельним.

Для того, щоб відібрати ключові слова, що відповідають тематиці бізнесу, можна скористатися сервісом «Wordstat Yandex».

Не забуваємо про мета-теги

Що відноситься до мета-тегів:

  • унікальний title, що відображає вміст сторінки;
  • description - короткий опис суті сторінки;
  • заголовки - Н1-Н6.
Важливо запам'ятати, що в тайтли не бажано використовувати більше ніж 8 слів, а в дескріпшн - не більше 200 символів.

Допомога від соціальних мереж

Активність в соціальних мережах є одним з основних інструментів безкоштовної розкрутки сайту. ВК, Instagram і Facebook дають можливість:

  • створити корпоративні сторінки, де буде відбуватися знайомство та презентація компанії, інформування клієнтів про товар (послуги) або вигідні пропозиції;
  • рекламуватися у авторитетних блогерів та авторів, які на своїй особистій сторінці зроблять репост або розмістять рекламне оголошення.

Кожен з пунктів можна використовувати як окремо один від одного, так і паралельно.

Форуми, блоги та інші безкоштовні майданчики

Саме на таких ресурсах можна безпосередньо спілкуватися з потенційними клієнтами, завойовувати авторитет, підвищувати впізнаваність. По-перше, дії на форумах додадуть трафік, по-друге, зроблять кращими поведінкові фактори, а по-третє - забезпечать високі позиції у видачі.

Додатково, відповіді на питання, обговорення й всілякі контакти з цільовою аудиторією сформують позитивний імідж компанії.

Як вести роботу з посиланнями

Дії з посиланнями, в першу чергу, спрямовані на розміщення URL на інших ресурсах. Знайти майданчик для розміщення можна на біржах. Однак не варто ігнорувати й все ті ж форуми, питальники або інші сайти, де можуть проводити час представники цільової аудиторії. Але важливо розуміти, що прикріплення посилання повинно бути органічним, тобто відповідати тематиці поста.

Висновок

Чи можлива безкоштовна розкрутка? Однозначно так, але для цього доведеться виконати чималу роботу над ресурсом - вкласти в нього час та сили.

Головний секретний інструмент - внутрішня оптимізація, яка включає в себе контент, впливає на швидкість завантаження сторінки й навіть код. Зовнішній вигляд сайту також прямо впливає на поведінку користувача, адже він повинен "чіпляти" й утримувати відвідувачів. Допомогти в цьому можуть якісні зображення, стильний дизайн.

Не варто забувати і про соціальні мережі. Чим більше сторонніх ресурсів буде залучено, тим частіше буде згадуватися бренд, товар або послуга.

tim Безкоштовна розкрутка та просування сайту: ефективні прийоми
Автор статті Тимур Бондаренко
Technical Lead SEO

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!